Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie, vau! En vielä uskalla onnitella, mutta kyllähän tossa jotain näkyy...

Apua, ihanaa!! Vihdoin tännekin kasapäin hyviä uutisia.

Mimmu, kiitos! Niin mie ajattelinkin mut pakko oli tarkistaa :D

Gatusa, miun mielestä siulla on kyllä todella hyvät suunnitelmat! Miten tytön hoito, vai tekisitkö kotona töitä? Onko siellä sellanen kulttuuri, jossa perinteisesti mies tuo leivän pöytään?
Kuulostaa niin mahtavilta nuo siun herkut ain, ett täällä vaan haaveillaan moisista!❤

Nenna, voihan se toki menkoistakin laskea mutta, jos kierto on kovin lyhyt tai pitkä niin viikot heittää heti. Jos ovis vaan on tiedossa niin saa tarkemmat päivät :) Ultrassa sitten tarkentuu.

Maggie uujee, johan tuossa kuivuneessa ainakin viiva näkyy! :wav

Minni, älä nyt turhaan huolestu. Viivoissa voi olla hyvin pikkasen vaihtelua varsinkin näin alussa. Ensinnäkin OneStepit ei ole mitään kovin kehuttuja testejä, laaduissa voi olla eroja. Toisekseen pissan vahvuus voi olla eri, tai hcg:n erittyminen sinne, joten ei ihme jos viivat vähän vaihtelee.

RiiaBa toivottavasti ei olis tuulimuna!

Mymmelisti, toivottavasti saatte jouluna paljon kahdenkeskeistä aikaa. :)

nenna kyllä sun mies tarttee paremmat lasit jos ei tuota plussaa näe. :wink Voi tosiaan olla että miehet odottaa niitä leffaviivoja, vaikka ohjeessa lukee että haaleakin plussa on plussa.

ninukki mulla on aina kaks välilehteä auki niin muistan mitä piti kommentoida. :) En osaa sanoa voiko ovislimoja tulla muuten, mulla on aika vähäistä ja vaan oviksen aikaan tulee. Musta kyllä kuulostaa lupaavalta sun tilanne! Mulla kerran stressin/jännityksen takia myöhästyi ovis viikolla, tunnistin vain kunnon limoista.

MrsC sama täällä, romahdus voi nykyään tulla melkein missä vaiheessa kuuta hyvänsä. :sad001

mannikka hyvä että tulehdus on poissa! :)

Viipsukka, oon niin pahoillani jos tosiaan on varhainen km. :sad001

Larissa saa kyllä sun testit tulla tänään, haluun päästä kattomaan sun plussaa! :grin

muurahainen mäkin näen sun testin ylärajassa jotain! :)

On. Ovulaatiota odotellessa, pitäis olla tänään illalla. Tämä oli joko viimeinen tai toiseksi viimeinen koti-inssi, sen jälkeen helmikuussa siintää IVF. Luulin muuten että mulla on vaan yks Pregnyl-resepti varalla, mutta lääkäri onkin laittanut joka kerta niitä varalta 2kpl joten vielä on ensi kiertoon jos meille tai luovuttajalle tulee jotain minkä takia pitäisi ajoittaa ovulaatio.

Minni, tuleekin vähän erilainen lemmenloma kuin ensin luulit :)

Maggie, kerros nyt plussan taustoja! Mitä poppaskonsteja käytössä, puuhastelitteko paljon..? Ja kuinka pitkään teillä oli nyt yritystä? :)

Nenna, neuvolassa laskevat menkoista mutta kannattaa sanoa milloin ovis oli ja oma arvio viikoista. Täällä lähetetään kuulemma kaikki varhaisultraan, joten kun ollaan tietoisia sun myöhemmästä oviksesta niin ei tuu ultrassa turhaa pettymystä jos siellä ollaan liian aikaisin.

Gatusa, mun korviin sun idea ja laskelmat kuulostaa hyvältä. Sun mies on pöljä kun ei kannusta! Vai eikö se halua että pärjäät ilman sen tuloja? :mad:

Beisla, onnea nyt tähän ovikseen! Ei sitä ikinä tiedä vaikka ylläri plussa tulisi ja ette tarvitsisi koko ivf:ää :)

Napaa: Jäänköhän mie tänne yksin ensi vuodeksi kuumeilaan :D menkkakipuja on vaihtelevasti vaikka luget on edelleen käytössä. Vuotoa ei kylläkään ole. Mietin että jätänkö huomenna lugen laittamatta... Ei kiinnosta pitkittää kiertoa turhaan. :( Sunnuntaina teen vielä vimpan testin ja menkat varmaan alkaisi sitten maanantaina.

Larissa kp 27/28-32, dpo 14

Muokattu viimeksi:
Larissa, ei vuotoa-ei menetettyä toivoa ;)
Voikun nähtäis siultakin plussatesti!❤

Beisla, toivottavasti tässä oviksessa oli kaikki ajoitukset kohdillaan ettekä enää edes tarvitsisi pohtia ivf:ää ja pregnylejä vaan saisitte miettiä ultrakuvia ja bodyja :)

Ja kiitos mimmu ja larissa tarkemmista tiedoista, miulla ne polilla ainakin tietävät kierron joka kohdan jo valmiiksi :D
En nyt tiiä ett pitääkö laittaa polille sähköpostia (eivät vastaa puhelimeen) etten oo enää sinne toivottavasti menossa, soittaa neuvolaan, vai mitä täh :D

Pahus, ei omisteta leivänpaahdinta (leipääkin syödään 3-4krt vuodessa) ja nyt ois pakko saada paahdettua paahtoleipää! Näinköhän pitää hakea kaupasta paahtoleipiä ja porhaltaa naapuriin (5km päähän) paahtamaan leipää :D

Nenna, siellähän alkaa jo ruokahimot iskemään ;) osta paahtoleipää ja paahda pannulla? Ja soita vaan neuvolaan jo :) polille riittää varmaan sähköposti tai soitat joku toinen päivä uudestaan?

Mimmu ja Tyttötiikeri, kiva etten jää yksin <3 mutta tietty paras jos plussattaisiin kaikki :)

Mitenköhän ketju hiljenee jos kaikki aktiivisimmat plussaa tätä tahtia :D

Murkku, missä sun uusinta testi viipyy? :)

Beisla, ei varmaan ehdi mun testit tulla tänään postissa, mutta on mulla tuolla yksi 15 mIU/ml rfsu:n puikko niin testaan sen sunnuntaina :)

Ps. Täällä katon dvd:ltä ikivanhaa Olipa kerran elämä -sarjaa, muistaako kukaan? Juuri menossa jakso, jossa selitetään mistä vauvat tulee :D tämän mukaan munasolu saapuu kohtuun dpo 4 ja dpo 5 kohdunsuu sulkeutuu suojelemaan alkanutta raskautta :O kuinkahan tarkkaa tietoa tämä on vuodelta 1986 :D

Muokattu viimeksi:
Onnea kaikille plussanneille!

Toivotaan ettei Viipsukalle nyt tullut keskenmenoa. :(

Me käytiin äsken polilla ja ensimmäinen inseminaatio ois tammikuun puolivälissä luomukierrosta. Kummallekaan ei vielä tässä vaiheessa laiteta mitään hormoneja.

Minni, sulle sattui nyt joku susi testi. Elä murehdi siellä <3 niinku sattuikin.

Lucky, en osaa sanoa mikä testi tuo oli. Pakkaus meni jo roskikseen. Mutta herkkyys oli 25.

Larissa, huomenna uusinta testiä testailen :) onpa ikävää toi lugejuttu, Mä sit taas ihmettelen minne mun luge häviää, kun ei vuoda ulos ja en oo huomannut pyyhkiessäkään, että tulisi pois... Älä nyt jätä lugeja kesken.

Maggie, onnittelut!! Ihan selkeä haamu on, ei tartte edes tihrustella!! :) nyt tarrasukkia pienoiselle!!!

Nenna, ollaan viikonloppu reissussa niin sillä testaan vasta huomenna...
Enkä usko, että siellä mitään testiin tulee..

Gatusa, musta tuntuu että miehesi ei sen takia halua sun aloittavan bisnestä, koska silloin sinä pärjäät ilman häntä ja hän pelkää näin ollen menettävänsä sinut? Siis ihan villi veikkaus, mutta tuli vaan mieleen.

On: en ole nyt kotona, ja matkassa ei ole kuin yksi testi, sen takia testaan vasta huomenna, kun tuskin siihen tänään oikein mitään edes tulisi...
Ja tuskin aamupisusta testaan, sen verran laimeita on noi mun aamupisut ollu tässä nyt parisen viikkoa.
Itellä ei luotto kovin korkealla ole, onhan noita hailuroita mun testeissä aiemminkin nähty ja silti tässä ollaan.

Knapukka oli taas eilen hyvin erikoisen tuntuinen, koskaan aiemmin ei ole tuntunut tuolta, hirmu pieni kovahko ja korkealla. Yleensä se on tässä vaiheessa kiertoa ollu alhaalla ja hyvin kova iso superpallo. Saas nähä mitä huomenna testi näyttää...

Muurahainen kp 30, dpo 13, yk 22

Maggie mahtavaa :)!! Kyllä selvästi näkyi, osta apteekin oma niin niistä näkee paremmin kuin noista pikku liuskoista. Mulla apteq antoi selvät viivat ja one step samanlaiset vasta parin päivän päästä

Murkku, ok sun testiä ootellessa :) en laita enää huomenna lugea sillä en usko raskauteen, kun tissitkin ollu jo päiviä "normaalit säkit" eikä kipeät pallot :D ja vaikka jättäisin huomenna lugen laittamatta ja ihmeen kaupalla saisin sunnuntaina plussan niin yhdellä päivällä ei aikaisemminkaan ole vuoto vielä alkanut.

Niin ja turhaan yrität siitä napukasta mitään päätellä. Eikös Minni jo todistanut että se voi olla millainen tahansa plussan tullessa ;)

Lumihiutale, onko kalliita noi Apteq-testit ja kuinka herkkiä?

Sori ku kesti näin pitkään tää kuvanlaittaminen, jouduin vinssaamaan leuan ylös ku olin nähny tän aamusen tuloksen :P

Nenna kp35 dpo15 rv4+1

Liitteet

• WP_20151211_003.jpg
    WP_20151211_003.jpg
    337.4 KB · Katsottu: 232
Nenna, tosi hienosti on vahvistunu viivat! Voisikohan siellä olla tuplat :)

Minski, milloin testaat? :) nyt sekä pääset kouluun että plussaat ;)

Larissa, ei se varmaan minkään mahdottomuus oo, kun tosiaan noita kaksosia riittää mein suvussa :P
En jaksa käsittää miten se voi noin paljon vahvistua :o

Minski, komppaan larissaa; nyt saat koulupaikan ja plussan! :) :)

Takaisin