Maggie uujee, johan tuossa kuivuneessa ainakin viiva näkyy!
Minni, älä nyt turhaan huolestu. Viivoissa voi olla hyvin pikkasen vaihtelua varsinkin näin alussa. Ensinnäkin OneStepit ei ole mitään kovin kehuttuja testejä, laaduissa voi olla eroja. Toisekseen pissan vahvuus voi olla eri, tai hcg:n erittyminen sinne, joten ei ihme jos viivat vähän vaihtelee.
RiiaBa toivottavasti ei olis tuulimuna!
Mymmelisti, toivottavasti saatte jouluna paljon kahdenkeskeistä aikaa. :)
nenna kyllä sun mies tarttee paremmat lasit jos ei tuota plussaa näe.

Voi tosiaan olla että miehet odottaa niitä leffaviivoja, vaikka ohjeessa lukee että haaleakin plussa on plussa.
ninukki mulla on aina kaks välilehteä auki niin muistan mitä piti kommentoida. :) En osaa sanoa voiko ovislimoja tulla muuten, mulla on aika vähäistä ja vaan oviksen aikaan tulee. Musta kyllä kuulostaa lupaavalta sun tilanne! Mulla kerran stressin/jännityksen takia myöhästyi ovis viikolla, tunnistin vain kunnon limoista.
MrsC sama täällä, romahdus voi nykyään tulla melkein missä vaiheessa kuuta hyvänsä.
mannikka hyvä että tulehdus on poissa! :)
Viipsukka, oon niin pahoillani jos tosiaan on varhainen km.
Larissa saa kyllä sun testit tulla tänään, haluun päästä kattomaan sun plussaa!
muurahainen mäkin näen sun testin ylärajassa jotain! :)
On. Ovulaatiota odotellessa, pitäis olla tänään illalla. Tämä oli joko viimeinen tai toiseksi viimeinen koti-inssi, sen jälkeen helmikuussa siintää IVF. Luulin muuten että mulla on vaan yks Pregnyl-resepti varalla, mutta lääkäri onkin laittanut joka kerta niitä varalta 2kpl joten vielä on ensi kiertoon jos meille tai luovuttajalle tulee jotain minkä takia pitäisi ajoittaa ovulaatio.