Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nessu: luin kirjotuksesi ja en osaa sanoa kun että samat tunteet, pelot, epätoivo on etenkin tänään ollut taas arjessa kun katson työkaveria joka paksuna :( sekä luen fb että yksi sai tänään lapsen :(
olen suunnattoman pahoilla! <3 tiedän vain niin tuskasi :( minulla ei ikävä kyllä ole mitään hyviä uutisia vaikka pitkään yrittävä olenkin...

Myy: No äläpä vaan, niin muakin :( enemmän harmittaa kun ei ole minkäänlaista itsemääräämisoikeutta tai siltä tuntuu ku meitä ei kuunella yhtään :(

Dpo 10

Muokattu viimeksi:
Myy, ihana kuulla siusta!❤ mahtavaa kun oli hyvä loma Espanjassa :) toivottavasti saat pian lääkkeet kohilleen ja pääsette jatkamaan yritystä, tsemppiä älyttömästi!❤

Nessu, viimesimpinä ja vissiin ainoina yli vuoden yrittäneinä plussan ovat saaneet lucky ja enu! :)
Toivottavasti letrot toisivat teille kuitenkin vielä plussan, ettei tarvitsisi raskaampiin hoitoihin lähteä!
Meillä on saman verran yritystä takana ku teillä ja mie saan seuraavaan kiertoon letrot ja odotan kovasti niiden aloittamista. Miulla hormonit niin sekasin etten pysty kuulemma näillä arvoilla ovuloimaan ollenkaan :( tai siis LH niin korkea läpi kierron, ett estää ilmeisesti ovulaation tapahtumisen vaikka sen tikkuun saankin kiinni :/ tänään kävin progesteroni-labrassa ja selvinnee letrojen vasteultrassa vasta sen arvo..
Tsemppiä älyttömästi teille!❤

myy ihana kuulla sinusta, inshaAllah tulette saamaa luvan yrittämieen :)

tsemppiä kaikille :)

illal äippä kerto kuulumiset. pojal ikävä ja haluu mein luo kuulemma ja sen kuuli myös työntekijä. teki meille pari videoo.

Mannikka, en syönyt aspiriinin kanssa mitään mikä voisi verta ohentaa, sillä tiedostin että yhteisvaikutus voisi olla mulle liikaa kun on muutenkin tiputtelua kierron lopussa.

Tyttötiikeri, toivottavasti pääset plussaamaan! :)

Myy, ihana kuulla susta! Toivottavasti pääsette pian jatkamaan taas yritystä <3 Ja plussa on teille seuraava tavoite ;)

Maggie, lämpö nousee oviksen jälkeen noin 0,5 astetta eli ihan tarpeeksi on sulla noussut :) ja mulla saattaa oviksen jälkeen tulla väsymys ja pieni masis :D kai johtuu siitä kun estrogeeni, lutenisoiva hormoni ja testosteroni laskee..?

Beisla, hyvä että psykologilla käynti on nyt ohi ja että se meni mallikkaasti :)

Nenna ja maggie, toivon niiiiiiin sitä plussaa nyt kummallekin!!! :)

Plääh, nyt jää viestien lukeminen ja kommentointi kesken eli jatkan työpäivän jälkeen :)

Myy kiva kuulla sinusta! Mitenkäs miehen suhtautuminen tällähetkellä yritykseen? Onko yhtään parempi? Ihanaa että olet saanut tuulettua Espanjassa! :)

Hui, kun minnuu kauhistuttaa teitin aspiriini-jutut! Mutta niin, K-vitamiini paksuntaa verta. Mitä tummempi vihreä, sitä enemmän K-vitamiinia. Basilika ja muut yrtit, pinaatti, parsakaali, lehtikaali, herneet, nokkonen, tuoreet maustekasvikset (persilja, tilli jne.) sisältävät eniten k-vitamiinia. Kirjoitan näistä, koska itse joudun syömään loppuelämäni verenohennuslääkettä (Marevania) ja juoksemaan verikokeissa kontrolloimassa verenpaksuutta, sekä katsomaan tarkkaan mitä suuhuni laitan. Ennen Aspiriinikokeiluja pyytäisin lääkäriltä inr-verikoetta, josta näkee tarkalleen onko veri oikean paksuista.

Minni, ei olla puhuttu lapsista pitkiin aikoihin. Eilen, kun oli vaikeampi päivä ja mies sen huomas, hän sitten tökerösti tokaisi, että me voidaan ihan hyvin elää ilman lastakin... Voitte varmaan kuvitella kuinka ilahduin kommentista... Riemuhan siitä repes, onneksi tajusi pysyä sen jälkeen hiljaa... Siitä keskustellaan sitten keväämmällä, kun asia alkaa muuttua ajankohtaisemmaksi. Hän hyvin tietää, etten aio elää ilman lasta, tavalla tai toisella.

Nessu, niin tutun kuuloista... ❤️ Halaus! ❤️

Itkin täällä eilen silmät päästäni myös nennan kirjoituksia viime kuulta. Halaus! ❤️

Myy, oon noista marevan ja k-vitamiinihommista jonkun verran perillä, vaikka itse en koskaan syönytkään. Näin sanoo terveyskirjasto: "Asetyylisalisyylihappo-valmisteet lisäävät vuotovaaraa, eikä niitä saa yleensä käyttää Marevanin kanssa. Niiden käyttö ei muuta INR-arvoa, koska ne vaikuttavat verihiutaleisiin eikä sisäiseen hyytymisjärjestelmään. Marevania ja asetyylisalisyylihappoa käytetään joskus samanaikaisesti suuren tukosriskin potilaille."
Eli asa ei niinkään ohenna verta, vaan heikentää verihiutaleiden toimintaa. Mutta meinasin kyllä pyytää geenitestin ja muita verikokeita.
Toivottavasti keväällä lääkäri näyttää vihreää valoa ja mieskin ois täysillä mukana.

Törkeästi napailen! Eka inseminaatio tehty ja kuulkaa, mitä uutisia! Siittiöt ovat parantaneet liikkumistaan merkittävästi: aiemmin liikkui 2% ja nyt jopa 79%!!! Ylistys sinkille ja foolihapolle!

Tsäänssit kuulemma noin 30% nyt ja jos ei tärppää, joulutauon jälkeen uusi yritys. Itse toimenpide oli kivuton ja nopeasti ohi.

Nyt, naiset, tätä tyttöö jännittää! Meillä on oikea mahdollisuus vauvaan! Piinaviikot alkakoon!

Hileinen dpo 0 inssipäivä

Mä syön ihan sikana tummanvihreitä kasviksia ja esim. punajuurta, joka värjää virtsan ja kakan. Lisäravinteena tähän lapsettomuuteen käytän mm. ubikinonia että nuo munasarjat toimisi, se ohentaa verta kuten omega-valmisteet (nyt en siis tiedä, mikä se perimmäinen tekniikka oli, mutta vaikutus siis sama näillä). Huomaan, että kk-veri on todella syvän punaista, mutta ei enää sisällä hyytymiä vaan on ennemminkin rakenteelta vetistä. Jänniä muutoksia kehossa! Mutta muutosten toivossahan näitä valintoja monet meistä tekee.

Mannikka, hyvä ❤️ Oon joutunut heinäkuun jälkeen niin paljon käymään vastoinkäymisiä läpi myös veren kanssa (esim inr heitellyt 1,7 - >8, verisiirrot jne), että musta on tullut todella varovainen kaiken suhteen. Nytkään en uskalla käyttää syvälämpötyynyä lihaksiin ilman lääkärin lupaa. Kipugeelikin, jonka ei pitänyt kerran käytettäessä vaikuttaa mihinkään (sydänhoitajan mukaan), heitti kaikki arvot päin mäntyä.
Keväällä pääsee vasta varaamaan lääkäriin aikaa, elokuussa aikaisintaan saa alkaa yrittämään, jos saa. Ja miehen kanssa keskustelut alkaa vasta keväällä. Annan hänen nyt rauhassa toipua tästä vuodesta. Itsekin pitäisi, mutta en pääse lapsimietteistä eroon, vaikka mitä tekis. Espanjassa asiaa en miettinyt, kuin kerran :)

Voi Hileinen! Uskomaton miten jännään tällä hetkellä varsinkin sinun puolesta! Tulee niin omat ajat mieleen :rolleyes: mahdollisuudet on kyllä nyt hyvät!! Yritä pitää kroppaa rentona. Itse huomasin aina monesti että koko keskivartalo oli ihan jännityksessä jännityksestä :grin pilates ja hengitysharjoituksia niin johan tulee rentous :wink

Katjusha, kyllä sitä antaa kaikkensa, että sen pienen syliinsä saisi. Se kuitenkin on se, mitä eniten haluaa ja mitä ilman voi kuvitellakaan elää. Kaikkea sitä myös tuli kokeiltua, että sen plussan testiin sai. Kokeilisin varmaan vieläkin, jos se olisi mahdollista ilman järjettömiä riskejä. Tai no, lapsiasiassa olen valmis ottamaan riskejä, mutta en muuten. Ehkä se vaan on eri asia silloin, kun on muuten suht terve, eikä ole vaaraa sydämessä olevan metalliesineen takia. Meillä on kaikki greipit, luontaistuotteet, vitamiinit jne kielletty. Mahdollinen tuleva raskaus täytyy suunnitella huolellisesti lääkärien kanssa, jos siihen lupa saadaan (ja mies suostuu). Hoitoihin pitäisi päästä suoraan, mutta meidän lähete ehtii vanhemaan siihen mennessä. Pitäisi muistaa soittaa lapsettomuuspolille, jos voisivat pitää lähetteen voimassa ensi syksyyn.

Hileinen, hui kun jännää :)

Myy, ikävää kun on joutunut säätää lääkityksen kanssa. Oon huomannu et kaikki vaikuttaa kaikkeen vaik ei pitäs. En muista sanoitko mut saako udella mikä sydänvika löyty? Ei oo pakko vastata. Itsellä epäiltiin jossain kohtaa dilatoivaa kardiomyopatiaa, ois jossain kohin vaatinu sydämen vaihdon. Onneks ei sit ollu sitä. Tuli muutama kardeologian kirja sillon lukastua läpi ni kiinnostaa nää sydänjutut..

Myy: just jätin neuvolaan soitto pyynnön. Soittavat klo 15-16 mennessä. Ompas ukkos uskaltanut sanoa tökerösti. Ei tätä asiaa niin pysty unohtaa. Ehkä voi luovuttaa mutta jos oikeasti tahtoo ni kaikkensa sen eteen haluaa tehdä eikä luovuta. Kunhan sulla lupa yrittää taas niin sit pamautat tehä lapset :D

Hileinen: wau!!!! ♡ nyt sit plussaus onnea!

Hileinen, plussaonnea! :)

Myy❤ en edes pysty käsittämään kuinka rankka vuosi teillä on takana, onneksi teidän enkeli pelasti siun hengen ja toivottavasti saatte vielä lapsia❤
Toivottavasti polilla jatkavat lähetettä niin että pääsette sinne syksyllä, eiköhän miehesikin lämpene kun lääkärit kartottavat riskit ja niiden ennaltaehkäsyn ja tutkimukset ja hoidot sekä kertovat pitävänsä siusta ja masuasukista sitten hyvää huolta :)
Oon monesti miettinyt kui älyttömän vahva siekin olet❤

Lucky, en malttais odottaa siun verikokeiden tuloksia! :P
Muoks. Kerkesitkin jo vastaamaan, aivan mahtavaa onnea! :)

Takaisin