Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc, mulla on mies ollut lähes kaikissa toimenpiteissä mukana. Se on hyvä, niin pysyy kärryillä asioista ja osaa paremmin tukea, kun tietää mitä nainen käy läpi.

Mannika: Pahoittelut negasta! Tulisi uusi kierto äkkiä! Ainaki keltsu toimii niinku pitää :)

Nennaa: ei voi olla kierto pielessä kun ovis oli :D korkeintaan keltarauhanen ei pelaa ja saat siihe lääkkeet ja raskaudut :)

Haikara: elohiiri silmässä ainaki on tosi arsyttävä tai poskessa. Tuntuu että vääntelis naamaa ;D

Aphrael: ihanan pitkällä :) ja onnea omasta kodista!!!

Mrsc: nyt sit hyviätuloksia tutkimuksiin ja lapsettomuudelle helpostuhoidettava syy :D

Hileinen: laho pää ei muista oliko eka letro kierto... Onnea oviksen metsästykseen :D

Murkku: siellä se plussa kolkuttelee ovella :D

Katjusha: ihana mies sulla!

On. Täällä puristaa leggingsit ku rauta vanne tuossa vyötärö sä että vissiin turvoksissa tai jotain :D mummo hakee pojan lauantaina ni varmaan järkyttyy silmät päästä ku tällainen pullataikina pursuaa housun kaukuksesta pihalle :D t. Salaattia syönyt -näkyy kyllä :D
Pakko oli taas testata. Hormoonit nousee jokatoinen päivä joten ihan turha testi oli :D

Unohdin muuten aamulla laittaa lugen ja koko päivän töissä mietin että irtooko alkio mutta ei varmaan vaikuta paljoo... :D
Poika käytti mua lenkillä ja se helpotti vähän :D

Liitteet

• 1448471928289.jpg
    1448471928289.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 176
Ei näitä oireiksi rekisteröi ku sillon ku miettii ku olo oli samanlainen esikoista odottaessa. Hengästyttää, turvottaa, närästää, sit ku kumartuu ni ahistaa ihan ku olis viimeisillä. Mutta liittyy tuohon turvotukseen. Ja varmaan tää rauhallisuus on mun oire ja se että ukko tuntunut tosi ihanalle koko viikon.

Mies onkin sanonut tulevansa, jos vaan haluan, että tulee. Ois se kyllä ehkä hyvä, yhteinen juttuhan tää on. Pelottaa. Pelottaa se, että ei löydy mitään helposti hoidettavaa syytä. Pelottaa, että löytyy jotain vakavampaa. Pelottaa, että tutkimus on helvetin kivulias. Pelottaa, ettei omaa lasta tule koskaan.

Mrsc, meillä oli kans mies mukana kaikissa toimenpiteissä ja puristin varmaan joka kerta kädestä kiinni niin lujaa ettei olisi päässyt pakoon jos sellainen olisi tullut mieleen :hilarious: Ainoo paikka missä oli vähän hirvittänyt oli kun IVF hoitoa varten otettiin neulalla munasolut... Minä koin myös tärkeänä, että mieskin näkee mitä kaikkea minulle tehtiin niin tuntui vielä enemmän yhteiseltä projektilta.

Tsemppiä tutkimuksiin! Kaikki tuntematon pelottaa! Sitten kun tietää miten asiat on niin pystyy työstämään niitä mielessä ihan eri tavalla :happy:

Mannikka, pahoittelut negasta... Ehkä kun imetys loppuu niin on parempi mahis raskautua. Tsemppiä! <3

Murkku, täällä kanssa ovista odotellaan. Mutta tuskinpa se mulle vielä tässä kierrossa löytää... Onnea ovismetsälle!

Mrsc, mulla oli mies mukana. Oli jopa pakko kun oli eka yhteiskäynti ja hoitojen suunnittelukerta. Se istu vieressä ja kun ynähdin aukkarissa kivusta ni se paijas olkapäästä. :) Varaudu siihen aukkariin kipulääkkeillä etukäteen. Ne puhuu että menkkakivuilta tuntuu. No, musta ehkä vähän enemmän mutta TOSI nopeasti ohi. Ihan muutaman sekunnin per puoli ainakin mulla. Tsemppiä hoitoihin ja toivotaan että pian löytyy teille sopiva lääke tai muu apu. :)

Upeita noi r-testit Lucky ja Lumihiutale! :)

Haikaranyytti, mä uskon todella että teidän ajoitus oli bueno! En ainakaan ite varmaan yrittäis enää hirveellä häslingillä oviksen jälkeen monta päivää. Homma hoidettu!

Omaa napaa. Aaaaaah en tajua miksi ne clomit vaikutti niin vaimeasti. Eipä mee mikään ekalla putkeen. Ei kierrot ala itekseen millään. Ei primokuurit potki kroppaa liikkeelle. Ei geleet ei vitskut auta. Senkun vaan ravataan ultrassa ja stressataan päiviä ja aikatauluttamista. Lääkärin mukaan olisi se pieni mahdollisuus tämän viikonlopun aikana ovikseen mutta itellä aika heikko luotto. Saatan tehä o-testit kuiteskin ja yritän saada miehen petiin vaik ylihuomenna ni osuis just simpat hollille viikonlopulle. Sitten vaan pari viikkoa piinaa tai turhautumista. Eniten jännittää kyllä se ens kierto kun pitäis se ultra saada varattua tyyliin aatonaatolle!! En varmaan saa... :( No, oon taas asioiden edellä. Enkä saa untakaan kun puin näitä juttuja yöt ja päivät. Näköjään on jo vuorokausi vaihtunut. Öitä!

Kaikesta huolimatta plussapuhureita joka kolkkaan toivotan!!

Maggie kp 18

Heipsan, nyt on käyty nt-ultrassa ja sieltä yksi hyvin voiva muksu löytyi. Viikolla siirtyi tosin LA menkoista aiemmaksi ja jäinkin pohdiskelemaan että kun tuossa plussa kierrossa kivisteli mahaa jo kp9 alkaen ehkä viikon verran että olisiko ovis ollut sitten jo niin aikaisin:think005 pahempia oireita ei enää ole, oikeastaan närästys ainoa mikä vaivaa välillä ja työhousut kiristää. rv 14+1

Kaikille onnea oviksen hyödyntämiseen ja muutenkin kierron eri vaiheisiin ja hoitoihin!:)

Maggie, imetys voi tosiaan vaikuttaa. Oon yrittäny googlailla, mut aika paljon sanotaan et jos kierto toimii ni ei pitäs vaikuttaa, mut sit löytyy juttuja et raskaus alkaa mut menee aina ihan alussa kesken :/

Lycky, en nyt tiiä tosiaan mikä täs on meneillää, mut nyt on dpo20 :o et ei kai se ihan normaalia oo.. Vai buustaako pienikin määrä hcgtä keltsin vielä toimimaan viikoks/kaheks? :o ei oo yhtään semmonen olo et vuoto alkas lähipäivinä :/

Mannikka, taitaa olla ihan normaalia, että vuodon alkaminen kestää. Keltsu on saanut "käskyn" ylläpitää raskautta ja kestää hetken ennen kun se lopettaa.Mulla viivojen häviämisestä kesti varmaan viikon, että menkat alkoi.

Okei, kiitos tiedosta mimmu :) eli ootellaan. Tänään soittaa viel se neuvolatäti, katellaan mitä sanoo. Eilen puhu et jos ens viikolla ei oo alkanu ni uus verikoe. Tosin en kyl tajuu mitä hyötyy siit ois :s

Lucky, onhan se mahis joo, clomit kp 3-7 yks tabu. Mut ultratessa oli tosi vaisua ja edellisen ultrauksen pienesti kasvaneet oli surkastuneet. Ja lääkärikin sanoi että noin pieni määrä clomia ei ollu mun juttu... Mut tosissaan se halus antaa mahdollisuuden sille yhdelle 10mm oikeella puolella, se oli siis maanantaina. Mut eipä juuri mitään tuntemuksia tai limoja tai mitään oo, vähän epäilen, että siellä mitään munasoluja kasvais. Mut kiva kun jaksat toivoa! :)

Minni, sitähän täällä on väillä tehty et arvuutellaan ja paljastetaan ulkonäköä! Viimekski paljastu kaikkia punaisia siilitukkia ja läväreitä, ja isot olikin pieniä ja kaikkee :)

Maggie kp 18

Larissa oli sellanen keskipitkä tosi hoikka, koska on kertonut olevansa sitten vaalee tukka :D

Murkku on tumma puolipitkähiuksinen :D

Lumihiutale oli vaalee ja pitkä!

Maggie lyhyt ja tumma lyhyehkö tukka :P

Lucky oli kans tumma puolipitkähiuksinen ja normipitunen :D

Nenna oli se räväkkä nainen mutta sen taisit kertoa itsekkin niin se tuli siitä :D

Katjusha näytti ei niin perus suomalaiselta eli tosi tummat piirteet ja pitkä tumma tukka! :D

Oli siinä muitakin ketä mietin :D

Millatteeks miellätte minut ;)

Takaisin