Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tytsyy taitaa olla 25miu/ml..

Tyttötiikeri, toi liuska näyttää haamun mut digi ei eli testaa vaan uusiks :)

Ainiin beisla, ilmeisesti raskaana voi tapahtua mitä kummallisempia asioita.. On semmonen hormonikoktaili kasvuhormonit jne. Lääkäritkään osaa ennustaa mitä käy

paranemisia kaikille kipeänä oleville.

onnittelut haikaranyytti, tytsyy ja muut plussanneet mashaAllah.

tllä tytöl meni aamupalaa väärää kurkkuu ja oli kauhea tilanne, onneks oksens sen pois kuitenki. nyt päikkäreillä. ukko pilas ensinnäkin aamiaisen ku puuttu riisipuuron keittoon, liikaa riisiä liian vähän maitoa suhteessa riisiin, itehä se ei syöny sitä, vetos flunssaansa ja juuri loppuneeseen ab-kuuriin. mä sit räjähin ukolle ku meni hermot, nyt se varmaa äiteellensä sit valittaa mun käytöksestä.

Tyttötiikeri, ite oon saanu harmaita viivanpaikkoja Sofiin. Tai sitten sulla on haamu ja teit digin vaan liian aikaisin!

Tytsyyy selvä plussa!!!!! Onnea ja tarrasukkia pienelle! <3

Mannikka ai kauheeta! Mutta tuskin ok noin pitkään ollut. Kyllä kohtutulehdus vaivaa sen verran ettei se melkein vuotta voi olla piilevänä.

Onnea Tytsyyy :Heartred

Tyttötiikeri:
mulle on sofin testeihin tullu tollasia viivoja ja ei tarkoittanut raskautta =/ Toivottavasti sun viiva kuitenkin alkas vahvistumaan. :Heartred

Täällä kp6, jännityksellä odotan kuinka pitkä kierto tulee.. maaliskuisen keskenmenon jälkeen pari seuraavaa kiertoa oli jotain 30 päivää ja sen jälkeen palas normaaliin 54 päivään.. mun keho ei toimi lyhyemmillä kierroilla kunnolla.. kummallista.. :grin

Niin mäkin aattelin että viivanpaikka on. En vaan oo ennen näitä Sofin testejä käyttäny niin aattelin just kysästä teiltä jotka ootte käyttäny. Hyvä tietää jatkoa varten. :)

Tyttö tiikeri. Tee toinen testi. Joku luotettavampi. Olisin kyllä itse ainakin ihan innoissaan tosta viivasta :D

Mannika: voi ei! Mistä sulle nyt kohtu tulehdus tuli yhtäkkiä? Paranemisia ja sit plussaamaan kunhan saat tulehduksen hoidettua.

Gatusa: joko oot kuullut mitä pojalle kuuluu?

Tytsyy: sulla plussa! Onnea! Ja nyt pikaliimaa asukille että pysyy kyydissä!!!

Larissa, googlaamalla kyllä löytyy tarinoita piilevistä kohtutulehduksista. Nytkin jos oisin vaan napannut panadolia, ois jääny huomaamatta :o muistan keväällä miettineeni kohtutulehdusta, mutta oli teroitettu että kuume nousee ni en sit koskaan menny näytille :/

Lucky, en tiiä oliks nyt jotain häikkää kun testi näytti haamua ja menkat alko 2 vko myöhässä, vai onko sit ollu piilevänä ja nyt vaan pahentunu..

Saa tosiaan olla aika tarkkana näköjään. Nyt osasin itse epäillä kun oli niin hämärä kierto (kemiallinen?) mutta neuvolan ohjeilla, eli panadolin nappaamalla ois voinu jäädä huomaamatta. Illalla otin meinaa panadolin ja kuume laski ja kivut hävis mut ei varmasti vielä oo tulehus poissa, eikä antibiootitkaan vielä vaikuta kunnolla. En ihmettele yhtään et joillain on kroonisena..

Hitsi ku ei päivään ehi lukea ketjua niin on yli viis sivua viestejä :) :)

Mutta olihan täällä aihettakin! Tytsyy, onnea! Kolmas kerta toden sanoi. Ja toi sun eka viesti "näettekö mitään?" Ai nähdäänkö mitää, kun nii, selvät viivat ku olla ja voi! :) :) Ihana etukäteisjoululahja.

Haikaranyytin ja Tyttötiikerin testeissä en nähny oikein mitään selkeetä. Pahoittelut. Kummallekin uus testi huomenna tai ylihuomenna. Voi hyvinkin plussaks vielä muuttua :)

Voi Mannikka, ikävää! Toivottavasti saat nopeasti tulehduksen taltutettua... Sen jälkeen sitten superhyvä mahdollisuus plussaan <3

Mutta onpa täällä jännät paikat niin monella!! Ja mikä plussa-aalto tästä tuleekaan. :) Vaikuttais olevan hedelmällinen loppuvuosi. Upeeta! :) Mun testaukseen menee vielä viikko mut onneks saan katella ens viikolla teidän muiden aloittamaa plussamyrskyä. :) Voi kun aika menis nopeasti, haluun jo tietää!

Maggie kp 27 dpo4 Ei tuntemuksia, nännit vaan edelleen arat, ei muuta.

Onitus, voimia koettelemusten kestämiseen. Toivottavasti toivut pian ja sen jälkeen pikainen plussa!

Meritähti, mietin kans testiä sulle. Oli niin oudon kuuloiset vuodot... Ylläriplussa!

Katjusha, onnea oviksen metsästykseen! Mä sulta kopsasin ton lämpöjen mittailun tähän kiertoon. Tietty muutkin mittailee mut sä oot mun aamulämpötietopankki! :) Oot niin vakaalla ammattitaidolla ja kokemuksella siitä puhunu. Ei voinu olla kokeilematta. Harmi vaan itellä ettei tullu niin selkeetä nousua ku oisin toivonu. Mut vähän kuitenkin ja se o-plussa oli kyl nii selkee ja ajottu sen jälkeiseen päivään se pieni nousu. Maanantaina sit verikokeilla varmistus ja viikon päästä r-testi. :)

Maggie dpo 4

Tyttötiikeri, sen verran haalea viiva oli vielä et ei välttämättä digissä näy. Siinä kun on tarkka 25 miu/ml, kun taas liuskassa näkyy mahdollisesti pienemmätki pitosuudet haamuna :)

Tytsyy ai näenkö mitään, no selvän plussan näen. :grin Onnea! :wav

Tyttötiikeri, mä oon tehnyt ison kasan Sofin r-testejä enkä ole saanut yhtäkään viivanpaikkaa. En edes osaa sanoa mihin kohtaan toisen viivan pitäisi tulla. Ehkä riippuu luontaisesta hcg-tasosta tuleeko viivanpaikkaa, en tiedä?
Ei kai auta kuin ootella pari päivää että alkaako menkat ja tehdä ehkä uutta testiä.

Meritähti, jonkinlainen vuoto alkuraskaudessahan on todella yleistä, en usko että sillä on merkitystä että tuli kirkasta vuotoa. Jos kunnon menkat ei ala niin kannattaa tehdä varuiksi testi.
Ja toivon tosiaan että kerta riittää, kun niin usein mulla on mahdollisuus vain yhteen inssiin.

Mä en oikein näe Haikaran testissä mitään mutta mulla ei myöskään ole viivalaseja. :sad001

Mannikka hui kamala, onneksi selvisi nyt. Varmasti voi selittää tärppäämättömyyttä jos tulehdus vaan on jyllännyt.

Gatusa pelottava tilanne sun tytön kanssa, onneksi selvisitte säikähdyksellä.

Maggie voi ehkä olla että riippuu myös mittarin herkkyydestä kuinka selkeän nousun saa?

On. Johan tuolla ulkona selkeni viimein mutta sais kyllä tulla lunta maahan. Tuntuis enemmän jouluisalta.
Beisla kp7

Mannikka, no ainakin toivon ettei sulla ole ollut piilevänä noin kauaa! Mutta jos on ollut niin hyvä että edes nyt selvisi ja saat sen hoitoon. Perseestä kyllä :(

Tyttötiikeri, koita joku toinen testi vielä :) esim pc? Mulla se sofin viivanpaikka oli tosi selkeä harmaa viiva. En saa selvää onko sun viivassa punaista väriä vai ei?

Gatusa onpas siellä ollut taas meininki! Onneksi tyttö on kunnossa <3

Larissa, todella toivon et ei oo ollu niin pitkään. Mut keväästä asti ollu ihme mahakipuja, ovulaation aikaan pientä tuhrua, yhdyntäkipuja jne, mitkä hyvin voi olla kohtutulehduksesta johtuvia, mut oon vaan syytelly sektiohaavaa, menkkoja, ovulaatiota jne.. Sithän sen näkee kun antibiootit puree ja tulee normaaleja kiertoi et häviikö kivut ja muut oudot oireet..

Beisla, joo ei varmaan oo mahollista tulla raskaaks jos on kohtu tulehtunu.. Jospa tän kuurin jälkee alkas tärpätä.

mannikka, onneksi nyt on antibiootit.

On. Mä päätin, että teen testin vasta torstaina. Mulla on enon hautajaiset keskiviikkona ja ajan sen takia yli 1000 kilsaa kahden päivän aikana.

Kiitos kaikille! Oli viel pakko tehdä toinen 3 h pidätyksellä että uskon! Ehkä mä pikku hiljaa voisin alkaa uskoon! ;) toivotaan nyt et pysyy matkassa <3

ImageUploadedByVau Foorumi1449305560.325234.jpg

Takaisin