Lucky, kyllä tekee kipeää kun menkkojen aikaan käy kakkosella :/ tota mulla on ollut aina, mutta nyt viimeisen puolen vuoden sisään on tullut lisää kipuja. menkkojen aikaan koko suolisto jotenkin ihan solmussa, maha kipeänä palleasta alavatsaan, karmea turvotus, krampit, ripuli, ilmamavaivat ja pissillä käyntikin sattuu mahaan. Ja tähän siis vielä menkkakipuja lisäksi. Että jee jee!
Hileinen, teillä on NIIN syysvauva tilauksessa! Alotelkaa tallettelemaan jo ennen reissua niin simpat ehtii pelipaikoille
Minni, mahtavaa että vuoto ja kivut jo hellittää :) ja uutta yritystä vaan kehiin!
Murkku, komppaan Mymmelistiä eli lämpö ja burana+panadol yhdistelmä auttaa parhaiten. Jyvähaudetyyny on täällä kovassa käytössä menkkojen aikaan!
Mymmelisti, mie kans olen muutaman lahjan miehelle ostanut vaikka sovittiin että ei lahjoja :D mulle paras lahja on toi kun hän käy antamassa sen simppanäytteen <3
Nuuhku, huh kylläpä teillä on sattunut kaikkea eli kyllä sen ymmärtää jos haluaa jättää yrittämisen. Kaikkea hyvää jatkoon!
Meritähti, no onpas upea O-plussa! :)
Gatusa, miten voi olla näin paskaa toimintaa!!!!!
Napaa: tänään tuli aika naistenpolille noiden kipujen takia ja se on VASTA 1.3.

en ala tonne asti oottelemaan vaan haluan ne letrot HETI tammikuussa, jos miehen simpat on ok! Soitan kyllä huomenna lapsettomuushoitajalle että voisiko saada edes lääkärin soittoajan tammikuun alkuun, kun mulle on kaikki perustutkimukset jo tehty! Ehkä tärppäisi jo tammi-helmikuussa letroilla niin ei tarvitsisi oudoista kivuista enää kärsiä ja mennä maaliskuussa niitä tutkimaan vaan ihan ultrattavaksi muusta syystä