Mun on pakko aamulla vielä varmistaa digillä, et uskon täysin! Aina tullut "ei raskaana" nyt jos koska vois näkyä jotain muuta :)
Mun tämä tärppi kierto oli erilainen muihin niin, että
-kerrottiin vanhemmille lapsettomuushoidoista ja että ollaan vuosi yritetty ~> stressi helpotti sen ansiosta
-ostin geleet ekaa kertaa vähän ennen ovulaatiota aloin syömään 2/pv
-lopetettiin "yrittäminen" kun meille sanottiin et joulukuu on sitten taukoa, jos nyt ei tärppää
-enkä miettiny tässä kierrossa tätä asiaa niin paljon :)
Mun tämä inssi kierto oli muutenkin niin erikoinen pistin gonal piikkejä melkein tuplat mun normaali kiertoihin nähden kun ei meinannut millään kasvaa. Kaikki voi siis olla mahdollista! Mäkään en ollut tätä ennen yhden yhtä plussaa saanut testiin asti!
Nyt iloitsen jo siitä et sain sen testiin asti <3 nyt vaan toivon, että olis sitkeä sissi :)
Mun oireita ovulaation jälkeen ei ollut mitenkään hirveästi ja tissi arkuus oli vain dpo 4-7
Dpo 2 ti oikealla nippaisuja
Dpo 3 ke nännit kosketusarat, toinen nenän sierain tukossa
Dpo 4 to nänni arat
Dpo 6 la nännit arat
Dpo 9 ti väsyttää
Dpo 10 ke kurkku kipeä, muutama tuntemus alamahassa pitkin päivää
Dpo 11 to kurkku kipu yltyy, lima lisääntynyt kurkkuun, joitain tuntemuksia mahassa välilä, hajuaisti herkkä, vilu, väsy
Dpo 12 pe kipeä todella tukossa yöllä, päivällä taas normaali olo!

Alamaha arka välillä ja joitain tuntemuksia, jalkoja särkee, menkkajomoja illalla
Dpo 13 la apteekin omaan testiin kaksi selkeää viivaa, mahassa outo tunne läpi päivän, väsynyt
Tässä vähän tietoja, jos jotain teitä kiinnostaa lukea :) jään seuraan taustalle tätä foorumia ja pidän peukkuja teille ihan jokaiselle! Te niin ansaitsette kaikki oman pienokaisen <3