Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie, onpa paskaa että eivät tee sulle verikoetta!!! Ja ei se liuskan tarkkuus kerro sitä, että nouseeko hcg vai ei! Ärsyttää sun puolesta :mad: Paljon tsemppiä ja pitkää pinnaa sinne! Ja iso halaus! Mutta muista, että niin kauan on toivoa kun vuotoa ei ole. Ja jos testi on plussalla niin oot raskaana! :Heartred

Larissa, mulla letrot vaikka ovuloin (ainakin välillä) luomustikin. Ilmeisesti haluttiin vaan näin varmistaa että IUI:ssä parhaat tsäänssit :)
Edit. Annos ollu 1 tbl kp 3-7

Hileinen, kiitti kommentista :) Ehkä samalla annostuksella mennään täälläkin, se jää nähtäväksi. Miten sait muuten litalginia menkkakipuihin? Onko sulla endoa?

Olen niin toiveikas tulevaisuuden suhteen ja hyvillä mielen, kun asiat etenee ja mieskin on mukana tässä! :joyful: :Heartpink Nyt on taas sellainen olo, että uskaltaa toivoa ja kuumeilla :) Ehkä vuonna 2016 moni meistä saisi sen plussan!

larissa juu stressi, lihakset jumissa, väsymys, liian vähäinen juominen (hyvä jos 5dl per päivä juon ku tuntuu et kokoajan pitää olla tekemäs jotai) todennäkösest aiheuttaa, laitoin viel silmälasitki päähän tänää josko seki auttas ku otsaa ja silmien ympärystää tuntuu sattuvan kans.

maggie outoa etteivät verestä kato, mul aikoinaa katottii monena kuukautena ku testit negoi mut menkkoi ei näkyn ja riitti että vaa pyysin mut ne ei sit alkan tutkii mistä se johtu että menkkoi ei näkyny.

jipii puolet tehty ku ruoka valmistuus, viel pitäs leipoa ja käydä ite pesul jossai vaihees. hitsi ku ei ol mantelilastui ku oisin tehny toscaleivoksii.... mitähä sitä leipos oikein... ei tee mieli suklaata ainakaa.

Larissa, mie todistetusti ovuloin, mutta letroannos olisi ollut kp3-7 aamuin-illoin yksi tabletti, eli yhteensä 10tbl. Lääkäri siis totesi etten välttis joka kierto ovuloi, ja siksi letrot ett saadaan varmasti joka kiertoon ovis ja vähän aiemmaksi :)
Pahoittelut menkoista ja kivuista! :(

Gatusa, tsemppiä ja toivottavasti pääsisit jollekin hierojalle vaikkapa niin vähenisi päänsäryt.

Maggie, mitä ihmettä ku et verikokeisiin päässy?! >:( nyt ärsyttää! No voit sit ainki sanoa kun tulokset tulee ett sait aivan selkeät plussat jo, eikä vuoto ole alkanu jos vaikka sit pääsisit verikokeisiin tarkistuttaa tilanteen.
Tsemppiä ja iso hali❤

Tein sen testin sit kuitenkin. Saman vahvunen jokseenki ku toissapäivänä, ainut ett nyt viiva on taas sellanen kaposempi niinku haamutesteissä. Toissapäiväsessä se oli yhtä levee ku kontrolliki :o mut en nyt stressiä tee ku ei oo haalistunu.
Kastoin vielä miekin testimielessä ovistikun, ja aivan räikyvähän se on :D

Gatusa, jospa se siitä <3 pyydä miestä hieromaan sun niskoja illalla?

Nyt soitti kätilö takaisin. Miehen simppanäyte viedään maanantaina ja joulun jälkeen tulee tulokset. Normaalisti tulokset saisi parissa päivässä, mutta joulu sotkee. Mun lääkäriaikakin on kuulemma tulossa postissa niin sitten samalla kertaa käydään kaikki läpi :) toivottavasti se aika vaan on tammikuun alkupuolella jotta ehdin saada letrot heti käyttöön...

Larissa, toivotaan että saisit ajan alkukuuhun ja avut heti seuraavaan kiertoon ja helmikuun plussan!! ;)

Nenna, se ois tavoitteena ;) miten niin hätähousu? ;) :D Työt saattaa loppua maaliskuussa, jos määräaikaisuutta ei jatketa. Alkaa vaan olla sellainen fiilis, että lapsihaaveita on turha lykätä työelämän takia, etenkin kun olen kohta 3-kymppinen! Töitä kyllä ehtii tehdä lapsen saamisen jälkeenkin.

Muokattu viimeksi:
Larissa, endoepäily sai nyt vahvistuksen polilla kunnon ultrissa. Eli kyllä, on endo :( Kohdun takaseinässä ja suolistossa. Luultavasti laparoskopiajonoon jättäydyn jos ei tokakaan inssi tuota tulosta. Kamalat menkkakivut siis minullakin ja endon luonteeseen sopien pahenee vain joka kk :(

Edit. Ja litalginit siis sain polin ihanalta lääkäriltä. Ilman niitä olisin päivystyksessä aina.

Pahoittelut Hileinen endodiagnoosista.

Ihmeen kauan teillä on mennyt hcg-tulosten saamisessa, kun minä soitin terveyskeskukseen aamupäivällä, menin pian soiton jälkeen labraan, ja iltapäivällä sain tulokset, siis nimenomaan sen numeerisen arvon.

Nenna, älä enää niitä liuskoja tuhlaa vaan luota siihen että oot raskaana :) Jos haluat myydä ne niin joku täällä varmasti ostaisi ne pois :grin

Hileinen, ok pitäisköhän munkin kysellä sitten polilla jotain muuta särkylääkettä... Ei tee mieli buranaa syödä, kun se heikentää raskauden mahista :mad:

Neppa, kumma juttu että täällä kesti useampi päivä saada numeerinen tulos! Mulla silloin otettiin se hcg tiistaina ja vasta viikon loppupuolella sain tuloksen.

Minni, voithan kurkkia sitä arvoa kannasta illalla :) Mitkä rv sulla on nyt menossa? Viides? Puhuivatko mitään jatkosta että otettaisiin parin päivän päästä uusi verikoe?

Ninukki, se toivo nousee aina kierron lopussa, mutta eihän nennankaan pitänyt ovuloida tässä kierrossa ja hups raskaaksi tuli :D

Haikara, ihanaa et olet pohjalta noussut! Se on jännä miten noi menkat vaikuttaakin niin paljon! <3

Minni, voi ei! Siinä on kumminkin vielä viivaa. Toivottavasti vaan olis huonot testit! Katjusha sanoi hyvin! Niin kauan on toivoa kun ei ole vuotoa! Halaus kumminkin! <3 hyvä että sait ajan!

Maggie, mihin on sunkin viivat kadonneet? :O kyllä noissa testeissä jotain näkyy, mutta eikö sullekkin kerenny jo kunnon viivat tulla? Toivoa niin kauan kun ei ole vuotoa!<3 halaus!! <3

Lumihiutale, voiko oikeesti sovitun ajan perua koska pitää tehdä turvapaikanhakijoiden tarkastuksia!? Toi on jo kyllä ilkeetä! MURR!!! Onneksi kumminkin lupas sen uuden ajan tälle viikolle! :)

On. Viime yönä tavattiin nennan ja minskin kanssa ja meillä oli hirveen hyvät keskustelut, mut heräsin aamuyöllä pissalle ja kun menin takas mietin et mistä juteltiinkaan ja tajusin et olinki nähny unta :D
Tänään käytiin hakemassa miehen kummilapsille lahjoja ja mulla tuli kaupoissa semmonen olo kun silmät vetäis hedelmäpeliä.. Pikkasen päässä heitti, nyt jo kotona ja varmaan pitäs syödä jotain.

Mymmelisti kp 3/30 yk 41/1

Mymmelisti, onpas sulla ollu unet :grin Ja hui mikä huippaus on ollut siellä :sad001 Menkkojen aikaan tulee muutenkin herkästi huono olo, saati sitten jos ei ole syönyt :sad001 Onko teillä tässä kierrossa taas kunnon yritys käynnissä?

Larissa en oikein tiedä rvtä kun hedelmöityksestä ainakin on 4+6 ja menkoista joku 5+4 kun on pitkä kierto. Ei ollut puhetta kun omalla terkkariasemalla siis ei ole labraa vaan lähdin hieman kauemmas kokeisiin. Eikä se neuvolan tätikään sanonut mitään jatkosta. Tulen ilmottamaan arvon sitten tänne :) Oon varma, että se on liian matala viikkoihin nähden...

Mymmelisti: Niin on mut saa nähä kui pohjalle taas perjantain polin jälkee mennään.

Minni: jännään täällä tulosta, voi kumpa ois kaikki kunnossa<3

Kuulin että jos LH on FSH arvoa isompi suhteessa niin se viittaa pco :o nytkö mulla se tosiaa on :(

Takaisin