Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie, itse en digiä tuhlaisi ennen kuin on kunnon viivat liuskassa :) digi saattaa sanoa virheellisesti "ei raskaana" jos sen käyttää liian aikaisin. Ja dpo 11-12 on aikaisin, sillä monet ei silloin saa edes sitä haamua! Tsemppiä :)

Muoks. Hups testejä tuli 15 kpl ja luulin tilanneeni 10. Noooo jos niitä riittäisi hetkeksi enkä käyttäisi kaikkia sunnuntaina :D

Muokattu viimeksi:
Kiitos tervetulotoivotuksista! Outoa ykskaks itsekin olla keskustelemassa :happy7

Onnea kaikille plussanneille :Heartred hurja määrä tullut nyt.

Maggie, mä tein kesäkuussa dpo 13 clearbluen digitestin hailulla viivalla ja positiivinen tuli :) tosin se meni kesken parin viikon päästä.
Edit. ylempi siis ovulaatiotesti ja alempi raskaustesti

Haya kp 2/24

Liitteet

• IMG_20151211_180724.jpg
    IMG_20151211_180724.jpg
    857.1 KB · Katsottu: 213
Lucky, en viitti kun on vieraita :) kiva siinä sitten nieleskellä itkua oli tulos mikä tahansa...

Haya, hieno digitulos on tullut vaikka liuskassa oli vaan haamu. Oletko muissa ketjuissa jutellut vai tulitko suoraan tänne? Täällä on kyllä huippu yhteishenki ja tuki :)

Hitto miksi nämä menkkakivut alkaa nykyään jo monta päivää ennen vuotoa :( viime kierrossa sama juttu. Onneksi on lämpötyyny <3

Voi Larissa, ei mitään menkkakipuja sinne!! Joo iteki mietin, et aika aikasta voi olla sen digin kanssa.

Mut Haya, onko noi kaikki testit siis samasta pissasta? Eli vaik noin haalee liuska ni digi silti plussa? :) Ai että ku houkuttaisi... Oispa aika hulppeeta näyttää miehelle selkeää suomea puhuva digitikku kun se tulee reissusta. :)

Ja saa nyt nähä, vahvistuuko tuo hailakka mihinkään... Toivoisin kyllä kovin, varmaan uskotte! <3 <3<3

Ja mietin kyl sitäkin, et jos nyt selväks plussaks muuttuis ni saattaisin kyl kertoo jouluna perheelle. On sen verran läheiset välit että ihmettelisivär kyllä, jos käyttäytyisin ruoan ja juoman suhteen omituisesti... Saattaisivat joka tapauksessa arvata, vaikka en kertois. Jos siis nyt on ees mitään kerrottavaa. :)

Maggie kp 33 dpo 10

Joo kyllä ne samasta oli, piti ihan tarkistaa :) aamulla tehty. Dpo olikin 14, mutta viivastahan tässä oli kyse :wink

Hayalla oli kyllä hieno digitulos vaikka melko hailakka viiva vielä liuskassa! Toivottavasti saat pian uudelleen samanlaiset tulokset :)

Maggie, tehdäänkö yhdessä ensviikolla digit? :D

Larissa, ei mitään menkkakipuja sinne! Ne on jo täällä, ei tarttis sinnekin tulla! :S

Gatusa, saako siellä muurata vuokra-asuntoihin tuosta noin vaan leivinuuneja tai muita, vai onko vuokraisäntä samaa mieltä? Leivinuunissa tulee kyllä hyvät leivät ja pelastaa kun sähköt menee kun siellä saa ruokaa helposti tehtyä! :)

Ok. Hyvä tietää. :) No mä en nyt kuitenkaan tee digiä huomenna aamulla kun ei ne olleetkaan saapuneet postissa vaikka luulin. Joten jos en aamupissaa pidättäen juokse apteekkiin ja takas ni jääköön seuraavaan päivään. Liuska tai apteekin oma saa kyllä kyytiä huomenna!

Murkun, Minskin ja Larissan testiä odotellessa! +++++++ Millos Hileinen?

Maggie dpo 10

Täällä vaan plussa-aalto paisuu!! Ihan huippua Minni ja Maggie! Murkunkin testissä näen hailuran, vahvistukoon se siitä! Pahoittelut kaikille negoista ja muutama oli joutunut tädin kutsumattoman vierailun kohteeksi, tsemppiä!

Tervetuloa uudet!!

Jospa tässä viikonlopun aikana ehtisi vähän paremminkin jutustelemaan... Älyttömän kiireistä taas!

Voi kuulkaa tytöt! Mulla tais olla vaan jotain pirullista hämäystä se eilinen testi!! Nukuin ihan levottomasti kun odotin vaa aamu testiä ja heräsin sitten neljältä yöllä. Viiteen asti sinnittelin ja lopulta testasin. Apteekin oma ja sama ku eilinen, samasta pissasta. Eipä juuri voi iloita... Täytyy ehkä illalla testata uus, jos saa tarpeeks pidätystä ja taidan käydä vähän testiostoksilla. Tällä tahdilla ei ees Larissan testit riittäis, tai Haikaranyytinkään 50kpl... :/
WP_20151212_002.jpg

Maggie kp 34, dpo 11 :(

Kuivuttua tohon toiseen testiin tuli taas se viivanpaikka... En tiedä, mihin uskoa ja mitä ajatella...
WP_20151212_003.jpg

Kyllä siellä Maggie edelleen ihan selvät värilliset viivat on :) mulla aina pc antanut aluksi jotenkin selkeämmän viivan kun apteekin oma. Malttia viivat tummuvat yllättävän hitaasti :) mutta oon varma että nuo tuosta tummuu !!

Minni ❤

Maggie kyllä niissä haamu on! Vahvistumista sille ❤

Meillä vuosi paketissa! Sänky kärsi suurimmat vauriot kun ensin falskasi pojan vaippa ja sen jälkee mun :eek: hupsista keikkaa :oops:

-PikkuMinski kp1/30 yk28!-

Maggie kyllä kummassakin näkyy haamu! Sulla on vielä niiiiin varhaiset dpo:t eli oottele rauhassa :)

Onnea Minni digin tuloksesta! <3

Pahoittelut Minski :(

Muokattu viimeksi:
Pakko huudella Maggielle, että apteekin oma näytti miulla negaa ja tässä mennään rv 13+3. :) en koskaan oo saanu siihen positiivista tulosta, vaikka nyt toinen raskaus menossa.

Muoks. Maggielle piti kirjoittaa.. :D

Muokattu viimeksi:
Maggien molemmissa testeissä on kyllä viivat ja väriä. Odottele muutama päivä ja testaa sit yön jälkeen:)

Hirmusesti plussia tullut täällä,joka on ihanaa. Onnea kovasti siis teille ja paljon tahmeaa matkaan :) Jotka ei enää tänä vuonna plussa aaltoon pääse,niin esitän uudenvuoden toiveen teille: suokoon joku ylempi teille plussat testeihin ja se oma pienokainen syliin ensi vuodeksi :Heartpink:Heartpink

Takaisin