Heippa taas hetken hiljaiselon jälkeen. Olen yrittänyt (pahasti epäonnistuen) olla kasaamatta toiveita tähän kiertoon.
Gatusalle tsemppiä, tilanteesi kuulostaa todella oudolta!
Minni: Sun asenne on ihanan lämmittävää, että raskaista hetkistä huolimatta jaksaa olla noin positiivinen
Larissa, nouseeko sulla siis aina kuume menkkojen yhteydessä? Se ei kyllä kuulosta normaalilta, eikä kyllä sun kivutkaan. Onko sulla endoa epäilty? Voikun nyt saisit läkäriajan aikaisemmaksi!
En muista pitikö kommentoida vielä muillekin, mutta tsemppiä kaikille!
On. Se on täällä taas, ovulaation jälkeinen ahdistus. Että ei tästä mitään tule, miksi tulisikaan. Kyllähän, jostakin se kaveripiirin lapseton tulee. Se olen sitten varmaan minä.
Tunnen itseni niin huonoksi vaikka ystävä yrittikin vakuutella toisin, tunne epäonnistumisesta on vahva.
Ja sitten samaan aikaan: ovistestin viiva oli olematon dpo 2 kun testasin, olin reissussa dpo 1 niin en tedä miten olisi ollut, mutta viime kierrossa testi oli positiivinen vielä dpo 3... Eli ehkä

mun hormonit toimi kuitenkin oikein tässä kierrossa? Ehkä siitä 12mm follista tuli kunnollinen? Ehkä mun ei tarttiskaan syödä tammikuussa letroja vaan saisin joulupäivänä dpo12 mojovan r-plussan...
Tai sitten syödään niitä letroja. Rintasyöpälääke. Kaikkea sitä. Mitähän sivuoireita siitä tulee? Ja miten mä ikinä selviän siitä pregnyl piikistä? Mä kammoan piikkejä
Mrsc kp20/28 dpo 4