Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hei kaikille :greet025 mä voisin viimein uskaltautua mukaan keskustelemaan.

Meillä on pikkukakkosen yritys aloitettu 1/15, ensimmäinen keskenmeno tuli viikoilla 5+3 helmikuussa ja toinen keskemeno 5+5 heinäkuussa. Rankka vuosi on takana ja rankemmaksi vain tuntuu menevän! Taas pääsi täti punainen yllättämään. :sad001

Seurailen varmaan näin alkuun vähän sivusta ennen kunnon aktivoitumista. :happy11

Haya kp 1/24 yk 14

Tervetuloa Haya, ja pahoittelut. On teilläkin ollut raskas vuosi. Jospa tuleva vuosi olisi onnekas ja tuloksekas ;)!!
Katjusha 3 dpo

Haya, tervetuloa mukaan! Olkoon ensvuosi teidän :)

Murkku, sie niin plussaat! Miekin sain katsos vasta dpo12 sen "hiukan värillisen viivanpaikan" missä monet ei nähny edes väriä ja dpo13 se alkoi näyttämään viivalta ;)
Sie kerkeet vielä plussaamaan❤

Tässä mun tän aamunen testi...Viivanpaikka tuli minuutin sisällä, mutta väriä tuossa ei ole ja sitäpaitsi dpotkin on jo 16! :/
ImageUploadedByVau Foorumi1449728414.861510.jpg

Tervetuloa mukaan Haya ja pahoittelut rankasta vuodesta <3

Minni vai muka viivanpaikka :D PLUSSA se on!!! Kuka oli oikeassa ;)

Täällä testattu nega. Mietin että lopetanko jo luget ja siirrynkö vaan oottelemaan taas uutta kiertoa. Kyllähän tossa First Responsessa olisi jotain näkynyt jos olisi näkynyt, kun sen herkkyys on 6,5..?

Larissa dpo 13

Ei juma tää on ihan hullua! Mies lähti ovesta ja sit tein testin joka näyttää tältä! Vitut kohdunnapukan asennosta ja pehmeydestä sanon minä :D niin ja gatusa tule vaan sanoon, että mitä minä sanoin :D

Meille on tulossa huoltomies ja itken ja nauran samaan aikaan :D mies kuulemma bussissa kakkaa housuunsa ja happi loppuu!

Nyt mua alko pelottaan synnytys ja kaikki muu! Miten osaan olla muka äiti! Haha!

Haikara dpo 16 (mietin kun on haamu nyt ettei olis aikasemmin edes varmaan näkynyt! Ja öö poppaskonstit oli suunnitella hoitoihin menoa tämänkierron jälkeen eli veikkaan etten stressannut paljoakaan, mies söi sinkkiä ja monivitskuja ja itse join greippimehua ovikseen ja joskus dpo 6 lasin punkkua. Ja sitten itse söin mamma vitskuja! Ja yrityskerta oisko 8!

Takaisin