lucky en saa tehä mitään kuulemma. äippä menee torstaina kattoo poikaa taas ja sillo tyttö täyttää 1v, kuulin pojan äänen kyl ku äipä sai jutella pojan kans ku oli soittan lastenkotiin, itkuha siinä pääs. äippä kysy jos sais ottaa koneen sinne mukaan ja juteltas pojan kans skypes ku tyttöki täyttää 1v sillo, no se riippuu exästä joten tuskinpa onnistuu mut lastenkodis pojan hoitaja/vastuuhenkilö juttelee maanantaina palaveris sossutädin ja exän kans asiasta josko se onnistuis ku poika kyselee ollaako kyselty hänen perää jne. eli exä ilmeisest väittää ettei ol saanu yhtää meiliä ja etten ol kysyn pojan perään kertaakaan.
mun stressi johtuu siis täst kaikest mitä on tapahtun, mun liikeideast, tammikuust jne. välil tuntuu et on romahtamispisteessä. mun liikeidean takia oon yrittän epätoivosest jopa alentamal hintaa saada neuleet myytyä joita oon aikasemmin näyttän tääl eli makuupussit, 2 pipoa, lapaset, takki+housut. kokoa 1-9kk se paketti. oon laskeskellu ukon kans paljo menis raaka-aineisiin jne jos muonituksen alottas jos sen veljen työpaikalta porukka tilais meilt ku ollaa lähellä niitä, hyväl tuuril saisin meinaan siis tuolla rahalla mikä jäis lähettämisen jälkeen jälelle ni alotettua sen ja päivittäin ku saa maksun leivist ja juomist ni se maksais ittesä takas jo ekana päivänä mikäli ukon laskelmat pitää paikkansa.
nytteki itken tässä ku kirjotan ku on niin paljo kaikkea mielessä. lisänä viel toista tai kolmatta päivää päänsärky ku lihakset jumissa.