Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc, voi ei :( suorastaan hanurista!
Ei käy kateeksi teitä nuorempia, kun ympärillä on koko ajan muistutuksia, mitä vois olla ja miksei itellä oo. Oman ikäiset ihmiset lähettää kersojaan jo maailmalle.
Mulla on se vaihe, että tiedostan jääväni paitsi kaikista perheen siirtymäriiteistä, kuten lasten ristiäisistä, synttäreistä, kouluun menemisestä, rippijuhlista, ylppäreistä ja häistä - saati lapsenlapsista. Kohta on ikää sen verran ettei tarvi kuvitella keikkuvansa täällä lapsenlapsiin saakka.
Mutta minkäs teet, ilman on oltava jos ei anneta.

Mrsc: voimia babyshowereihin. Jos et saa teko syytä lähteä pois ni sit vaan meet nokkapystyssä mukaan ja osallistut väittelyyn ja sanot et kuinka ihanaa olis olla äiti jos vaan sais sellasen...saattaa mennä kavereilla luu kurkkuun...

Voi Katjusha! :'( Voimia. <3

Mrsc, sinnekin suuret pahoittelut, ikävässä tilanteessa olet. Pääsitkö pois tai keksitkö jotain?

Haikaranyytti, hienot kuulumiset lääkäristä. :) Toivoa on taas rutkasti. <3

Larissa, mä vein simppapurkin silleen, et pidin sitä kämmenissä koko matkan. Tosin sillon ei ollu talvi. Vaikka eipä tulla nytkään oikeen talvi oo. :) Toivotaan että arvot on buenot! Hyvää edistystä hoitojen suhteen. :)

Enu, varmasti kaikki on hyvin. Olitte vaan vähän liian aikasin ultrassa. Pikkuinen voi varmasti hyvin <3

Meritähti, hyvät plussan hyödynnykset. :)

Plussatuulia naiset! Ja hyvää joulun odotusta! Kohta se jo on.

Täällä ei edelleenkään oloja, jano vain.

Maggie rv 4+3

Muokattu viimeksi:
Mrsc, noi on pahoja tilanteita mulla oli just kans yhet tollaset kekkerit. Jotenkin sain työnnettyä itseni tilanteesta pois ja yritin vaan olla onnellinen toisen puolesta. Plussana oli sit vielä se, etä mä olin se joka lähti viihteelle sen jälkeen ja muut jäi nuolemaan näppejään. Täytyi yrittää ajatella positiivisesti, vaikka totuus oli että vaihtaisin mistä hinnasta tahansa "bile" illan koti-illaksi jossa saisi silitellä omaa massuaan tai hoidella pientä nyyttiään... <3

Larissa oon niin kateellinen lumesta! Tänään pääsin töistä 22.00 ja katoin keskustassa taulusta niin +7 ja vettä sataa, ei kai edes luvassa lunta. Niin eikä mitään sukua missään pidemmällä et vois edes käydä ja oikeestaan lupauduin töihin jouluksi :D hyvä juttu et saat asiat hoidettua puhelimitse! Pitääkö sinne oma kantaan ensin kirjautua että alkaa kaikki tiedot näkyä? Kannattaa sanoo sun miehelle siitä jos meinaatte aikasemmin kurkkia sinne ;)
Meinaat taas siis jäädä tauolle! Hyvää joulua larissa<3 ehkä voisin itsekkin kokeilla ;)

Nenna & Maggie: en kyllä mitenkään ole vielä valmis teistä luopumaan! Ette mene minnekkään! :D teitte niin ylläri plussat!
Mä vitsailin miehelle eilen/toissapäivänä kun vähän oli hempeellä päällä niin "eihän me voida, mähän voin vaikka tulla raskaaksi" joten toivottavasti pian olen samassa tilanteessa teidän kanssa! :)

Haikara: ihanaa!!! Oon nyt onnellinen sun puolesta! Kerrankin vaikuttaa siltä että oot käyny oikean lääkärin luona! :) onneksi olkoon taas letroista ja paksuuntuneesta limiksestä!!! Koskas siis pääset ne letrot alottamaan? Heti tammikuussako kun uus kierto alkaa?
Ei mee enään montaa kiertoa kun saatte plussan!!<3
Joko katoitte sen dokumentin/elokuvan sun miehen kanssa?

Meritähti, teillähän on just hyvät tallettelut! Eiköhän seuraavaks tuu sieltä suunnalta plussa testi? ;)

Tytsyy, kiitos kun kerroit oman kokemuksesi! Antaa uskoa tulevaan! ;) ja niinhän sitä muutenkin sanotaan "kolmas kerta toden sanoo" ! Tsemppiä varhais ultraan<3

Katjusha, olen niin pahoillani :( tiedän tunteen kun joka kertainen pettyminen jopa siitä ettei tarvitse pettyä kun testissä ole mitään. <3 tsemppiä uuteen kiertoon<3

Mrsc: voi ei! Kauheeta olla tollasessa paikassa ns. Jumissa! Ja vielä jos ahdistaa ja silti pitäisi hymyillä. Ikävä kyllä ollu niin monta samaa tilannetta itsellä. :( tsemppiä! <3

On. En oikeestaan edes tiedä kuuluuko mitään erityistä.. Eipä kai! Ens viikkoa odotellessa!!! ;)
Jos ei musta kuulu, niin hyvää ja rauhallista joulua! <3 kaikki oltais niin ansaittu paketti jonka saisi syliin 9kk päästä<3

-Mymmelisti kp 8/30 yk 41/1

Niin Haikaranyytti, millanen se dokkari oli? Varmaan aika koskettava!

Mymmelisti, kiitos myös ja kaikille muillekin, kun tykkäätte että vielä osallistutaan tänne keskusteluun :) Lämmittää mieltä teidän sanat.

Ja siitä omakannasta kun kysyit niin joo, ekalla kirjautumiskerralla siellä pitää antaa suostumus niiden tietojen siellä julkaisuun. Sen jälkeen tulevat tutkimukset kirjautuu sinne. Niitä ei kai saa takautuvasti sinne... Plussatuulia teille! Hyvä jos löytyy välillä myös huumoria aiheesta. :)

Siitä omakannasta tulikin mieleen, että mun se hiiva-kutina-lactalbalance-kirvely ei ollut mitään! Omakannassa luki että löydös normaali, ei bakteerivagioosiin merkitsevää löydöstä eli ei kait sit hiivaakaan. Ja se kutina ja kirvely hävis sitten vuorokaudessa kun olin sen Lactal balance -geelin spruitannu... Mikäköhän härö se oli? Nyt ei oo taas mitään ongelmaa. :)

Nukun muuten aika levottomasti ja herään melkein joka aamu ennen kelloa. Alitajunta näköjään käy kierroksilla tai jotain... Ja se jano. Koko ajan.

Maggie rv 4+4

tsemppiä kaikille inshaAllah te kaikki saatte plussan ja pienokaisen sit syksyllä.

tänää piparien paistoa ohjelmassa ku taikina onnistu :) mut kuvitelkaas jos yrittäisin tehä piparit ku tyttö hereil...siinä vasta kevennys jos jauhopussi ois pöydäl, taikina pöydäl ni mikä ois lopputulos... :)

Arg.
Joulu mennään kummankin porukoilla syödessä. Ensimmäinen joulu kun ei ole sitä kunnon joulu intoa päällä ja se vähän kummaksuttaa. Toisaaltaan kannattaako sitä vaivautua kun kerran syödään jouluruuat ihan kokonaan muualla.
Ensi jouluna panostan kyll itseni tekeen kunnon joulun. Joulu-ihminen kun muuten oon aina ollut... liikaakin.
Samalla jännätään tuleeko maailman paras joululahja vai raastavat menkat.
Miks tää kulminoituu just jouluun!?! :banghead:

Mimmu ja Niksu (ja oliko muita?) joo, olis kyllä ollut kivempi jos ei ihan jouluun sattuisi menkat.

enu, mäkin luulen ettei ne vaan ihan sisäistä sun pitkää kiertoa.

Larissa, ei ne marjat ja hedelmät voi ainakaan huonoa tehdä. Ja tosi mahtavaa että saat letrot puhelimen kautta! Mäkin itse asiassa sain ne puhelimessa e-reseptillä kun lääkäri kuitenkin tiesi jo mun tilanteen. Hyvää joulua sullekin jos luet viestejä joulun jälkeen. :)

Katjusha voi ei, ihan perseestä menkat. :sad001

kukka pahoittelut huonoista uutisista, mutta tosiaan pco:hon pitäisi olla suht helppo hoitokeino. En ole kyllä ennen kuullut liian paksusta limakalvosta, toivottavasti saavat sen kuntoon.

Haikaranyytti jes, mahtavaa, onneksi sattui kerrankin järkevä lääkäri! Onnea letroista; jos tosiaan kerran vaan todettiin limakalvo liian ohueksi niin onhan se voinut johtua jostain muustakin? Ja onhan sulla se todettu ongelma ettet ovuloi luomuna, ja jos kerran letroilla sait o-plussan ennenkin niin eiköhän nyt mahikset parane kun pääset kokeilemaan niitä enemmän kuin yhden kierron.
Mäkään en kyllä noin myöhään uskaltaisi aloittaa letroja, kun yleensä aloitus on kp2 tai 3. Jos ei tehoakaan enää voiko olla että turhaan pitkittävät kiertoa?

Tytsyy kiitos tarinastasi. Joskus vaan on tähtien asennot kohdallaan, vaikka todennäköisyydet sanovat muuta. :)

MrsC voi kamala ja voimia! :hug013 Että jotkut osaa olla ajattelemattomia. :sad001 Vaikka ei edes osais ajatella että joukossa voi olla pitkään yrittäviä (mitä vois kyllä miettiä!), ei tollasia pitäis laukoa toisen baby showerissa.

On. Ei oloja, ei sitten mitään. No paitsi luovuttanut olo. :p

• Tykkään
Reaktiot: enu
Haikara mahtavaa <3

Mrsc nuo tilanteet on varmasti kamalia :(

Katjusha <3 :(

Toivottavasti ensijouluna meillä kaikilla olisi pakettinyytti kainalossa tai joulukinkku masussa <3

On. Taustalla olen ollut kun mieli vetää vuoristorataa. Eilen oli mun ja miehen vanhemmat kylässä ja anoppi sitten laukasi ruokapöydässä, että noh mitäs kerrottavaa teillä on kun pyysitte syömään... Teki mieli sanoa, että ni olis ollut hetkisitten, mutta valitettavasti ei enään mitään. Miehen kanssa katsottiin toisiamme siinäkohtaan :( pahin mahdollinen tilanne... Eilen vuoto runsastu todella, mahtoiko tulla loput ulos kun oli jos jonkin moista könttiä ja tänään taas hellittänyt. Sais jo loppua saatana :(

Kp 5? (Keskenmenovuotoa)

Kyllä se sitten meni siinä, tsemppasin hetken vessassa ja pidin itseni kiireisenä loppuillan auttamalla illan emäntää keittiössä. Kiitos tsempeistä, niitä salaa luin❤ oli jotenkin vaikeempaa kuin etukäteen ajattelin :(

Mrsc kp 22/28 dpo 6

Voi Minni ❤ ootteko miettinyt, että kertoisitte vanhemmille? Mä oon miettinyt omalle äidille kertomista, kun mä luulen että se vaistoaa, että jotain on pielessä musta jo nyt. Ehkä sunkin äiti osaisi olla tukena vaikeassa matkassa, koska tukea kyllä tarvitaan! Itse olen kertonut aika harvalle tästä yrityksestä ja vain yhdelle siitä miten vaikeaa tämä nyt on. Meinasin eilen romahtaa ihan täysin, kun tämä ystävä kysyi, että miten sulla meneen? Ei kukaan ole kysynyt multa pitkään aikaan noin! Miestä ei lasketa, se elää tätä rinnalla kuitenkin kokoajan. Tajusin jotenkin eilen, että se olisi kamalan tärkeää antaa muille mahdollisuus tukea itseä. Valikoidusti juu (esim. töksäyttelijäystäville en kerro), mutta edes niille tärkeimmille.

Minni! :( Täällä aamupalapöydässä itku silmässä.. Koita jaksaa <3

Vaikka itse aika paljon taustailen, niin nyt tuli se hämmästys että miten ihmiset joita ei edes ole ikinä nähnyt, on jotenkin hyvin tärkeitä! Wow.

Ps. Muutenkin itkuherkkyyttä ollut ilmassa että jos ei paremmin tietäis ni vois luullakkin jotain..

Mrsc keskenmenosta kertomista vai yrityksestä? En tahtoisi kertoa kummastakaan, koska haluaisin että tuleva pikkuinen olisi aivan täysi yllätys ja jotenkin tämä on niin herkkä asia, että en halua kertoa :(

Murkku toivotaan <3

Minni, molemmista? En toki tiedä sun suhdetta vanhempiin, mutta olen aika varma, että ainakin sun oma äiti olisi syli avoinna kuuntelemassa sydäntuskan ❤ mutta ymmärrän kyllä, jos et halua, mäkin haluisin kertoa iloisesta yllätyksestä, mutta toisaalta en haluaisi sulkea tukikanavia itseltäni poiskaan. Tsemppiä miten ikinä teetkin!

Mrsc todella hyvät välit äitiin ja isiin ja jaetaan kyllä lähes kaikki, mutta jotenkin tää on vielä niin arka asia, etten halua kertoa :( kuitenkin toivon nyt jospa raskautuisin uudelleen <3

Minni itsekään en olisi halunnut äidille kertoa vaan olisin halunnut että vauva on yllätys.. Mutta sitten tuli riita äidin kanssa ja syytti mua itsekkääks yms ja suutuspäissäni tiuskaisin että mulla on ollut elämäni kauhein vuosi ja kerroin lapsettomuudesta ja kmsta. Äiti itki ja sanoi että voi kumpa olisin puhunut hänelle aiemmin. Sen jälkeen ei oikein olla asiasta puhuttu mutta näin jälkeenpäin ehkä parempi että kerroin :)

Takaisin