Larissa ja Murkku, hyvät ajoitukset talletteluille! Mahtavaa! :)
Pipanat, mä oon käyttäny geleetä yhden tabun joka päivä kierron alusta loppuun. Mahdollisen r-plussan jälkeen en ehkä käyttäis, jotku käyttää kyllä. Miehelle ilmeisesti kanssa suotuisia vaikutuksia, mut en oo omaa miestäni saanu houkuteltua lisäjuttuihin.
Mymmelisti, pikaista paranemista haavoille että pääsette tositoimiin. :)
Sitten omaa napaa. On kuulkaa kerrottavaa tytöt!! Eilen illalla sitten meni tallettelut ohi ja oli jotenkin vähän kiree tunnelma ja ärsytti ja ahdisti. Tänään aamulla koitin sit vähän venkuloida siihen malliin et joko?? No se jotenki lässähti ja tuli entistä tyhmempi fiilis. Sit rupesin jo ajattelemaan pitkälle tulevaisuuteen et mitä hittoo, pelkkää paskaa ja kurjuutta, erotaanki varmaan ku ei tuu lapsen saannista mitään saatika yhteisistä haluista ja suunnitelmista (ajatukset pikkasen kärjistyi mun mielessä!!!). No sit itkuherkkänä aloin avautuu että MITÄ TÄSTÄ TULEEEEE!!!!!???!?!?!??! Toinen ihan ihmeissään et mitä miten niin mistä tulee. Ei ollu ottanu tilannetta lainkaan vakavasti ja meikä vollottaa vaan. No sain sit setvittyä perin pohjin kaikki ahdistuksia ja mietteitä. Ja arvatkaas: Jackpot!! Sanoin miehelle että mua stressaa toi ajoittaminen mahdollisen oviksen aikaan ku ei aina ne halut osu yksiin et sit jos se menee ohi ni pitää taas kuukaus kärvistellä ja ootella turhautuneena. Ni mies sano että sit pitää ilmottaa kun on the hetki ni hän hoitaa!! Että mitä, itse ehdottaa tuollaista!! Wau, mulla putos niin iso kivi sydämeltä että ette uskokaan. :) Ensinnäkin tää tarkottaa sitä, et mies on enemmän asiassa mukana kun luulinkaan ja vielä halukas tuolla tapaa varmistamaan että jotain tapahtuu.
No sitten vielä vollotukseni loputtua olin jo lähössä muihin puuhiin ja mies nappaskin sängylle ennen lähtöä. :) Happy happy! :)
Tietty se ovis vielä puuttuu enkä oikeinusko, että sitä tänä viikonloppuna ees tulee, mutta pieni mahis on kuitenkin. Aamupäivän ovistesti ei ollu sen tummempi kuin kp 10 tehty. Teen kuitenki varoiks vielä illalla ja huomenna sekä sunnuntaina. Sit maanantaina primot käyttöön.
Maggie kp19