Eilen en ehtinyt koneelle ja nyt oon 10 sivua jäljessä joten tulee vähän lyhennetyt kommentit.
Minni ja Maggie, tiedän että on mahdoton olla miettimättä asiaa, mutta eivät ne tikut välttämättä voi mitään keskenmenoa ennustaa. Toisella foorumilla jotkut kirjoittivat r-testeistään niin, etteivät koskaan saaneet hailakkaa viivaa vahvempaa plussaa ja silti syntyi terve lapsi. Toivon silti että neuvolassa ottaisivat teidän huolet tosissaan.
muurahainen voi ei, pahoittelut negasta.

Mutta onnea painonpudotuksesta, hienosti on mennyt!
Tyttötiikeri sulle myös onnea painonpudotuksesta! :)
Larissa sullekin pahoittelut negasta, mutta ihan huippua että mies ymmärsi sun hädän ja suostuu antamaan simppanäytteen! Jes!
MrsC onnea o-plussasta, tulihan se sieltä! :)
gatusa voimia masisoloihin. Sulla on todella rankkaa, ei ihme jos välillä tuntuu että kaikki kaatuu päälle. Mutta kyllä se vielä iloksi muuttuu.
Lucky jos vielä on ummetusta niin kiivit auttavat kuulemma yhtä hyvin kuin luumut; Uudessa-Seelannissa ne on se hedelmä mitä käyttävät ummetuslääkkeenä. Sisältää myös paljon foolihappoa niin hyväksi sekin.
Anannaa pahoittelut tädistä.
Hileinen, mä tosiaan googlasin ja täällä foorumille kyselin miten tuhrusta kärsiville on käynyt plussakierrossa. Suurin osa kyllä sanoi, että tuhru jäi pois plussakierrossa, mutta muutama oli joilla tuhru oli tullut normaalisti ja silti plussa. Eli täti on ikävä kyllä todennäköisempi jos tuhtu tulee, mutta kaikki on mahdollista silti. Muutenkin musta tuntuu että naisen kropassa kaikki on mahdollista, niin usein lukee jostain poikkeuksen poikkeuksesta.
Aphrael ihana masu sulla! :)
ninukki toivotaan tosiaan ettei jouduta! Ja kaipa se ovulaatio on silti mahdollinen, niinhän nennallekin lääkäri oli sanonut että tässä kierrossa ei ovulaatiota tule ja niin vaan siellä ollaan raskaana kun ovis tuli myöhässä. :)
nenna mä luulen että sun kannattaa unohtaa nyt testailut, kyllä sä raskaana olet kunnes toisin todistetaan. :)