Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, miksi kiusaat meitä?! :D kyllä kuulepa pissit r-testiin vielä, vaikkapa tänään! ;)

Maggie pääsee bongailemaan kiinnittymisoireita pikkuhiljaa, jee! :)

Katjusha, tsemppiä darran kanssa!

Hileinen, hyvältä kuulostaa, keltsi tekee täyttä häkää hommiaan pienen vuoksi! :)

Katjusha, siinä on kyllä niin nätti ovisplussa ettei muuta kun onnea ja talletteluita! :)

Hieno ovisplussa Katjusha!

Täällä taitaa olla kp1. Ärsyttää vaan, kun aiemmin ennen tota km vuotoa niin aina täti on saapunut niin et heti vuotaa aika reilusti ja eka ja toka vuoto päivä on sellasia et saa olla tampooni ja side ettei varmastikaan tuu läpi jos menee liian pitkään ennen ku pääsee vaihtamaan tamponin.
Ja nyt siis aamulla oli tullut veriläntti pikkuhousunsuojaan ja sen jälkeen tuli vähän pyyhkiessä mut siteeseen asti ei oo tullu mitään.

Tietysti kun se yks haamu/viivanpaikka siellä kummittelee niin miettii et josko nyt toi vuoto johtu vaan siitä kun yöllä oli meillä vähän makkarijumppaa.... Mut sit taas myös ahdistaa et jos taas on joku kemiallinen tms ja vuoto kestää taas sen viikon js sit kierto on ihan sekasin...

No, toisaalta menkkajomojen perusteella kyllä tää on ihan selkeä kp1, joten kai se vuotokin tästä runsastuu.

Katjusha onpas siellä mojova O-plussa :D onnea!!!

Hileinen, tässä kierrossa tuhrulla ja tädillä ei oo sinne mitään asiaa ja saat ihanan joululahjan! :)

Tyttötiikeri, ootko ajatellut vielä testata? Ihan hyvin voi makkarijumpastakin johtua jos ei ylly kunnon vuosiksi.

Minni, ääää miksi pidät meitä hulluja jännityksessä :D

Nenna, onpa erikoisia oireita sulla siellä...

Katjusha, onnittelut hienosta ovisplussasta!!! Hyvin oottekin jo talletellu siellä! :)

Tyttötiikeri, voi kumpa ei täti saapuisikaan sinne... <3 <3

On: oloja ei suuntaan eikä toiseen, ellei nyt kaikkia pikku juttuja ala pohtimaan. Nännit arat (pelkät nännit), itkuherkkyys katossa, joka asia melkein saa kyyneleet silmiin, nivusista vihlovaa kipua oikeaan reiteen. Janottaa ja pissittää kokoajan. Pohdinkin jo miten ens viikolla saan testiä tehtyä, kun käyn vessassa parin tunnin välein, yölläkin... :(

Keksin muuten miksi mun kohdunnapukka on niin korkealla vielä (verrattuna aiempiin kiertoihin). Meillä on tällä viikolla ollu sen verran vilkasta peittojen alla, et sekin vaikuttaa siihen. Luin netistä. :)

Muurahainen kp 25, dpo 8, yk 22

Hileinen, katjusha täällä puhui ananaksesta niin minäkin innostuin :) kannattaa syödä tuoretta tavaraa (ei purkista) jonnekin dpo 7 asti korkeintaan :)

Murkku ja Nenna, milloin teillä olisi testin aika? Molemmilla ainakin on oireet kohdillaan ;)

Taitaa jäädä meikällä ananakset kauppaan tai tulee reissu sairaalaan/ruumishuoneelle :D

Mutta ei yhtää huonompi toi ananas, mussuttakaa munkin puolesta :p

Haikaranyytti, ootko allerginen? Sitten kannattaa kyllä jättää välistä :D Ananaksessa se vaikuttava aine on bromelaiini, jota kuulemma saa purkissakin ;) mutta jos vaan pystyy syömään ananasta niin siinä muodossa se on varmaan parempi saada :)

Hileinen, syö sitten ananaksesta myös ydin (vaikka se vähän ällöä onkin), sillä se sisältää bromelaiinia eniten :)

Larissa: Joo oon, saan pahan anafylaktisen shokin jos syön, ni jätän väliin :D toimisko joku muu hedelmä? Omena, banaani, kiiwi? :p

Muokattu viimeksi:
Haikara, tässä juuri googlettelen että onko bromelaiinia missään muussa ruuassa :D

Muoks. Ei sitä ole yhtä suurina pitoisuuksina oikein missään muussa hedelmässä :/ ja bromelaiini saattaa olla juuri se entsyymi jolle olet ananaksessa allerginen...

Larissa, yritän malttaa itseni ja testata vasta loppuviikosta... Aina voi yrittää... :D

Muoks. Itkuherkkyys tosiaan huipussa. Miehenikin se on huomannut. Äsken mieheni vähän vitsaili mun herkkyydestä, ni aloin itkeä ja nauraa samaan aikaan... Loppua ei meinannut tulla... Huoh...

Johtuuko tää lugeista? En Mä näin sekaisin aiemmin oo ollu...

Oi oi kun on jänniä hetkiä monella. :) Voi kun pian sais nähdä rivin plussatestejä.

Murkku, vitsi voin kuvitella sen tilanteen ku hekottaa ja itkee samaan aikaan. Se on niin koomista mutta samalla ärsyttävää ku yrittää kyynelehtiä... Mullaki on välillä ihan oudoista jutuista vedet silmissä. Yleensä saan ne jotenki nielastua mut välillä vaan valahtaa. Toivotaan että sulla johtuis pikkuisesta joka aiheuttaa plussan. :)

Katjusha, miten se siis menee, kun pohdit, ovuloitko siltä toiselta puolelta, jossa putki on rikki, ni eikö se kierto mee aina hukkaan vaikka ovis tapahtuiskin? Tää on varmaan nyt ihan urpo kysymys. :) :) :) Mut jotenki ymmärsin et ovuloit nyt siltä rikkinäiseltä puolelta. Oon varmaan ihan pihalla mut vastaa jos ymmärsit mitä mä tarkotin. :)

Plussatuulia! :)

Maggie dpo 5

Takaisin