Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla pco aiheutti kovat kuukautiskivut. Mulla kun kierto oli niin epä säännöllinen, kohdun limakalvo ehti tosi paksuksi ennen kuin vuoto alkoi ja uskon että siitä johtui myös kovat kivut. Ne kyllä helpotti tuon ruokavalion myötä onneksi.

larissa ei voi mitää mulla oli huono tuuri jo suomessa asioissa näköjään... no eipä auta ku kattoa eteepäin ja keskittyä siihen et pitää kodin pystyssä ja yrittää saada olla yhteydessä poikaan. kärsivälisyys palkitaan inshaAllah.
voi sua et tuonne vast laittovat ajan sulle, saisvat ees letrot antaa sulle tammikuus jos muuta ei.

hohhoijaa vihdoin siirappi alkaa olla valmista joha tässä monta tuntia sitä on keitelty ja kärsivällisyys koetuksel sen kans. nyt sit en tiä saanko kanelin ja inkiväärin..

Larissa mulla oli tärppikierrossa menkkojen aikana kuumetta! :D

Murkulle mun piti tulla lähettämään virtuaalihali <3

Minnille pahoittelut :( <3

Nuuhkulle hyvää jatkoa! :)

Plus kaikille muille teille kovasti tsemppiä ja toivottavasti myös plussaatte pian! +++++++++++

Jos täällä joku plussannut haluaa niin mulla olis myytävänä doppleri halukkaalle. :)

Mä toivon teille jokaiselle samanlaista pysyvää plussaa jonka itse sain. Ja mahdollisimman nopeesti. Te olitte mulle valtava tuki niin edelleen lueskelen kuulumisiani ja toivon, että teidän vuoro olisi jo!

Larissa, mä niin arvaan me sun miehen jutut. Oli pikkasen samaa rataa täälläkin! :) :) :) Onkohan meijän miehet jotakin sukua toisilleen ku on niin paljon samoja piirteitä! Ja toivotaan että saat pian ne letrot tms. Ihan tyhmää odottaa jonnekin maaliskuulle!

Pepe, mä voisin olla kiinnostunut dopplerista :) Voisko sitä ostaa sulta vähän myöhemmin, vaikka tammikuussa kun oon käyny siellä ultrassa ja neuvolassa. Onko niiden laaduissa eroa? Onko toi hyväksi havaittu?

Kaikille kivuista kärsiville voimahalit! Olipa nyt paljon sellasia, joille alakerta aiheuttaa ikäviä tuntemuksia! Menis pois sellaset inhotukset!! Ja plussat tilalle. +++++++

Plussatuulia koko väelle <3 <3 <3

Meritähti, upea o-plussa, miten ihanan kirkas!! Talletteluja, talletteluja :)

Minni, voi räkä mitä oot joutunu kuuntelemaan... Ihan kun ei ois jo tarpeeks kestämistä muutenkin. Mut onneks sun mies on tullu taas tolkkuihinsa. :)

jipii siirappi valmista että oon ylpee itestäni. ukko varmaa kotii tullessaa haistelee mikä toi outo haju on ni sanon et se on siirappi. nyt on valmis sit ku tulee käyttöä. siinähä oiski bisnes ku tääl ei valmisteta siirappia ollenkaa ku eivät tiä miten sitä käytetää... :) pieniä pulloja ja kunnon hinta :) ois monopoliasema mulla :)

Minni2: toi on kyllä niin kamala tilanne. Mutta en tiedä oikein itse että jos ajatellut kertoa raskaudesta juuri silloin kaverille ja sitten tuleekin kaverilta tieto keskenmenosta. Ehkä se olis parempi jättää kertominen vaikka viikkoa myöhemmäksi tai sit pahoitella aidosti km ja sanoa että tietää että tuntuu pahalle mutta odotan kans...mutten osais olla omasta raskaudesta iloinen siinä tilanteessa. Tilanteellehan ei mahda silti mitään.

Maggie, joo meidän miehillä taitaa olla aika samanlaiset mielenliikkeet :D huomenna selviää että pitääkö muka oikeasti oottaa maaliskuulle. Jos niin meinaavat niin saatan käväistä mutkan yksityisellä, kun kaikki tutkimukset on tehty.

Gatusa, oot kyllä niin taitava! Ihan sokeristako teit siirapin?

Pepe, kiva kun käyt täällä meitä moikkaamassa :) mitä teidän vauva-arkeen kuuluu? :)

larissa juu iha sokerist ja vedest keitin. vei aikaa mut sen arvost ku tuli samanlaist ku suomes myytävä siirappi. nyt ku sais kanelin ja inkiväärin ni sais taikinan tehtyy nyt koton on ihana nekun tuoksu.

minni jo vlitsi kaveris ajan kertoo, iha ku mun käly esikostaan ku olin just päässy sairaalast kaavinnast.

Heippa taas hetken hiljaiselon jälkeen. Olen yrittänyt (pahasti epäonnistuen) olla kasaamatta toiveita tähän kiertoon. :oops:

Gatusalle tsemppiä, tilanteesi kuulostaa todella oudolta!

Minni: Sun asenne on ihanan lämmittävää, että raskaista hetkistä huolimatta jaksaa olla noin positiivinen :Heartbigred

Larissa, nouseeko sulla siis aina kuume menkkojen yhteydessä? Se ei kyllä kuulosta normaalilta, eikä kyllä sun kivutkaan. Onko sulla endoa epäilty? Voikun nyt saisit läkäriajan aikaisemmaksi!

En muista pitikö kommentoida vielä muillekin, mutta tsemppiä kaikille! :wav

On. Se on täällä taas, ovulaation jälkeinen ahdistus. Että ei tästä mitään tule, miksi tulisikaan. Kyllähän, jostakin se kaveripiirin lapseton tulee. Se olen sitten varmaan minä. :sorry:

Tunnen itseni niin huonoksi vaikka ystävä yrittikin vakuutella toisin, tunne epäonnistumisesta on vahva.

Ja sitten samaan aikaan: ovistestin viiva oli olematon dpo 2 kun testasin, olin reissussa dpo 1 niin en tedä miten olisi ollut, mutta viime kierrossa testi oli positiivinen vielä dpo 3... Eli ehkä :nailbiting: mun hormonit toimi kuitenkin oikein tässä kierrossa? Ehkä siitä 12mm follista tuli kunnollinen? Ehkä mun ei tarttiskaan syödä tammikuussa letroja vaan saisin joulupäivänä dpo12 mojovan r-plussan...

Tai sitten syödään niitä letroja. Rintasyöpälääke. Kaikkea sitä. Mitähän sivuoireita siitä tulee? Ja miten mä ikinä selviän siitä pregnyl piikistä? Mä kammoan piikkejä :hungover:

Mrsc kp20/28 dpo 4

Mrsc, minä, joka olen kovin herkkä kaikille hormoneille, selvisin letroista täysin ilman mitään! Ei niiiiiin mitään! Follit kasvoi huomaamatta. Ja se pregnyl! Ei ollut paha! Pistos tietysti aina tuntuu, mutta esim minulla ei jäänyt mitään kirvelyä tai kuumotusta pistokohtaan. Reagoin esim yhdistelmäehkäisypillereihin vaikka miten rajusti, niin pelkäsin näitäkin hormoneja. Onneksi turhaan!

Ja hei, ethän sä nyt näitä ees joudu käyttää vaan pian plussaat! Olisipa ihana joulupäivä teillä :)

Ei huhhuh näitä menkkoja.. kahdet housut jo menny vaihtoon tänään, "vähän" tulvii :o Kuumavesipullon kanssa on hyvä maata liikkumatta.

Murkku, i feel you! Meilläkin ovis uudenvuoden tienoilla. Oispa mojovaa plussata yhdessä rytinällä heti alkuvuoteen!

Nyt vedän tätiä turpaan ottamalla vähän lisää litalginia.

Hileinen kp 1 yk 16

Mymmelisti kyseli meidän jatkoja hoidoissa. Seuraava inssi menee joulutauon vuoksi tammikuulle, kuun loppuun. Yhdet menkat kai jää väliin vielä. Täällä tays on kovasti rempassa ja poli saa nyt uudet, isommat hienot tilat! Jos ei tokakaan inssi tuota tulosta, jäädään varmaan ivf-jonoon maaliskuulle :)

Mrsc, tämä oli nyt kolmas kerta kun tulee lämpöä menkkojen kanssa. Polilla eivät ole endoa epäilleet vaikka jo kesällä kerroin kivuista yms. mutta ohittivat mun huolet kokonaan. Itse pidän näitä kyllä aika endomaisina oireina. Nyt on tullut vaan lisää kipuja läpi kierron, menkkakivut meinaa viedä tajun ja siihen vielä suolisto-oireet ja kuume menkkojen aikaan. Ja joo maaliskuulle vasta sain ajan tutkimuksiin naisten polille :/ katotaan jos huomenna saisin sovittua nopeammin ajan lapsettomuuspuolelle, kun miehen simppatutkimuksen jälkeen lupailivat letroja mulle.

Hileinen, onneksi sulla on kunnon lääkkeet! Nyt annat tädille turpaan ja kierron lopussa karkotat koko akan huitsin nevadaan plussa-testillä ;)

Larissa jos siulla on kuumetta ja mahakipua ni onko kohtutulehdus sulettu pois? Ikävää jos joutuu kärsii eikä hoideta.. Onks semmoset olot et päivystyksee pitäs mennä?

Mannikka, ei mulla enää ole kuumetta, eilen vaan oli hetken lämpöä. Menkat alkaa olla lopuillaan eli ei juuri kipujakaan enää ole. Jotain satunnaisia vihlontoja eli selviän mainiosti ilman särkylääkettä. Mullahan oli kahdessa edellisessä kierrossa Flagyl-kuuri kun epäilivät bakteerivaginoosia kipujen takia, mutta ei sitä labrojen mukaan sitten ollutkaan (tai sitten se oli tosi lievä) ja himpun koholla ollut tulehdusarvo palautui nopeasti normaaliksi.

Tämä kierto tuntuu jo nyt siinä mielessä paremmalta, että sitä outoa vatsakipua ei ole nyt (ainakaan vielä) alkanut!!! Se oli kahdessa edellisessä kierrossa menkoista ovikseen ja aina vasemmalla puolella. Jotenkin omaan mieleen tulee joku kysta tai sitten endopesäke, joka vihoittelisi munasolun kasvaessa?

Larissa no hyvä et helpottanu jo.. Minkälaista kipua siis oli? miulla tuntu kesällä tosi voimakkaana muniksen kasvukivut ja sit keltsijomot.. Nyt kun tulehdus hoidettu ni ei mitään tuntemuksia :o jospa on hyvä sit et kivut hävinny.

Larissa, kamalan pitkälle meni tuo aika, vissiin ei mitään kiirettä -leimalla laitettu lähete :S toivottavasti saat huomenna kiinni jonkun fiksun polilta!

Gatusa, kuulostaa niin käsittämättömän julmalta tuo tein tilanne. Minkä takia tässä "oikeus"valtiossa ei todellakaan aina tapahdu oikeus, ei paha saa ikinä palkkaansa oli kyse mistä vaan! (eiku sori, älä jätä veroja maksamatta -joudut vankilaan!)
Mut älyttömän hyvältä kuulostaa siirapin tuoksu kotona, toivottavasti saat mausteet! :)

Nyt muuten tekis mieli piparitaikinaa.. :P

En enempää muista mitä piti kommentoida, niin vihaseksi tuo gatusan tilanne pisti, ja käy niin sääliksi poikaakin kun joutuu yksin lastenkodissa olemaan. Yks-kaks kaikki turvallinen ja rakas viedään ympäriltä pois :(

Takaisin