Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna: Okei :) missähän tilanteessa noita sais käyttöön :p jos nyt sais jatkaa niit letroi. Auttaako ne kiinnittymään ja kauan niitä syödään jos vaikka raskautuu? :)

Larissa : ensinnäkin neuvolan lääkäri aloitti luget mulle mitäön kysymättä letrojen rinnalle sen progesteroni arvon perusteella. Ja sehän tietty oli hyvä juttu. Ja nyt ultran jälkeen kun lääkäri sanoi että jatka lugeja rv 11 asti ja saan jatkaa vaikka rv 12 jos haluun ni uusi reseptin mulle. En tiedä mut ainaki edellisillä kerroilla tää oli erikoistuva lääkäri naisten tauteihin. En tiedä vaikuttaako se jos on jo vaikka erikoistunut. Mutta esim. Clomeja tää lääkäri sano ettei voi aloittaa täällä neuvolan puolella mutta kysissä voisi. Nää luget on vissiin eri. Ja onhan ne primo ja terolutitki keltarauhas hormoonia...niitä ainaki pystyy aloittaa ihan gynekologi lääkäri

Ääh kivan stressin aiheutin ittelleni! Tein eilen tosiaan positiivisen digin ja nyt äskön tyhmänä menin tekemään tollasen super paskan onestepin tunnin pidätyksellä ja se on tyylipuhdas nega! Hemmetti, muka herkkiä testejä! :D aaaarg ja tää on erilainen onestep kun yleensä ollu? Ei niissä oo lukenu tota hcgtä?
ImageUploadedByVau Foorumi1450010459.350498.jpg

Huomenna aamulla teen kyllä vielä pc:n! Hitto nyt oon varma, että ei oo kaikki hyvin

Muokattu viimeksi:
Haikara: auttaa limiksessä. Yleensä aloitetaan dpo 3 ja lopetetaan dpo 14 jos ei plussaa. Jos plussa jatketaan rv 9-11 asti.

Ainakin siinä tilanteessa että sun progesteroni arvo on matala oviksen jälkeen. Ja oviksenhan sä sait Letroilla aikaan. Nyt ku e ottaa susta niitä kokeita. Ni lääkärille viestiä että letrot sai aikaan oviksen ja keltsut siihe rinnalle tukemaan.

Niin ja miten noi viikot tossa digissä luetaan? Sain tuloksen 1-2 eli hedelmöittyminen on tapahtunut 1-2 viikkoa sitten, eikö? Tarkoittaako hedelmöittyminen siis noin viikko ovulaatiosta jolloin hormoni alkaa nousta? :D

Lucky: kiitos nyt mä tajusin :)
Joo aijon kyllä sanoa siitä ja keltsut tueksi eli tuo luget. Ja jos ne tosiaa auttaa limikseen luulis sen olevan hyvä juttu koska juuri MUKA letrot ohenti ni jos saan letroilla oviksen ja luget auttaa limikseen ni sehän pitäis olla siinä ja mahollisuus plussaan :p vai onko täs mun sepityksessä mitään järkeä ? :D

Onko luget kalliit ja minkä kokosena pakkauksena/purkkina tulee niku kpl? :)

( pitää toki toivoa et letrot auttaa oviksen ku jotkut lääkkeet sen kerran jeesaa sit ei taas mtn niku teki clomit )

Pipanat: itse kävin jäsen korjauksessa ja mutta en sanonut että lasta yritetään. Mutta just koko kroppa ja nimenomaan lantio alue jumissa ku olla voi. Sanoi että alaselässä kunnon kuona-aine kertymät. Luulen että siitä apua ollut tähän plussaan. Kesti 2h ja tosi hyvä olo oli sen jälkeen. :D

Mä kävin kanssa jäsenkorjauksessa silloin ku tulin raskaaksi. EN kylläkään muista, että oliko samalla viikolla vai edellisellä. Oon käyny nyt nelisen vuotta tarvittaessa, vielä ennen joulua on taas. Kävin myös läpi raskauden poislukien ensimmäisen kolmanneksen, jolloin jäsenkorjaaja ei halunnut hoitaa, koska ei kokenut olevansa riittävän kokenut siihen.

Ihan selkeä viiva toi on Maggie! Jee!

Minni sinuna en stressais tosta liuskasta. Mun on niihin hankala luottaa. Tuntuu et ne näyttää aina päinvastasta tulosta ku mikä on todellinen tilanne! :D
Ja siis digin viikot menee just noin, 1-2 tarkottaa aikaa hedelmöityymisestä, eli rv 3-4.

Hei Kertokaas mulle et mikä noista lääkkeistä on se mitä käytetään esim pidentämään luteaalivaihetta? Kun siis mun lutishan on ollu nyt sellaset 11-12 päivää, oli kyllä jo esikoisen yritys aikaan, mut mietin et josko se kuitenkin olis liian lyhyt....

Tikru, Ja tosiaan hedelmöityksellä tarkoitetaan sitä päivää kun alkio kiinnittyy?

Eikun siis ilmeisesti ovulaatiopäivää kutsutaan hedelmöittymisajankohdaksi!! Ovulaatio on tapahtunut siis 2vk ja 5päivää sitten, eli pitäisikö silloin olla jo digissä 2-3?? :D

Muokattu viimeksi:
Joo siis ovis on hedelmöityspäivä! Periaatteessa pitäs olla noilla päivillä jo 2-3, mut ei siihen kannata sokeasti luottaa tai ottaa siitä mitään stressiä. Hormoni nousee kuitenkin niin eri tahtiin ihmisillä et ei se aina mene ihan ton säännön mukaan.

Haikara: Luepa tuo hormoonit kohta :D
http://www.vaestoliitto.fi/seksuaal...aikuiset/seksuaalisuus-elamankulussa/raskaus/

Ja luget on viralliselta nimeltään lugesteron niitä on 100mg ja 200mg kapseleina. Mun luget on 200mg ja paketissa on 15 kpl. Makso tuo 1 paketti 20.21e.

"Keltarauhashormonin tärkein tehtävä on kypsyttää kohdun limakalvo niin, että hedelmöitynyt munasolu voi kiinnittyä kohdun limakalvolle. Huono keltarauhasen toiminta haittaa tätä tapahtumaa. Hoito valitaan tutkimusten perusteella. Pelkkä keltarauhashormonin käyttö ei riitä, vaan tärkeää on saada aikaiseksi hyvä munarakkulan kehitys ja ovulaatio."

Muokattu viimeksi:
lucky en saa tehä mitään kuulemma. äippä menee torstaina kattoo poikaa taas ja sillo tyttö täyttää 1v, kuulin pojan äänen kyl ku äipä sai jutella pojan kans ku oli soittan lastenkotiin, itkuha siinä pääs. äippä kysy jos sais ottaa koneen sinne mukaan ja juteltas pojan kans skypes ku tyttöki täyttää 1v sillo, no se riippuu exästä joten tuskinpa onnistuu mut lastenkodis pojan hoitaja/vastuuhenkilö juttelee maanantaina palaveris sossutädin ja exän kans asiasta josko se onnistuis ku poika kyselee ollaako kyselty hänen perää jne. eli exä ilmeisest väittää ettei ol saanu yhtää meiliä ja etten ol kysyn pojan perään kertaakaan.
mun stressi johtuu siis täst kaikest mitä on tapahtun, mun liikeideast, tammikuust jne. välil tuntuu et on romahtamispisteessä. mun liikeidean takia oon yrittän epätoivosest jopa alentamal hintaa saada neuleet myytyä joita oon aikasemmin näyttän tääl eli makuupussit, 2 pipoa, lapaset, takki+housut. kokoa 1-9kk se paketti. oon laskeskellu ukon kans paljo menis raaka-aineisiin jne jos muonituksen alottas jos sen veljen työpaikalta porukka tilais meilt ku ollaa lähellä niitä, hyväl tuuril saisin meinaan siis tuolla rahalla mikä jäis lähettämisen jälkeen jälelle ni alotettua sen ja päivittäin ku saa maksun leivist ja juomist ni se maksais ittesä takas jo ekana päivänä mikäli ukon laskelmat pitää paikkansa.
nytteki itken tässä ku kirjotan ku on niin paljo kaikkea mielessä. lisänä viel toista tai kolmatta päivää päänsärky ku lihakset jumissa.

Kiitos lucky!!! <3 Nonni ja letroilla saatiin se hyvä ovis ja kp 13 oli munarakkula sen 13mm ( tähän mennessä isoin vaikka ois voinu tuosta olla vähän isompi mut uskon että jos letroja söisin enemmä ja pitempää ois tämä follitkin isompi ) sit luget mukaa ni pitäis olla lottovoitto :p

Mut arvatkaapa vaan saanko niitä ei koskaan mikään mene miten itse ehdotan etenkin ku perjantaina on se ***** lääkäri aivan varmasti :(

Maggiellakin plussa, onnea!! :joyful:

Gatusalle voimia! <3

On. Tänne kurvaili täti paikalle odotetusti pari päivää myöhässä. Eipä siis muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.:sad001 Heti kohta vuoden alussa aion kokeilla vyöhyketerapiaa/jäsenkorjausta... Jos ei niistäkään apua löydy, painelen lakki kourassa tk:seen pyytämään järeämpiä keinoja. :sorry:

Peruuttelen täti seurassani takaisin taustalle. Vaikken täällä kovin kommentoikaan, luen jokaisen kommentin. Ootte mahtava porukka!!! :love7

Kaikille ihanaa joulun odotusta ja parempaa uutta vuotta! :)

Voi gatusa! Voima halaus sinulle! ♡ olispa ukkos nyt enemmän sun tukena vaikka vastustaakin leipomis hommaa. Mut sen läheisyys ja rakkaus jo helpottas sun oloa.

joo meni tänää kattoo jos löytäs jotai markkinoilta ja otti kunnol rahaa mukaan, sil summal ois voinu alottaa bisneksen. ja se ny vastustaa melkei aina kaikkee.

Tikru toivotaan parasta :( pelko perseessä kuitenkin... Minkä kautta pääsee verikokeisiin? Neuvolanko?

Anteeksi nyt tulee vaan omaa napaa! Luen ja kommaan teille myöhemmin!

Avauduin miehelle miten paska fiilis mulla on kun mitään tapahdu ja luge-reseptiä ei jatketa joten koen ettei ole toivoakaan raskaudesta. Mies haluaa nyt antaa sen simppanäytteen jo ennen joulua!!!!! Olen niin onneni kukkuloilla :D simppanäytteen jälkeen mun on mahdollista saada letrot ja kunnon ovis aikaiseksi ja sillä keinoin tuhru pois sekä toivottavasti plussa testiin meille!

Nyt tuli ekaa kertaa sellainen olo, että todellakin ollaan yhdessä tässä hommassa! <3 ja kuulemma tarttee vaan jatkossa sanoa, että milloin on menkat ohi niin sitten alkaa peitto heilumaan joka toinen päivä :D

Muokattu viimeksi:
Minni, toi on vaan paska testi! Kyllä sie raskaana olet❤ kannattaa varmaan juu neuvolaan tai ihan omalle lääkärille soittaa ja kysyy verikokeisiin lähetettä.

Anannaa, pahoittelut menkoista :( hyvää joulunodotusta kuitenkin!❤

Haikara, toivotaan ett siul ois ees hitusen fiksumpi lääkäri siel tällä kertaa ja saisit asiallista hoitoa!

Gatusa❤

Larissa, aivan mahtavaa! Todella hienoa että miehesi ottaa nyt asiakseen hoitaa simppanäytteen! Onnea❤

Takaisin