Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Musta tuntuu että noi puikot antaa vahvempaa viivaa ku toi liuska. Ja kp10 testi on niin vanha ettei ehkä ihan oo realistinen vertailukohta. Mut kuiteski!

WP_20151128_003.jpg

Tossa vielä kuivuttua.

Ihanaa enu! :happy: Onnea ja tarrasukkia!

Ja lucky! Mitkä viivat :love7

On. Täällä pitäisi tädin kurvata paikalle hetkellä millä hyvänsä. Tuhruttanut nyt siis pari päivää, mutta vielä ei ole krampit ja kunnon vuoto iskeneet. Saisi alkaa tänään, niin sit tutkimuksiin sopivat päivät osuisivat arkeen. Vaikka sinänsä olenkin työstänyt tämänkin kierron epäonnistumista jo hetken, niin romahdin kyllä aamulla. Lapsettomuuden pelko hyökyy välillä päälle kuin mikäkin tsunami. On kummallinen eristyneisyyden tunne, ystävät ovat joko siirtyneet äitiyden salaseuraan tai eivät edes halua (vielä) sinne ja minä olen yksin välitilassa. En pääse eteen enkä taakse. Olo on yksinäinen, epäonnistunut ja kelvoton. Eikö voisi edes yhtä pikku plussaa saada, edes haamua, että tietäisi onko se edes mahdollista? Ja sitten ihan vaan yhden lapsen, edes yhden? Jooko? Maailma, huhuu!? :sorry:

Mrsc kp29/28 dpo14

• Tykkään
Reaktiot: enu
Mrsc, sympatiaa, en puhelimella pääse sitä nappia painamaan. Meitä on täällä liuta välitilassa, joten emme ole yksin. Se on tietysti laiha lohtu, mutta on kuitenkin. Tärkeää olla kanava, johon avautua ja ainakin itse oon saanut vertaistukea.
Pitäis tenttiin lukea, mutta ootan vaan miestä kotiin - että sais ees vähän seksiä ... Taitaa olla jotain kolmisen viikkoa tässä taas vierähtänyt, o-ou! No varoittelin vähän, kun lähti aamulla metsälle ja hän vaan siihen sympaattisesti että sano kun tarttet!

Kiitosta vaan kaikille onnitteluista. :happy:

Kaupasta ja apteekista tarttui mukaan lisää testejä.. :rolleyes: Täytyyhän sitä seurata kuinka viiva vahvistuu (toivottavasti). :nailbiting: Ajattelin pari digiäkin tilata.. :hilarious:

Maggie siellä on ovis ihan näillä näppäimillä, hienoa! :joyful:

Mrsc en olis halunnu painaa tota tykkää nappia sun postaukseen, mut onnitteluista siis tykkäsin. En siis siitä, että tunnet olevasi välitilassa, siitä olis tullu sympatiaa.. :sad001 Jaksamista ja kestämistä tuo vaatii, paljon. Mutta usko vaan, kyllä sustakin vielä äiti tulee, ihan varmasti. :hug013

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!! :talk017

enu dpo10

Enu, superonnittelut ja tarrasukkia matkaan!! :)

Maggie, kylläkylläkyllä, sieltä se o-plussa tulee!! :) tallettelut hoitoon nyt! :)

Meritähti, kyllähän noiden tallettelujen saattelemana saattaa hyvinkin plussa tulla ;)

Mrsc, tiedän mistä puhut, vaikka jokainen pikkasen eritavalla asian kokeekin. Miulla on yksi lapseton kaveri ja muuten kaikki ovat jo vanhempia tai vastaavasti ravaavat vaan baareissa. Vähiin jää ystävät kun joutuu tälläsessä välitilassa elämään... :'(
Mutta onneksi tutkimukset etenevät ja toivottavasti pian alkaa tapahtumaan edes johonkin suuntaan jotakin :)

Katjusha, tsemppiä tenttiin!

Enulle onnittelut! :) Mukavasti tännekin plussia saatu viimein!

Huh, ovistesti vielä negaa. Kosteutta on ja alavatsalla erikoinen paineentunne. Tietysti aloin nyt pelkäämään, että olenkin kypsytellyt liikaa folleja ja inssiä ei sitten tehdäkään! Kuitenkin ovis itsellä tapahtuu ainakin useimmiten, ja silti femarit määrättiin.... noh, talletuksia teemme nyt joka tapauksessa ja maanantaina se tilanne sitten selviää.

Mukavaa viikonloppua, naiset! :)

Hileinen kp 11/29-32 yk 15 1.IUI
ja ovistesti vielä negatiivinen

Kiitti kaikille uskosta ja tsempeistä!! Voi kun toi viiva vielä vahvistuis. Koodasin miehellekin et huomenna ois vielä tarvetta. :) Lupas hoitaa. Tänään menee ajoitukset ristiin mut onhan siellä se eilinen jemmassa. :) Ai että, jos ei ois vaan hämyviiva.

Mrsc, tiedän niin miltä susta tuntuu. Oon niin monet kerrat kans ite rypeny pohjalla ja purskahtanu itkuun kaiken tän epäreiluuden alla! Voimia, usko tai älä mutta taas joidenkien päivien tai viikkojen jälkeen jaksat taas uskoa ja tulevaisuus näyttää valoisammalta. :) Halaus!

Maggie kp 20

Kiitos tytöt :Heartred te olette se vertaistuki mitä tarvitsenkin. Varsinkin täällä plussaavat luo sitä toivon kipinää, että ehkä mekin joskus onnistutaan. Yritän myös takertua sen klinikan supermukavan kätilön sanoihin, että nyt on heidän vuoro huolehtia siitä, että vauva saadaan. Ehkä se tästä, kp 1 on aina pahin.

Mrsc kp1/28 yk9

Työreissu takana ja olen tässä kiriny teidän jutut kiinni. Kaikille en mitenkään ehdi kommentoimaan, mutta Enulle ONNEA!! Mahtava plussa! Onnea myös muutamalle hienosti vahvistuneelle viivalle, ja Maggiellä kyllä on ovis NIIN lähellä :)

Mulla on ollu nyt monta päivää rinnat tosi arat, mikä ei mulla kuulu normaaliin kiertoon. Ehdin jo vähän innostua ja tein digin tänään, mutta negatiivinenhan se oli. Niinpä tietenkin... Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä taas :sad001 Nyt saa sitten taas jännittää, miten seuraava kierto ajoittuu ja ehdinkö edes soittelemaan aikaa inssiä varten. Älkääkä nyt sanoko että jospa vain testasin liian aikaisin, etten taas ala elätellä turhia toiveita ja tipahda uudestaan kun tuhru alkaa! :wink

Parempia fiiliksiä teille muille ja plussatuulia!!

kaakao kp 22/24, dpo 12

• Tykkään
Reaktiot: enu
Kaakao kiitos onnitteluista. :) Olen kuullut puhuttavan, ettei digi välttämättä anna plussaa vaikka tikkutesti jo antaisi haamua.. Tuli vaan mieleen.. :wink :p Plussatuulia kovasti sinne! :happy:

Takaisin