Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna, en ole varmaan kertaakaan ollut näin onnellinen tän 1,5 vuoden yrityksen aikana :D ratkaiseva juttu tässä taisi olla se, että näytteen voi antaa kotona ja mie kiikutan sen polille labraan ;)

Sama juttu. Jos isännän ois pitäny sinne labraan mennä ni tuskin meiltäkään olis vielä ensimmäistäkään näytettä annettu. Eli mä hankin kipan ja näytteenottoajan, annan kipan isännälle, kun näyte on annettu, kiikutan kipan labraan ja tulen takaisin kotiin, jolloin isi lähtee töihin. Toki järkevintä olisi, että hän veisi kipan töihin mennessään - ei suostu.

Eilen en ehtinyt koneelle ja nyt oon 10 sivua jäljessä joten tulee vähän lyhennetyt kommentit.

Minni ja Maggie, tiedän että on mahdoton olla miettimättä asiaa, mutta eivät ne tikut välttämättä voi mitään keskenmenoa ennustaa. Toisella foorumilla jotkut kirjoittivat r-testeistään niin, etteivät koskaan saaneet hailakkaa viivaa vahvempaa plussaa ja silti syntyi terve lapsi. Toivon silti että neuvolassa ottaisivat teidän huolet tosissaan.

muurahainen voi ei, pahoittelut negasta. :sad001 Mutta onnea painonpudotuksesta, hienosti on mennyt!

Tyttötiikeri sulle myös onnea painonpudotuksesta! :)

Larissa sullekin pahoittelut negasta, mutta ihan huippua että mies ymmärsi sun hädän ja suostuu antamaan simppanäytteen! Jes! :grin

MrsC onnea o-plussasta, tulihan se sieltä! :)

gatusa voimia masisoloihin. Sulla on todella rankkaa, ei ihme jos välillä tuntuu että kaikki kaatuu päälle. Mutta kyllä se vielä iloksi muuttuu.

Lucky jos vielä on ummetusta niin kiivit auttavat kuulemma yhtä hyvin kuin luumut; Uudessa-Seelannissa ne on se hedelmä mitä käyttävät ummetuslääkkeenä. Sisältää myös paljon foolihappoa niin hyväksi sekin.

Anannaa pahoittelut tädistä. :sad001

Hileinen, mä tosiaan googlasin ja täällä foorumille kyselin miten tuhrusta kärsiville on käynyt plussakierrossa. Suurin osa kyllä sanoi, että tuhru jäi pois plussakierrossa, mutta muutama oli joilla tuhru oli tullut normaalisti ja silti plussa. Eli täti on ikävä kyllä todennäköisempi jos tuhtu tulee, mutta kaikki on mahdollista silti. Muutenkin musta tuntuu että naisen kropassa kaikki on mahdollista, niin usein lukee jostain poikkeuksen poikkeuksesta.

Aphrael ihana masu sulla! :)

ninukki toivotaan tosiaan ettei jouduta! Ja kaipa se ovulaatio on silti mahdollinen, niinhän nennallekin lääkäri oli sanonut että tässä kierrossa ei ovulaatiota tule ja niin vaan siellä ollaan raskaana kun ovis tuli myöhässä. :)

nenna mä luulen että sun kannattaa unohtaa nyt testailut, kyllä sä raskaana olet kunnes toisin todistetaan. :)

Minni, Joo terveydenhoitaja voi tehdä lähetteen verikokeisiin kyllä eli sinne vaan soittoa. Toivotaan, että testitikut nyt vaan säikyttelee.

Ja Maggielle sama homma. Toivottavasti on vaan tikkujen säikyttelyä eikä mitään muuta.

Hileinen, No mulla on esikoista odottaessa tullut kahdet menkat niin, että en edes tajunnut niissä olevan mitään epänormaalia ennen kuin tiesin raskaudesta. Jälkikäteen ajateltuna olivat siis normaalia niukemmat, mutta selvät vuodot oli kuitenkin raskaudesta huolimatta. Eli siinä mielessä ajattelisin, että tuhrukin voisi olla ns hyvänlaatuista ;)

Diabolicat, pääasia että saadaan näyte perille meidän jääräpää-miehistä huolimatta :)

Eilen itkeskelin päivän kun mietin että miten saan tuntoni purettua miehelle. Sitten kun hän yllättäen suostui näytteen antamiseen ja kertoi että tämä lapsiasia on hänellekin tärkeä niin pillitin loppuillan onnesta :'D

Minni ja Maggie kaikki on varmasti hyvin ❤ molemmille iiiiiiiiisot halaukset ❤ yrittäkää rauhoittua ja nauttia (helpommin sanottu kuin tehty) ❤

Soitan tänään terkkarille sitä verokoetta, jos siitä mitään hyötyä on kuitenkaan vielä näin aikaisessa vaiheessa. Mutta jos tää ei vielä paskempaa ois ni se kutina ja arkuus ei oo helpottanu ja sit ku eilen illalla laitoin taas sitä lactal balancea ni alko törkee kirvely!! Voi v*ttu... Lueskelin että se voi sittenkin olla hiivaa, jos lactal balance kirvelee tai sit on ärtymyksestä pikku haavaumia, jotka kirvelee. Jo tänkin takia haluun tarkastuttaa itteni. Voi juma ku muuttu kiva joulukuu myrtsiksi... :( Mietin aamulla ennen testin tekoa, että voi kun tuntuu, että olis ollu se plussatesti vaan hyvää unta, mut niinhän se melkeen olikin! Huomista odotellessa...

Ja anteeks tää negatiivinen tykitys, on vaan nyt tosi kurja olo... :'(

Maggie kp 35 dpo 13

Minni, jos tekevät hcg-kokeen jossa saat arvon numeroina niin täällä kesti pari päivää. Jos tekevät ns. pikatestin niin sitten saman päivän aikana tulee tulos raskaana/ei raskaana.

Voi maggie :( <3 hyvä se on tarkistuttaa onko se hiiva, siltä se ainakin kuulostaa. Ja pyydä tosiaan se verikoe myös.

Napaa: täällä pyörähti uusi kierto käyntiin. Jösses mitkä kivut! Ja eka kerta varmaan tässä 1,5 vuoden aikana kun menkat alkaa kertarytinällä eikä tuhrulla. Positiivisin mielin uuteen vuoteen! Jos ei tästä kierrosta tärppää makuuhuone maratonilla niin ehkä sitten seuraavasta letrojen avulla :) heh tämä on muuten nyt 3. kierto peräkkäin kun menkat alkaa 14. päivä :D

Minni tulokset saa seuraavana päivänä :)

Maggie halaus <3 toivon niin että kaikki olisi hyvin!

On eli tänään piti olla ar ultra ja olen odottanut kuin kuuta nousevaa mutta se peruttiin koska pitää tehdä turvapaikanhakijoiden tarkastuksia... Soitin uudestaan sinne ettö koskahan saan sitte uuden ajan niin ihana neuvolantäti sanoi että kun lupasi tehdä sen ultran niin hän järjestää niin että ehtii tehdä ultran tällä viikolla :) soittelee myöhemmin tänään uuden ajan

Larissa voiko siihen vaikuttaa että ottaako ne kumman testin? Se numerohan mua nimenomaan kiinnostaa :(

Larissa tädistä pahoittelut eikä tykkäys ollut sille :/

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut larissa tädistä.. Jospa makuuhuonemaratoni tepsis :)

Maggie, pääsisitköhän ton hiivan(?) takia näytille.. Kuulostaa aika ikävältä. Voithan samalla kysyä verestä hcg arvon mittausta..

Lumihiutale, onpa tympeetä et ultra peruuntu viimetippaan, mut onneks saat ajan tälle viikolle :)

Minni uskon että tuossa tilanteessa nimenomaan otetaan se verikoe jossa näkee lukuina Hcg arvon tai vaadi juuri sitä!!! <3

Larissa: pahoittelut tädistä! :( mutta plussaa ettei tuhrua tullu ! Viimeistää sit letroista plussaat! <3

Maggie: älä pyydä anteeksi, kaikki tunteet saa näyttää! <3 Toivottavasti pääset näytille on nimittäi ikävä vaiva tuo hiiva!!! :( voi kumpa kaikki olis hyvi n koska tiiän aika monta jotka on alkuraskaudessa saanu hiivan ;)

Niin en tosiaan tiedä mitä se täti lähetteeseen laittoi :/ En halua vain tietää, että joo raskaana oltiin kun sen jo tiesin! Haluan varmistuksen omaan epäilyyn.

Minni, toivottavasti laittoi tuon kokeen joka antaa tarkan arvon. Ja saa tosta mun kp 1:stä tykätä (vaikka kivut on PEESTÄ!) :) negojen jälkeen halusinkin uuteen kiertoon!

Lumihiutale, onneksi pääset kuitenkin tällä viikolla ultraan :)

Haikara, kiitos tsempistä <3 oot aarre :)

Mannikka toivotaan että tepsii ja jos ei tepsi niin onneksi tukimukset meillä etenee :) onnea myös teille kani-tyylin kanssa :D

Napaa: Täällä kivut yltyi heti niin koviksi että meinasin pökrätä vessaan kun silmissä pimeni :( särkylääkekin vaikuttaa niin hitaasti :( jouduin jo töihin ilmoittamaan että en voi tulla kun en pysty edes seisomaan :( tällaisia kipuja on ollut vain lugen aikaan, voiko johtua siitä vai onko mulle vaan kehittynyt endo..? Tulisi jo kutsu sinne KYS:lle jotta saisi selvyyden ja apuja tähän :'( kyselen kyllä sen kutsun perään kunhan soittavat takaisin.

Muokattu viimeksi:
larissa jaksamista kipujen kans, tääl edellee jätävä päänsärky vaik otin sen grammasen paracetamolin. no sentää tytön pysty kylvettää viel ja nyt pitäs ruoka tehä, leipoo ukolle ja itelle kylpyvesi laittaa kuumeneen.

lumihiutale inshaAllah täl viikol pääset ultraan.

Gatusa, tsempit sinne myös päänsäryn kanssa! Ei oo kivaa! :sad001 Oothan muistanut juoda tarpeeksi vettä? Sillä voi olla vaikutusta, mutta sun kohdalla kylläkin uskon johtuvan kovasta stressistä.

Laskeskelin tässä, että jos miehen simppanäytteen tulokset tulee parissa viikossa niin tammikuussa alkavaan kiertoon voisin ehtiä saada jo letrot! :)

Onko kellään teillä letroja käyttäneillä samaa tilannetta kuin mulla, että ovis tulee luomunakin, mutta letroilla on haluttu sitä parantaa? Millainen annostus on silloin ollut? Niin ja letroissa on vissiin sama riski kaksosiin kuin clomeissakin? Mulla on sitten varmaan riski nelosiin, kun on niin paljon kaksosia suvussa :grin :laughing021

Muokattu viimeksi:
Sain nyt soitettua ja saan ainakin hiivaan testin ja ottavat jotain muutakin. Raskaustesti ilmeisesti pissanäytteestä vaan. Ei ollu suostuvainen siihen verikokeeseen kun kuulemma niin tarkkoja noi liuskat. Huomenna sit labraan ja tuloksissa menee sit päivä pari. Teen kyl ite viel noita liuskoja, koska noissa vastauksissa kestää kuitenkin. Ootellaan ootellaan...

Takaisin