Ei tää voi olla näin vaikeeta!

No teen sen digin huomenna. Kattoo mitä se sanoo.. voihan se edelliskierron km vaikuttaa vielä et kierto on sekasin... ...kai?

Beisla, halaus!❤
Harmi että testit on vaihtunut huonommiksi, mut hyvä että kotitestillä oli kuitenkin hyvää asiakaspalvelua! :)

Tyttötikru, digin paikka kyllä! :)

Murkku, miullakin oli kamalaa puutumista jaloissa reilu viikko oviksesta eteepäin ja niitä kihelmöi ja särki lähes kokoajan muutaman päivän ajan :o
Oot kyllä pudottanu tosi paljon painoa! Toivottavasti teki kunnon oviksen ja mielellään voisit plussata tuossa parin päivän päästä ;)

Misu, hyvä tietopaketti tuli ruokavaliosta, kiitos! Hyvää loppuraskautta! :)

On; niin paljon pissattaa kokoaika ett aamulle kyllä siirtyy testaaminen, jos yöllä ei tartte taas vessaan nousta! En kyllä luota tuohon testiin yhtään, enkä ainakaan raskauden mahdollisuuteen. Just aukkarissa (kp11) kun kuulin etten ovuloi, niin aattelin ettei se haittaa ku pääsen sitten nauttimaan joulupöydässä graavilohesta ja kaikista juustoista ja viettää pikkujouluja tässä kosteasti ja enskierrossa sitten uudet eväät ja mahkut letrojen avustuksella :D

Beislalle ja haikaralle iiiiiiiiiso hali ❤
Gatusalle kanssa ❤

Tikrun digitestiä odotellessa

Ja nennan ja murkun uutta testiä kans oottelen :D

Ja tätiä saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä. Perjantaina "pääsykokeet" :)

-PikkuMinski kp27/28-31 dpo9-14 yk27-

Pikkuminski, juu niinhän se taisi olla :P mut sain sellasen käsityksen sen lääkärin höpinöistä etten ovuloi ilman lääkkeitä kunnolla/ollenkaan, joten pidän todennäkösempänä p*skoja testejä ku raskautta :D vaikka kaikkemme kyllä tehtiin ovisplussan tultua.. ;)
Onkos siellä mahdollista ettei täti tulekaan? :) ja nyt jo tsemppiä pääsykokeisiin, toivottavasti menee hyvin :)

BB, hitsit että ootkin jo pitkällä! Joko jännittää? :) terkkuja maha-asukille <3

Minski, ehkä menkat ei alakaan ja saat ihan uutta jännitystä pääsykokeisiin ;)

Haikara, ei mitään tätiä sinne!!!

Larissa dpo 11

Hassuja ootte! :))

Ihan samat fiilikset ku ollu nyt 26 kiertoa. Negan oon testannut vähintään kerran joka kierrossa ni ei ole enää uskoa :-(

Osaako joku selittää tarkemmin mitä tää seuraava niinku meinaa? :D fsh ja lh alkukierron verikokeista, muut kp11 ultrasta.
FSH 7.6, LH 7.3
UÄ:ssä AVFL uterus, jossa endometrium 5.3 mm, kolmikerroksinen.
Siis onks toi limis nyt tarpeeksi paksu ett siihen voi jotain kiinnittyä vai jatkaako se kasvuaan ovikseen asti vai täh? Entä mitä toi "kolmikerroksinen" tarkottaa? :D

Oikealla oli 10 mm:n johtofolli ja vasemmalla 9mm:n folli.

Progesteroni oli 31,4, eli ilmeisesti oon sit ovuloinu! :P

Nenna, limis ei ole ollut älyttömän paksu mutta kolmikerroksinen (mulle sanottiin että kolmikaikuinen) sen kuuluu olla ennen ovista :) ja limis tosiaan jatkaa kasvua ovikseen ja vähän sen jälkeenkin. progesteroni sulla on ollut tosi hyvä eli olet todellakin ovuloinut! :)

Mikä kp arvelet että ovis oli? Folli kasvaa muistaakseni 2 mm päivässä ja pullauttaa munasolun ollessaan noin 20 mm. ;) ja olikohan se niin että limakalvo paksunee 1mm päivässä ovikseen asti.. Korjatkaa kun en muista!

Muokattu viimeksi:
Mariska86, joo itekki ihmettelen että miten pitkälle sitä on jo päästy :) oothan siekin jo puolivälissä :) !

Larissa, voi kyllä jännittää!! Mut toisaalta on jotenkin tosi sellanen rauhallinen fiilis silti. Outoa mut kuuluu varmaan näihin hormooneihin tms. Koko raskauden ollut semmonen ihmeen rauhallinen fiilis.
Masuasukki lähettelee potkuterkkuja takasin! <3

Larissa, ovis muistaakseni oli kp20, eli 9pv tuon ultran jälkeen. Periaatteessa siis follilla oli hyvin aikaa kasvaa ja limikselläkin, mut onko ovikseen mennessä 14,3mm limis ok paksuudeltaan?
Lääkäri silloin ennusti etten ovuloi ollenkaan tässä kierrossa koska follit oli niin pieniä ja kaikki tyyliin samankokosia..
No sentään limis ollut sitten oikean mallinen; kolmikerroksinen/-aikuinen :P

Nonni sieltähän se täti kurvas paikalle ja viellä pahimpaan aikaan eli tänään olin juuri lasten synttäreillä :( nyt junalla kotiin ja äkkiä!!! Itku on tulossa kokoajan pakko vaan nyt jaksaa toi juna matka :(
Mä olen vain niin loppu niin loppu :(
Tervetuloa luomukierrot sitten vaan!

Mutta taustalla luen ja jännään teidän plussia! <3 ei yhtään negaa kenelekkään pyydän <3

Itellä tosiaan ne verikokeet kp3-5 välil ja folliultra sit puolesvälis.

Ehkä ensivuonna sitten :)

Heippa vähäksi aikaan!

Haikaranyytti yk 31
Menkat alko ajallaan kp 34 dpo 15 tänään.

Muokattu viimeksi:
Larissa, ku miulla oli monta kiertoa 28pv täs syksyllä ja loppukeväästäkin pari :o laskikohan sen takia sen varaan etten ovuloi?

Haikaralle vielä kerran suuren suuri voimahali❤
Tuuthan kertomaan kuitenkin mitä polilla tutkivat ja toteavat :)

Bb, mahtavaa kuinka pitkällä sie jo meet ja vielä rauhallisin fiiliksin :)

Mariska, ihanaa kun käyt vielä täällä moikkailemassa meitä! Siekin oot jo todella pitkällä, vastahan plussasit! :)

Taitaa olla joku varhaisdementia iskeny, kun muistin vasta nyt kommentoida mariskalle ja bb:lle, oon kyllä muutenkin unohdellu tänään kaikkea; hävettää oikeen käydä kolme kertaa saman päivän aikana ruokakaupassa ku ain unohtu joku juttu vaikka piti muistaa vaan "pari juttua" ja silti ne kanasuikaleet unohtu :D

Nenna, se lääkäri varmaan vaan oletti siis että sun kierto on sen 28 ja oviksen pitäisi olla kp 14. Mielenkiintoista kuulla hänen kommentti tosta hienosta progesteroni-arvosta!

Täällä on kans dementiaa ja töppäilyä havaittavissa. Esim sunnuntaina kävin tankkaamassa auton ja sen jälkeen miehen kaveri soittaa miehelle että olinko juuri ABC:lla. Olin kuulemma jättänyt bensatankin korkin auton katolle, se oli tippunut ja minä olin ajanut vielä sen yli ja lähtenyt pihasta tankin luukku auki ajelemaan. Ärsytti niin paljon kuulla omasta töppäilyistä, että itkut tirautin kun hävetti ja vitutti niin paljon sekä harmitti sen korkin menetys :'D mies lohdutti hämillään että "ei se korkki ole kallis, haetaan huomenna uusi" :D

Larissa ja nenna, kuulostaa niiiin siltä et plussa tulee :) nimimerkillä nyt alkaa jo vähän toimia muisti, ekaa kertaa puoleetoista vuotee xD

Takaisin