Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, kun km on noin aikaisilla viikoilla niin mitään jälkitarkistusta ei tarvita. Veikkaan, ettei vuoto kestä normaaleja menkkoja kauempaa. Toki jos kipuja tulee tai värkki alkaa haista kummalle niin sitten lääkäriin mutta muuten vaan uutta kiertoa kohti.

Minni, mahtavaa jos vuoto ja kivut alkaa jo hellittämään! Ja löytyi syy miehesi käytöksellekin, onneksi tunnisti/myönsi reaktion ja pyysi anteeksi käytöstään :)
Eikun uuteen yritykseen vaan! :)

Lucky, tiedän tuon tunteen! Onneksi miulla vatsa oli hiukan normaalia löysemmällä aina menkkojen aikaan; muuten oisin varmaan istunu jalat ristissä sen 6-9pv ku teki muutenkin niiiin kipeetä välillä :D

Hileinen, voi kuinka sopivaati sattuikaan! Täysi hyöty oviksesta ja syysvauva tilaukseen! :)

nenna en mä tul poikaa saamaa itelleni takas se on selvä peli jo mut kunha sais ees puhua pojan kans ni ois helpompi olla. äippä otti kuvia meistä mukaan tänää ja näyttää pojalle ja kertoo et ikävöidää ja rakastetaan häntä. aikoo myös kertoa et olen monest yrittän saada puhua pojan kans mut ikinä ei ol annettu ja et sen isä lupas et 23.12 poika saa puhua mun kans. tiedän vaa et exä vieres kontrolloimas mitä poika sanoo mulle ja varmaa kirjottaa sille mitä pojan pitää sanoa tai sit sen eukko kirjottaa mitä pojan pitää sanoa eli syyttää mua ties mistä ja sanoa ettei halua olla mun kans tekemisissä.

minni jos ei kestä normia pidempää eli max 1-2vko ja kuumetta ei tule eikä outoa hajua tai kipuja jotka pahenee ni ei tarkasta vaan uuteen kiertoon. tsemppiä.

muurahainen hyvä että olo helpottu.

Murkku, kyllä te vielä oman pienen saatte! Pahoittelut noista hirveistä kivuista ja tädin tulosta muutenkin :( ! Burana + panadol yhdessä toimii paremmin, niin mulle naistenklinikalla neuvottiin. Viime menkoissa menin myös kuumaan suihkuun ja istuin siellä jonkun aikaa. Kuumavesipullo on myös aivan mahtava jos ei suihkuun pääse.

Hileinen, pahoittelut tädistä! Olis saanut onnistua se inssi! Koska teillä olis seuraava kerta?
Kipuihin ota lääkettä (burana+panadol) ja kuumavesipullo/kuuma suihku! <3
Mä alan myös uskomaan et teillä on mahdollisuus luomu plussaan kerran tulokset on noin paljon parantuneet. Niin ja vielä olit kommentoinut että b luokan siittiöitä mut sittenhän siihen toimii se vanha kikka! Jalat ylös seksin jälkeen :D

Gatusa, aika menee niin nopeasti! Vastahan me kaikki täällä jännäiltiin et joko läksit synnyttämään kun ei susta mitään kuulunut.. Ja nyt tyttö onkin jo 1vuotias! Onneksi saitte sovittua ton 23.12 päivän jolloin saat jutella pojan kanssa! Saatko skypessä jutella vai puhelimessa? :)

Minni, hyvä juttu että kivut ja vuoto alkaa helpottamaan! Mulla el tosta ole kokemusta, mutta voisitkos soittaa sinne neuvolaan?? Voihan olla et sitten myös saisit jonkun tarkastus ajan? :) ihana olet kun olet niin pirteä ja tsemppaat itseäsi! Susta saa lisää voimaa itsekkin!! <3 ;)

On. Kohta pitäis mennä uusimaan yks koe josta en päässyt läpi viikko sitten. Toivottavasti nyt pääsen! Ei oo kyllä yhtään niin varma olo, mutta ei auta kun yrittää!
Laitoin pari pakettia kuusen alle tai siis meillä on semmonen mini kuusi pöydällä ja sen pödän alle laitoin paketit, niin eiköhän meijän kisutkin olleet kiinnostuneita paketeista vaikka en edes laittanut narua niihin. Varmaan saan paketoida ne uudestaan. :D
Miehelle varmaan olis pelkkiä risuja pitänyt ostaa mut löysin vaan niin monta sopivaa lahjaa et oli pakko ostaa! :)

-Mymmelisti kp6/30 yk 41/1

kiitos tsempeistä! vaikka tosiaan ihan hyvillä mielin mennään.. ei olla mitenkään katkeria asian suhteen:)

murkku kyseli extra lapsista he pääsivät kotiin mutta tulivast viime viikolla bumerangina takaisin joka myös yksi syy yrtittämisen lopettamiseen..

joku kysyi miksi ehkläisyvalmiste koska tässä on jo aika pitkään (joko 2 vuotta en edes muista) menty tjottailulla ja yrittämisellä niin se että otan ehkäisyn käyttöön on piste iin päälle. ei tarvitse joka kuukausi stressata.. ja isännän ikä rupeaa olemaan jo sen verta paljon että pitää häntäkin kuunnella kun ei enään kovin vanhana halua lapsia. ja viimeisenä muttei vähäisempänä olen itse joutumassa isoihin tutkimuksiin oman terveydentilan takia e(epäillään jotain neurologista sairautta)
tämän lisäksi meillä on mummu jotunut sairaalaan ja hänen talon hoitaminen on jäänytmeille vaikka jo paremmassa kunnossa onkin:)

lisäki olen saanut töitä omalta alalta josta hyvin harvoin työtarjoiksia tulee ja työpaikkakin parin kilsan päässä ja muuten elämä rullaa hyvin vaikka sekavaa onkin lapsien ja oman sairastumisen takia mutta me ollaan todella tyytyväisiä tähän elämäntilanteeseen ja onnellisisa että meillä on näin paljon muitakin mahdollisuuksia ja oma pieni tyttö<3

olikohan vielä jotain? kyselikö joku vielä jotain? en enään muista:} mutta tässä meidän tarinaa noin pääpiirteittäin:)
kaikkea sitä voikin ihmiselle sattua..;)
mutta nyt kiitos ja anteeksi romaanista!;)
tää häippäsee nyt :)

PLUSSATUULIA! <3

Minni, pahoittelut keskenmenosta :( mutta hyvä tieto että pystyt raskautumaan ja ei tarvinnut tyhjennykseen mennä :( kamalaa tuo varmasti silti on.

Nuuhku, voimia teille jatkoon! Ei varmasti ole helppo päätös pistää pillejä pussiin, mutta aika paljon teidänkin elämässä tapahtuu tällä hetkellä! :(

Murkulle ja hileiselle pahoittelut tädin vierailusta! :( ei tää helppoa ole. Jos jotain hyvää on pakko etsiä, niin saapahan mättää herkku jouluruokia kunnolla ;) vaikka paljon mieluummin sen plussan ottais.

Täällä viivoista päätellen ovis olis lähellä :D kerranki pissin tikkuun oikeeseen aikaan.
Viime yönä oli seksiä ja täytynee lisääkin harjoittaa ;)
Viime menkat oli niin oudot, niukat ja lyhyet mut toivotaan että nyt sit tärppäis.
Womanlogi ennusti sunnuntaille ovista, ehkäpä tulee nyt pitkästä aikaa normaalimpi kierto :)

Kylläpäs vielä tummui toi ovistestin viiva ku tätä kirjottelin :o en oo kyl ikinä noin vahvaa viivaa saanu, toinen taas aika haalee ku oli vaa 3-4h pissaamatta. No elämä yllättää näköjään ;)

Meritähti kp 16/32

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    317.9 KB · Katsottu: 170
Minni2: kyllä se noilla viikoilla taitaa itse tyhjentyä kokonaan. Itellä ainaki. Ja ihan ekapäivinä sieltä se isoin tulee pois ja sit loput on normaalia menkka vuotoa. :(

Gatusa: ei noin voi tehdä! Jos hittolainen exäs haluaa pojan ni miks se on lastenkodissa????? Kai sille joku syy on. Ei oikeasti Suomen valtio näin paska valtio voi olla että tällasta tapahtuu! Joulu ja kaikkee! Sen mä tiedän että sä oot hyvä äiti lapsilles vaikkei varmaan saakkaan kaikkee mitä haluaavat, sun exäs on täys mätä ku tollasta paskaa sulle haluaa aiheuttaa! Voi kun teillä olis rahaa ni voisitte tulla hakee pojan pois suomesta. Eikö muuten sun ukkos joudu kirjoittaa sen jonku luvan että poikas pääsee matkustaa vai onko se eri kun se ei oo ukkos biologinen lapsi.

lucky mun miehelt ei tartte mitää lupaa esikon asiois eikä enää ees mun ni sukunimiki vaihtuu kuulemma. en ol ainoa jolle vastaavaa käyny joten ei suomikaa iha oikeusvaltio ole. tytön kohalla ukon pitää hommata passi ite tytölle sit ku on ajankohtasta eli 2020 inshaAllah. no kunha sais ees jutella ni oon aluks tyytyväinen.

mymmelisti en tiä mut veikkaan et puhelimes saan hetken kysyä mitä kuuluu.

Gatusa, kyselin yhdeltä tutulta sosiaalityöntekijältä tilanteestasi, hän oli hyvin ihmeissään, miten sun tilanne voi olla tollanen. Lapsella on oikeus olla yhteydessä molempiin vanhempiin. Ihmetteli tosiaan suuresti, että miten on mahdollista...

On: kivut helpottanut, särkylääkkeillä mennään.

muurahainen no kun on vastassa patologinen valehtelija jossa narsistisia piirteitä ni valitettavast käy tuollai helpost etenki ku sit viel syrjitää ja jopa sossutyöntekijä yritti alust asti saada mut ja miehen eroamaa et luopusin uskostani. kukaa ei onnistun ni sit järkättii tuollaset päätökset jatehtii must pahis jne. ei mene nallekarkit tasan aina valitettavasti.

mut ai että oon ylpee itestäni mun siirappi onnistuu inshaAllah, se alkaa olla kohta oikean väristä piparei varten... saas nähä mitä ukko tuumaa ku näkee... :)

kiitos minski. no mulla on alhamdulillah tyttö täällä joka on aivan ihana ja tomera neiti. hän puhuu muutamia sanoja englantia, arabiaa ja suomea jo joten fiksu tyttö. ite puhun suomea mut ukko ei osaa oikei päättää mitä puhuis, lähinnä englantia puhuu tytölle ja minä ukon kans ku puhun englantia ni tyttö kuulee lähinnä englantia ja suomea.

Mut eihän silti vaikka mä menisin hakee yksin huoltajuutta pojalle ja väittäisin mitä sossu tädille että on pahoinpitelijä ym. Massamurhaaja ni ei ilman että isää kuullaan ni voi huoltajuutta muuttaa. Paitsi siinä tapauksessa ettei isä halua tulla paikkalle eikä olla missään tekemisissä perheen kanssa. Mun kaverin ukko sano ettei aio maksaa elatus maksuja muksuista, sit sossu sano että enemminkö haluat että maksu menee ulosottoon kun Kela maksaa lapsille ja perii isältä maksut. Ni ukko vastas että ennemmin niin. Ja sillä oli kuukauden aikaa miettiä Huoltajuus asioita mut ei oo mitään tehnyt asioiden eteen. Äidillä olisi nyt mahdollisuus oikeuden kautta hakee yksin huoltajuutta ni menis ukolla sormi kurkkuun. Kyllä ne sossussa nää asenne vammaset huomaa aika äkkiä. Seki osaa olla fiksu mutta onki kaikkee muuta. Käy 1x kk kattoo muksuja ku joku taho maksaa sille matkakorvauksia että käy kattoo.

Lucky, kyllä tekee kipeää kun menkkojen aikaan käy kakkosella :/ tota mulla on ollut aina, mutta nyt viimeisen puolen vuoden sisään on tullut lisää kipuja. menkkojen aikaan koko suolisto jotenkin ihan solmussa, maha kipeänä palleasta alavatsaan, karmea turvotus, krampit, ripuli, ilmamavaivat ja pissillä käyntikin sattuu mahaan. Ja tähän siis vielä menkkakipuja lisäksi. Että jee jee!

Hileinen, teillä on NIIN syysvauva tilauksessa! Alotelkaa tallettelemaan jo ennen reissua niin simpat ehtii pelipaikoille ;)

Minni, mahtavaa että vuoto ja kivut jo hellittää :) ja uutta yritystä vaan kehiin!

Murkku, komppaan Mymmelistiä eli lämpö ja burana+panadol yhdistelmä auttaa parhaiten. Jyvähaudetyyny on täällä kovassa käytössä menkkojen aikaan!

Mymmelisti, mie kans olen muutaman lahjan miehelle ostanut vaikka sovittiin että ei lahjoja :D mulle paras lahja on toi kun hän käy antamassa sen simppanäytteen <3

Nuuhku, huh kylläpä teillä on sattunut kaikkea eli kyllä sen ymmärtää jos haluaa jättää yrittämisen. Kaikkea hyvää jatkoon!

Meritähti, no onpas upea O-plussa! :)

Gatusa, miten voi olla näin paskaa toimintaa!!!!! :mad:

Napaa: tänään tuli aika naistenpolille noiden kipujen takia ja se on VASTA 1.3. :mad: en ala tonne asti oottelemaan vaan haluan ne letrot HETI tammikuussa, jos miehen simpat on ok! Soitan kyllä huomenna lapsettomuushoitajalle että voisiko saada edes lääkärin soittoajan tammikuun alkuun, kun mulle on kaikki perustutkimukset jo tehty! Ehkä tärppäisi jo tammi-helmikuussa letroilla niin ei tarvitsisi oudoista kivuista enää kärsiä ja mennä maaliskuussa niitä tutkimaan vaan ihan ultrattavaksi muusta syystä ;)

En nyt ehdi kaikkia viestejä taaskaan lukemaan, mutta muistakaa hemmotella ja hoitaa myös itseänne! Mulla oli äsken akupunktioaika (hoitaja menee Kiinaan pariksi kuukaudeksi taas opiskelemaan joten ei saatu lähemmäs ovulaatiota). Mä en kokenut itseäni erityisen stressaantuneeksi, mutta hänen mukaansa elimistö kävi selvästi ylikierroksilla. Ja kun hoito aloitettiin, tuntui etten mä pysty rentoutumaan. Kuitenkin olin jopa torkahtanut ja nyt on ihanan rentoutunut olo, vaikka jouduinkin vielä tulemaan takas töihin.

Kiitos vastauksista ja kysäsin vielä kätilökaveriltakin niin ei onneksi tarvitse toimenpiteitä.

Meritähti kyllä on mahtava o plussa! Ei muutakun vällyjenväliin ja sit tulee raketteja (niinkuin sims pelissä) ja sitten baby ;)

Lucky juuri noin kävikin. Onneksi!

Mymmelisti selvitin joo asian ammattilaisen kanssa :) ei tarvita tosiaan tarkastuksia kun sen verta vuotaa että tuskin sinne mitään jää ja jos ei ole kuumetta tms tulehdusoiretta! Pakko se on mennä eteenpäin ja hyvä jos on voimauttavaa :) elämä jatkuu! Tsemppiä sulle kokeeseen <3

Voi perse larissa :( pidä pääsi! ;)

Noniin mahtava pommi tipahti päähän. Kerroin yhdelle tästä km ja hän pahoitteli kovasti ja heti perään päräytti, että joo hän ei ole vielä kellekkään kertonut mutta hän on juuri tullut raskaaksi ja jätti pillerit pois lokakuussa!! Yritä siinä sitten onnitella kasvotusten kun oma sisältö itkee verta (kirjaimellisesti)... Hyvää päivänjatkoa mullekkin.

Larissa, mun on pitänyt miljoona kertaa ostaa kauratyyny, jospa tänään muistaisin ostaa. :)

Minni, ei ole todellista?!? Vitsi että jotkut ihmiset osaa olla ajattelemattomia!!! Pistää niin vihaksi!!!

Murkku, todellakin suosittelen! Mun äiti tekee niitä itse ja ne on niin ihania kipuihin, jumeihin, kuumeessa yms. Kesähelteillä pidän sitä päivän pakkasessa ja pistän sen yöksi sängyn jalkopäähän niin saa helpommin unta kuumuudesta huolimatta :)

Minni, voi jumalauta miten tökeröä!!! Miksi piti sulle kertoa tossa tilanteessa jos ei oo kellekään muullekaan kertonut?! Voi luoja!!! :mad:

Juu ja pidän pääni :) luulisi että letrojen saaminen pitäisi järjestyä ilman lääkärikäyntiä kun mulle on kaikki tutkimukset tehty ja siinä vaiheessa myös miehelle. Täällä täytettiin laput valmiiksi miehen näytteen viemistä varten ja kyllä on taas mustaa huumoria tästäkin aiheesta :'D

Murkku jep :/ ei kiva

Larissa ei kaikki ajattele kyllä ihan loppuun... Tietty saa ja pitää olla onnellinen toivotusta raskaudesta, mutta ajankohtaa kertomiselle olisi voinut miettiä vaikka tuntui, että hän tajusi sen itsekkin ehkä ilmeestäni. No kerro mitä huumoria! :D musta huumori on parasta

Takaisin