Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, näemmä onestepilläkin voi saada plussan aikaiseksi :D oliko teillä muuten vielä vuosi täynnä yritystä? Ja todellakin ei näemmä voi kohdunsuuta tai lämmöissä päätellä mitään oviksen jälkeen!!! ;)

Mannikka mun ei tartte olla edes raskaana kun sekoilen aina muutenkin :D

Nenna, sulta piti myös kysyä että miten pitkä yritys teillä nyt oli? Muistaakseni yli vuosi kuitenkin?

Vitsit on mahtavaa saada tähän meidän ketjuun kunnon plussa-aalto!!!! Jotenkin se on vaan niin upeaa kun pitkään yrittäneet plussaa <3 :')

Muokattu viimeksi:
Larissa: halaus sinulle! ♡ mut testaa viel ennen ku lopetat luget.

Gatusa: siinä sulle bisnes idea! Alat tienaa pullilla ja leivällä :D tuot vähän länsimaisuutta sun leipomuksiin ni johan on suut makiana koko tunisian kansalla siellä kohta. Muffinsseja ja suklaa kakkuja! Kuules kyllä se luoja järkkää nää asiat! Sana ku lähtee kiertää miten hyviä pullia sä teet ni kohta on sellanen asiakas kunta sulla että tuutte hyvin toimeen.

Mahtavaa mitä uutisia täältä saakaan lukea.

Haya tervetuloa mukaan. Rankka on teidän vuosi ollut, mutta varmasti ensi vuosi on paljon parempi.

nenna kyllä se sulla kuule plussa on, usko pois. :p Paljon onnea! Tervetuloa elokuisiin! :happy:

Minni mun kiertokamu, sulle kans suuret onnen toivotukset ja elokuisiin vaan! :smiley-bounce013

Larissa pahoittelut negasta, mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :shy:

Murkku jospa sulla plussa tulee vaan vähän myöhemmin. Pidän kovasti paukkuja. :wink

Pahoittelut kaikille, joiden luokse se täti taas änkesi. :sad001 Toivon todella, että ensi vuonna saatte plussan. :joyful: Olkoon ensi vuosi niin plussarikas, että tämä ketju tyhjenee kokonaan. :smug: Plussatuulia kaikille!!:smiley-bounce016

enu

Larissa ilmeisesti voi! :D tosiaan periaatteessa tänkierron jälkeen olisi tullut vuosi koska mun kierrot on niin pitkät ja siksi olisimmekin lähteneet niihin tutkimuksiin! Ihankun joku ylempi voima olis tänkin asian päättäny vaikken mihkään uskokkaan:D

Enu niinpä!! Oli ihan semi hyvä kierto ;) siirryn sinne kunhan tästä tokenen ja muutamapäivä menee sekä saan digiin tulosta :D

larissa ymmärrän. ukolle heitin et pitäskö mut se ei innostun jostai syyst.

lucky jep oisha siin ideaa jos ukko vaa suostuis. ei se tarttis ku et mainitsis sanan eurooppalainen ni joha ois jonoa etenki rikkaat ja todennäkösest lisänä ois sit viel häät ko kaupungis ja ehkä lähialueillaki tilauksissa. mut ku se ukko on vastarannankiiski.

minni eiköhä kaikki mene hyvin inshaAllah, ja josko ovis oliki vähä myöhemmin ku oletettu ni sen takia haaleahko mut selvä plussa mun mielestä. kuule mun kierrot oli kaikkea 18-44 välillä km:ien takia ni olin epätoivonen ja sit ku ukon tulokset oli tyrmäävät ni haistatin mielessäni lääkärille ja luotin et lapsi tulee sit ku tarkotettu.

Gatusa sain o:n tikkuun kyllä selvästi :) tiedä häntä, raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan!

Jännä reaktio! Heti testin jälkeen rupeskin tuleen oireita kilokaupalla! Yhtäkkiä kipeyty tissit alko sattuun alavatsaan eritavalla kun menkoissa, pissittää, etoo ym :D tai sitten nää johtuu tästä paniikista!

mut minni o-plussastaha se ovis on 24-36h sisää muistaakseni joten iha mahollista :) raskaana olet alhamdulillah ja siitä olen onnellinen :)

Larissa: Toivottavasti plussataan kaikki ensivuonna tosin minä en vähään aikaa koska luomut :(
Tänää kävin just verikokeis ja ultra on pe 19 päivä, eli kp 12

Ihana päätös monen osalta tänävuonna! Onnea teille :) teidän syli ei jää tyhjäksi <3

Minni, mie en ole uskovainen, mutta uskon että joku tarkoitus tällä on että milloin kelläkin tärppää :) nyt oli teidän aika! Oliko teillä muuten enemmän petipuuhia tässä kierrossa yms..? ;)

Gatusa, jätä idea hautumaan ukkos päähän niin kohta se esittää sen omanaan vaikka ensin tyrmäsi :D

Sorry nyt menee jaaritteluksi :D

Kerroin miehelle, että haluan joululahjaksi kunnon makuuhuonemaratonin. :D ensin sanoin vaan, että "mulla on lahjatoive joka on ilmainen mutta vie useamman päivän" Raukka luuli että olen jotain remonttia sillä teettämässä joululomalla :'D Onneksi innostui kun sanoin mitä todella haluan :D

Hävettää kyllä, jos meillä on koko ajan kiikastanut petipuuhien määrän takia... Siis on meillä aina 1-2 kertaa oviksen tienoilla, mutta ehkä se ei riitä? Jos kerrankin koitettaisiin joka toinen pv taktiikkaa! Ehkä meilläkin onnistuisi sillä keinolla niin kuin yhdellä tuttavapariskunnalla. Heillä oli 2 vuotta yritystä tulossa täyteen ja tutkimukset aloitettu. Miehen olisi pitänyt antaa näyte ja ei halunnut (kuulostaako yhtään mun mieheltä...? :D ), joten tokaisi vaimolleen että "me ei olla vaan pantu tarpeeksi" :D Kävivät toimeen ja seuraavasta kierrosta plussa <3

Larissa, en tii siitä joka toinen päivä, mut melkosella kanittelulla myökin esikoinen tehtiin :D sillon puuhailtiin useita kertoja päivässä (4?), ni ei ihmekään et vahinko kävi :'D

Haya, tervetuloa joukkoon, toivottavasti sinun ei tarvitse kauaa tällä puolella olla. :)

Nenna, voi kiitos kannustuksesta, epäilen kyllä. Knapukkakin oli mennyt kovaksi, tosin ei ollut vielä niin alhaalla mitä se yleensä on, ja oli huomattavasti pienempi.

Minni, ihanaa!!! Onnea!!! Mä näin kyllä jo ekassa väriä!!! Tarrasukkia!!!! <3 <3
mitä knapukasta? Itekki kun nyt enempi kiinnittänyt huomiota sen elämään, niin uteliaisuus iski. :)

Larissa, pahoittelut negasta. :( kyllä Mä käyttäisin lääkärin ohjeen mukaan luget. Pitää kuitenkin muistaa, että kaikilla ei se hcg nouse nopeasti, et jos olisikin pikkuinen matkassa, voisi olla, et dpo13 ei vielä näkyisi...

Lucky tässä sulle vielä pc testi! Kai se on vaan uskottava! Perkule mä oon raskaana!
ImageUploadedByVau Foorumi1449736470.241725.jpg

Muoks. Murkku siis kaikkialla lukee melkein, että ennen menkkoja se on pehmeä ja "auki" jotta vuoto voi alkaa ja raskautuessaan kova ja kiinni... No mulla edelleen se on pehmeä ja auki, mutta ilmeisesti silti voi olla raskaana!

Minni, sie oot niin RASKAANA!!! :) :) :) pc ei valehtele!!!! Ja todellakin napakkaan ei ole luottaminen :D

Mannikka, huh mikä tahti teillä ollut esikoisen aikaan ;) mutta eihän se mikään ihme ole, että tuoreilla pareilla sattuu vahinkoja kun on kaikki vielä niin uutta ja himot hyrrää :D

Hmmmm pitäiskö itsekin ostaa varuilta vielä pari pc:tä kaappiin.. Piti ihan tarkistaa kaapissa olevien digien päiväys kun oon ne joskus 2014 ostanut :D jos viimeistään 11/2016 ehtis ne käyttää kun sinne asti ne on kunnossa :D

Gatusa: eikö ukolle kelpaa raha? Tee niinku Larissa sano :D lahjot ukkos niillä pullilla ja lusikka leivillä :D

Minni2: pc oli vahvempi ku edelliset :D onnea!!!!

Minni apua, johan sielläkin on upea plussa! :grin :wav

Larissa, pahoittelut negasta, oon kyllä samaa mieltä että tuo on kierron paskin hetki. Tai no tädin/tuhrun saapumisen kanssa. Toivo niin että sun viikonlopun testi näyttäis muuta! Ja tosi hyvä että mies innostui sun suunnitelmasta.

muurahainen voi pahus, mutta ehkä tuo vielä ehtis muuttua? :sad001

paratiisi johan teillä oli pitkä taival, onnea! :)

Kerttu, hyvä taas joskus lukea ihmisistä joilla ei ole yhtään mitään oireita.

Voi Mymmelisti. :hug013 Saatteko jo ensi kierrossa yrittää?

mannikka, onko sun mahdollista vielä kysyä lääkäriltä? Voihan tosiaan olla ettei kielto tullut lääkkeen takia vaan lääkäri arvioi kohdun tarvitsevan kierron lepoa.

Lucky ihanaa, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :wav

Maggie, ota vaan lasi punkkua, ei sillä tuossa vaiheessa voi olla merkitystä. Ettei mene irrotuspunkuksi. :wink

Miha onnea joulutestaukseen! Joo niinhän se on että Pregnyl antaa väärän positiivisen, en tosin tiedä kuinka kauan.

Kaakao, tosi hyvä että inssi meni noin hienosti eikä sattunut yhtään. Mä liityn sun ja Mihan kanssa joulupiinailijoihin. :)

Haya tervetuloa mukaan ja suuret pahoittelut keskenmenoista. :sad001

Gatusa todellakin voisit alkaa myydä leipomuksiasi!

Nenna kuvaa odotellessa! :smiley-bounce012

Enu, kiitos kovasti :D tais painovirhepaholainen iskeä, mut ihan kiva, että pidät kovasti paukkuja! :D
*repesin* :D

Larissa, meilläkin käytiin eilen keskustelua, että ens kierrossa oviksen aikaan pupuillaan kyllä ihan urakalla. :)
Huomasin, että mieskin pettyi mun testitulokseen, ekan kerran...

On: täällä ei mitään erikoista, kohdunnapukka on tosiaan kovettunut, mutta se on "takaseinällä" ja hyvin pieni, verrattuna aiempien kiertojen kokeiluihin. Ei yhtään sellainen pyöreä pallon tuntuinen, vaan enempi sellainen puolikas laaja kupu. Tosi selkeetä :D

Muurahainen kp 29, dpo 12, yk 22

Ja omat kuulumiset vielä. Eilen illalla oli inssi. Tänä aamuna o-testi näytti edelleen negaa, joten kävin heti aamiaisen jälkeen apteekissa ja pistin Pregnylin. Ovulaatio osuu siis huomiselle ja menkkojen pitäisi alkaa 26. päivä. Eli hyvä mahdollisuus saada jouluaatto tai -päivä pilalle tuhrun alkamisella. :rolleyes:
Sori negatiivinen sävy mutta on jotenkin usko mennyt meillä näihin insseihin. No, onpahan yritystä edes.

Beisla, toivotaan, ettei joulu menisi pilalle...

Hei te plussanneet, saako teidät siirtää jo plussanneisiin, teitä alkaa olla jo niin paljon, et pelkään unohtavani siirtää jonkun?

Takaisin