Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, keskiviikkona testaan! :P
Vaiks ei nää kyl mitään oireita oo, selkeesti vaan kipeenä ja se aiheuttaa kaiken; lämpöilyn joka laittaa juomaan älyttömästi ja sit pissattaa, huimaamiset, väsyn (josta johtuen itkukohtaukset), kivut säryt ja kolotukset, ja varmaan myös tän häpyluuvihlonnan(?!). Yritin siitä googlettaa niin pelkästään raskaanaolevilla tuntuu sitä häpyluuvihlontaa olevan, eli eikai tää vaan mikään tulehdus/vika alapäässä sit voi olla? :(

Murkku, hyvät on oireet ainakin! Eli testiäsi odotellessa, plussatuulia! :)

Katjusha, mie mietin samaa ku maggie, ett miten sitten munasolu pääsee kohtuun tai siimahännät munanjohtimeen jos se on vaurioitunut? Vai onko se korjattu jotenkin vai oonko nyt aivan hakoteillä :D

Tyttötikru, toivottavasti täti ei sinne eksyisikään!

Tytöillä on kyllä hienoja oireita, peukut että on hyvästä syystä!
Joo, ihmeenhän se vaatii, mutta munasarjat on todellisuudessa melko lähellä toisiaan, joten munasolu voi valita sen jäljellä olevan putken. Eli kaikkien muiden toiveiden lisäksi toivon siis sitä :)!!

Vai katjusha, en ole tiennyt että noinkin voi käydä. On se keho vaan ihmeellinen! :) pian pääset sinäkin piinailemaan ;)

Katjusha, toivotaan parasta! Ja kiitos selvennyksestä :)

Miulla on toinen munasarja edessä ja toinen on kiertynyt taakse sivulle jotenkin, mut ei kuulemma ole väliä missä ne sijaitsee, toimivat samalla tavalla kuitenkin :D

Larissa, en paljoa näitä raskausoireiksi lukisi, kun en lääkärin mukaan pysty ovuloimaan kun LH estää sen :o
Mutta ensikiertoon sitten uusilla ja realistisemmilla toiveilla! :)

Larissa, mulla ei ainakaan luget ole aiheuttanut ripulia tai ilmavaivoja, mut mun annostus onkin niin pieni, et voi johtua siitäkin, ettei oireita tuu.

Nenna, mutta etkö sä saanu O-plussan tässä kierrossa..? Silloinhan olet ovuloinut ja raskaus on mahdollinen! :)

Murkku, paljonko sulla menee nyt lugea? Mulla on nyt 200mg kerran päivässä.

Perjantaina meinasin olla pulassa, kun maha meni totaalisesti kuralle ja olin yksin töissä. Ei auttanut kuin ottaa imodium ja pidätellä siihen asti että oli vähemmän asiakkaita. Pe-iltana alkoi myös nämä karmeat ilmavaivat ja edelleen jatkuu. Haju on niin jäätävä, että mies ja koira kuolee täällä mun kaasuihin :D

Pitääpä huikkia Larissalle että mulla oli ihan jäätävät ilmavaivat ja ripuli plussakierrossa ja niistä epäilin plussaa ne alko jo varhasilla dpoilla!

Niemja, hauska kuulla vaikka ei vatsavaivat hauskoja olekaan :D Vähän kyllä pelkään että mun mahikset tän kierron suhteen on menetetty, sillä äsken bongasin pikkuisen tuhrua :/

Larissa, Vaan se 100mg kerran päivässä, sitä ohjeistusta tais jatkua nyt neljä kuukautta tai jotain... Eikä nyt sinne mitään tuhrua!!! Hus pois!!!

Larissa, tuhru hus pois sieltä ja plussa tilalle, kiitos!❤
Ikäviä nuo vatsavaivat kyllä ovat :( mut jos kerran hyvän syyn takia, niin eiköhän ne siedä ;)
Nii en tiiä kun se lääkäri kysyi ett oonko saanu ovisplussaa ikinä ja sanoin ett oon kummallakin kerralla ku testannu, niin silti sanoi ettei näillä arvoilla kyllä ovuloida :( tuli siis sellanen fiilis ett vaikka saisin o+ niin se ei takaa ett ovuloin.. :S ja siks sain letrot ku en voi ovuloida kuulemma! :o no nyt oon kyllä aivan pihalla..

Tietääkö täällä muuten joku paljonko progesteronin pitäisi olla tapahtuneen ovulaation jälkeen?
Meinasin nimittäin koittaa kurkkia jos omakannasta löytyisi tulokset tiistaina (vko pitäisi tuloksissa mennä ja viime ke otettii verikokeet) ennenku ke-aamuna testaan, mikäli on edes tarvetta enää silloin...

Noista munasarjoista, mulla vasen oli 2014 tammikuussa melkein vasemmassa lonkassa kiinni. Vatsatautia olin sairastanut paria viikkoa aikaisemmin ja menin sitten vatsakipujen takia päivystykseen, niin lääkäri laitto mut ultraan, kun epäili raskautta ja gynelle tokas, ei täällä mitään alkiota näy, mutta sun vasen munasarja on melkein vasemmassa lonkassa kiinni. :D

Jännä, miten ne elimet voi sijaita miten vaan. Muistaakseni laparoskopia-raportissa ei mainittu mitään minkään poikkeavasta sijainnista :) Joo, ehkä ens kuussa on sitten paremmat mahkut kun nyt on tämmöinen erikoiskeissi. Mutta usko on kova jo tähänkin, rakkautta on ilmassa niin että kihisee. Ei tätä peliä epäilemällä voiteta ;)
Katjusha 0 dpo ja ihan kohtuuton lima valuu :D

Nenna vähän tyhmää, ettei edes o -plussa tarkoita että ovuloi-.- mihkä voi luottaa :(

On. Noniiiin pikkuisen on k napukka pehmennyt ja järkyttävät menkkakrampit mahassa... Sieltä se saatanallinen hyökyaalto tekee tuloaan! Jeeee hyvää lemmenlomaa meille :' ( eilen miehen kanssa käyty riitaisaa keskustelua lapsi asiasta ja hänen kanta kääntyi nyt sitten tjotista yrittämiseksi. Hän haluaa olla enemmän kartalla tässä hommassa :)

Dpo 13 kp 38

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut jos kerta täti on tosissaan ja aikoo punaisella ladallaan kaahata paikalle. Tykkäys sille että mies on asiasta enemmän kiinnostunut :D

Viipsukka: miten munasarja voi olla niin eripaikassa...

Minni, ihan tyhmää jos täti sinne kurvaa... :( mutta mukavaa, että mieskin haluaa enemmän osallistua. :)

On: täällä ei muita oireita kuin itkuherkkyyttä, närästystä ja väsymystä... Hirveästi tekisi mieli jo testata. Hassu juttu, kun ei moneen kiertoon oo ees tehny mieli testata näin aikaisin, tässä kierrossa olisi kauhea polte, saa nähä miten pitkälle sitä malttaa odottaa... :)

Muurahainen kp 26, dpo 9, yk 22

Takaisin