Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi Onitus, minkä edessä olette. Syvimmät pahoitteluni. Kyllä, ajan kanssa eteenpäin. Ehkä meitä molempia sitten ensi vuoden puolella onnistaa, siihen haluamme uskoa!

Huh, mä oon ottanut 500mg joka päivä plus 800 mg lisänä joka toinen päivä. Taidanpa ottaa Foli-B strongin ihan joka päivä jatkossa....

Onitus, pahoitteluni! Toivotaan et uus tärppi käy nopeesti.

Samat ajatukset kuin katjushalla. Oon nyt syöny foolihappoo n. 800 mg (multivita+b-vitamiini), taidan ottaa lisäks vielä 400 mg foolihappotabun..

Täällä lämmöt vaan nousee :/ ja muniksia tykyttää, eli lisää vaan pumppaa hormonia, pläääh. Kp37/29

Tervetuloa onitus! Raskas tie, olen pahoillani :(

Minni, harmi kun en ehtinyt sanomaan miltä sie näytät, koska olisin väittänyt pitkiä, kullanruskeita hiuksia ja perusnormaalia vartaloa, söpöä todennäköisesti profiilikuvan ansioista :D no kävipähän selväksi etten juurikaan erehtynyt siusta :P
En mie kyllä itteäni kovin räväkkänä pidä lävistyksistä ja muista huolimatta, oon melko normaali (paitsi pieni oon) oikeesti :D

Katjusha, miekin oisin veikannu siuta melko tummaksi! :) tai siis jotenkin tuo rauhallisuutesi ja se miten suhtaudut asioihin, antaa sellasen fiiliksen ett oot tumma :)

Murkku, mie aattelin siut kyllä lyhyt tukkaiseksi :D
Iiks kohta se ovisplussa sieltä tulla pärähtää! :P

Maggie, toivottavasti on vaan testeissä vika ja ovuloit kuitenkin! :)

Mie oon tän lähes kokoajan popsinu 800mg foolihappoo + ain ku muistanu/ollu kaapissa multivitamiiniporetablettei missä on 100% päivän saantisuosituksesta (jota en nyt muista, oisko 200mg??)

Murkku, siellä se ovis kolkuttaa ovella :)

Onika, ehtikö selvitä mitään syytä sille miksi raskautumisessa kesti niin pitkään? Ja varmasti raskaudut uudelleen! <3 sulla on upea asenne! Ja varmaan tarjotaan uuden raskauden kanssa varhaisultraa.

Maggie, voi pöh :( noi wondof:t on ainakin Amerikassa suosittuja ja kai ihan hyviä? Voithan kipaista esim. Pc:n ovistestit lisäksi kokeiluun? mutta jos ovista ei tuu niin primoilla sitten tämä kierto päätökseen ja ensi kierrossa saat 2 plussaa kun saadaan clomi-annos kohdalleen. Eli ensin O-plussa ja sitten r-plussa tikkuun ;)

Jeah! Kävin salilla pitkästä aikaa ja tulipa upea fiilis! :) 2 viikkoa ollut taukoa noiden kipujen takia, mutta nyt uskalsin mennä kun lekurin mukaan ei ole ainakaan tulehduksesta kyse. Egg white limat jatkuu joten miehen kellistän kyllä vielä tänään ;)

Onitus: tervetuloa mukaan ryhmään. Kyllä täytyy myöntää että itku tuli tilanteestasi ja juuri plussanneena aloin ajattelemaan tilanteesi omalle kohdalle. Kerkesin jo miettiä pitäisikö syödä foolihappoa enemmän kuin nyt syön. Ja jos olisin tilanteessasi en pystyisi olemaan yhtään vahva ja tarvitseekokaan. On oikeus olla surullinen ja tuntea ne monet tunteet jotka siinä tilanteessa tulee. ne vahvistaa ja päästää elämässä eteenpäin. Suuren suuri voima halaus sinulle toimenpiteeseen ja voimahalaus asian käsittelyyn. Ei helppoa ole tämä ihmisen elämä! Mutta sinulla positiivinen katse eteenpäin!

Murkku: noniin sieltä se tulee

On. Täällä piti pikkujoulujen takia kertoa kahdelle työkaverille jottei ne ala juottaa mua väkisin :D ja onneks he on mukana täysillä juomassa mun viinilasit tyhjiksi :) tai sit oon kaverille kuskina ku pitää koirat käyttää pissalla :D

Kaiken näköistä kramppia tullut pitkin päivää ja tuntuu että pelko keskeytymisestä kasvaa kivuliaiden kramppien myötä. :(

Lucky mun kaveri joka on nyt raskaana ja "turvallisilla viikoilla" sano että sillä oli ainaki tosi kivuliaita kramppeja mutta neuvolassa oli sanonut että johtuu kohdun kasvusta ja ei ole vaarallista :) mulla oli vkl ja ma tosi kivuliaita vihlasuja mutta nyt on rauhoittunut kyllä..

Niin kyllä kai tää ihan normaalia on...
Käypä kattoo ku tänään taas piti testata...eikä olekin hassusti värjäytynyt... lie seki normaalia

Eikös se ollut niin että foolihappo pitää aloittaa hyvissä ajoin 2-3kk ennen kun alkaa yrittään, että sen vaikutus on tarpeeksi suuri estääkseen ton sulkeutumishäiriön. Näin muistelen lukeneeni. Vaikka harva kai heti ekassa kierrossa raskautuu. Ja lucky, noi krampit on normaaleita ja johtuu just kohdunkasvusta ja voi kai hormoonitkin kaikenlaista aiheuttaa. :)

lucky, musta sun testi näyttää normaalille, sehän on koko matkan samalla tavalla värjäytynyt, myös kontrollin kohdalta :)

Katjusha, eihän tässä muu auta kuin jaksaa uskoa, että ensi vuonna onnistaa. Teilläkin ollut pitkä ja kivinen tie takana ja toivottavasti ensi vuonna saisitte oman pikkuisen syliin.

Larissa, ei ehditty tutkia sen kummemmin tuota, että mikä oli vialla että niinkin kauan meni ensimmäiseen plussaan. Toivottavasti olisi ollut vain huonoa tuuria.

Enpä tosiaan osannut edes epäillä, että syön liian vähän foolihappoa, kun apteekista silloin hankin foliren nimistä valmistetta ja sitä otin kerran päivässä yrityksen aikana. Raskauden aikana söin mammavitamiineja joissa oli saman verran foolihappoa kuin folirenissa. Noh jatkossa saan reseptillä vahvempaa foolihappoa.

Lucky, vielä tuntuu olo vahvalta, mutta luulenpa että ensi viikolla voi olla edessä romahdus. Onneksi on paljon läheisiä joille voin puhua. Älä turhaa huoli omaa raskauttasi vaan ajattele positiivisesti, kaikki menee varmasti hyvin <3

Onitus tervetuloa ja pahoittelut kamalasta koettelemuksesta, sekä voimia surun keskelle <3

Lucky kyllä mullakin kramppaili ihan alussa :) tiedän kyllä myös nuo pelot (ne seuraavat edelleen)

Larissa tänne kuuluu ihan hyvää :) kovasti töitä ja loput menee kotia hoidellessa. Selkäni takia olin viikon sairaslomalla, mutta sekin nyt hyvä ja muutenkin ihmeen terveenä olen pysynyt :) tänään oli neuvolalääkäri ja kaikki hyvin, viikon päästä jännitetty ru.

Mukavaa iltaa ihanaisille naisille <3

Muoks mä söin ennen plussaa raskaus monivitamineja, foolihappoa, sinkkiä ja mangnesiumia sekä d-vitskuja.

Mariska: niin että pelkoa koko ajan tiedossa. Pelon laatu vaan välillä muuttaa muotoaan. Kyllä se vaan on niin että sitä sitten huokasee kun vauva o sylissä...sit pelkkää kaikkee muuta. On vaan asia annettava luojan haltuun :D lakattava murehtimasta ja kunhan neuvola tätiä käyn haastattelemassa ni sille sitten saan ojentaa listan mun peloista ja ajatuksista :D

Täällä eilen tehty " joulusiivous" selkä ja jalat kiittä, tänää 8h työpäivä joho soitettiin aamu 5 :D

Mitäs tänne kuuluupi? :) miu tabletti heittää kokoajan pois foorumilta :banghead: ni käytän tätä sit netis , onpahan kaiken maailma ihania hymiöit :joyful: Tosin menee hetki tottua tähän :oops:

Onitus: Tervetuloa ryhmään :happy:

Dpo 3 ( tänää ei mitään jomoja paitsi selkä kipee varmaaki siitä eilisestä siivouksesta ^

Onitus :Heartred syvimmät sympatiat, ei ole teillä helppo tie takana ja edessäkin vielä kivistä. Tsempiä tulevaan koetukseen!

Hah, hauska lukea teidän kuvauksia :grin Aina ei kyllä mielikuvat osu yksiin, mutta Minnin kuvaus itsestään osui kyllä aika yksiin mun mielikuvan kanssa.

On. Miehen sperma-analyysin tulos soitettiin sille tänään ja siinä kaikki hyvin. Mitään arvoja mies ei tietenkän tietenkään enää muistanut, mutta tulevat sitten paperilla. :sign17 Mulla tuhru jatkuu eli menkat on varmaan aika ajallaan, se olis siten kp 3-5 verikokeet ja kp10-12 ultra ja aukkari.

Mrsc kp27/28 dpo 12

Mrsc: Halusin kommentoida toho sperma analyysiin sen verra et sillo ku myö hoidon alussa siinä käytiin tai saatii lähete ni ne soitti sit vastaukset mei polilta miu puhelimee no käskivät antaa miehelle, siihe ihmeissää tokasin et se on kyl täs et voit sie sanoa ne mei kummankin kuullen :D no se va et ei ku ne pitää kertoa va sille ketä ne koskee :eek: ai mua ei koske :D ( tavallaan ymmärsin mut silti...) no annoin miehelle ja se unohti kans kaikki luvut yms mutta myö ei KOSKAAN saatu niitä paperillisena eli ei mitää hajua muuta ku et kaikki oli ok :eek: mistähän ne vois jälkikätee kysyä? Poli ei niitä miulle anna epäilen koska ei ees puhelimes kerrottu ja mies tajunnu sit laittaa kaijutinta siin tilantees, ni mihi miu miehen pitäis soittaa et ne sais? Ihan mielenkiinnosta ku siin kuiteki on kaikkii lukui määristä, laadusta yms... Tietääks kukaa?

Mrsc hienoa että sperma analyysissä kaikki hyvin :)! Ja muutenkin kuullostaa hyvältä että hommat etenee

Täällä ihan hirveä turvotus, ei mahdu oikein farkkujen nappikaan kiinni ja vatsa pömpöttää :D (olen suht pienikokoinen). Tiedä johtuuko myös siitä että on ihan jatkuva nälkä :D

Ja haikaranyytin kirjoituksesta tuli mieleen että meille sperma analyysin tulokset kerrottiin mulle puhelimessa että kaikki hyvin mutta mistään ei myöskään paperille saatu tuloksia :s

Myö saatiin sperma-analyysin tulokset ekalla polikäynnillä suullisesti. He eivät siis olleet vielä saaneet niitä, joten joutuivat soittamaan yksityiselle asemalle joka tutki sen. Luulin kans ett saadaan paperilla, tai edes tarkemmat tiedot mut ei olla saatu. Täytyykin muistaa kysyä seuraavalla kerralla polilla!

On; keskiviikkona verikokeisiin (dpo7 tai jotain?) ja ne tulokset saan vasta seuraavalla polikäynnillä.
Eli eiköhän ole taas aivan turha reissu kun tuskin vaikuttaa kuitenkaan letroihin tai keltsin määräämiseen mitenkään, ja kun joutuu vielä naapurikaupunkiin ajamaan kun ei omassa terkassa ole labraa silloin... Hmph!

Ja noi postit sais pikkuhiljaa alkaa kulkee, tahdon jo ne Minskin❤ tekemät tossut ett pääsen hypistelemään ennen paketointia ja kerkeen viemään ne saajalleen kun nyt meneekin niin ristiin aikataulut ett tulee kohta kiirus!
Toki ne testitkin ois kiva saada, mut onneks niillä nyt ei viel mitään tee, kunhan materialismionnellisuuden saisin kaakkoon niillä :P

Haikara, luulis että ne vois kysyä siltä tehneeltä labralta? Mehän käytiin yksityisellä ja olivat siis sanoneet lähettävänsä tulokset postitse, mutta saadaan varmaankin myös pyydettäessä kun mennään siihen aukkariin.

Takaisin