Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna, sehän on o-plussa!!! Ja kannattaa mennä sinne progesteroni-verikokeeseen tässä kierrossa jo. Siitä on hyötyä, että tietää sun lähtötason ennen letroja! :)

Ja anna sille miehelle särkylääke huuleen, pistä se selälleen ja sano, että sinä teet kaiken työn ;) :D

Mami kaikki meni hyvin vaikka vauhti olikin hurja. Olin 5cm auki josta meni 20min ja täysin auki. Siinä kohtaan soitettiin kelloa ett nyt jotain lievittämään kipua. Oli aikamoinen shokki kuulla et pitääkin alkaa ponnistaa! En revennyt yhtään. Muutama tikki laitettiin varmuuden vuoksi häpyhuuleen jossa pieni nirhauma kuulemma. Ponnistusvaiheessa hävis vauvan sydänäänet kun oli niin alhaalla ja ruvettiin pinniä laittamaan, mutta loppujen lopuksi sekään ei onnistunut ja kokeili välillä semmoisella käsikäyttöisellä sydänääniä. Kaikin puolin positiivinen kokemus, mutta ehkä hieman hitaamman olisin toivonut. Meni kuitenkin niin kuin toivoin eli mahd luomusti :D

Kiitos kaikille onnitteluista <3 pieni mies on vallan ihana. <3

Hei kaikki pitkästä aikaa! :)

Otin teidät kiinni tuolta 500 viestin päästä.. Kyllä oli ihanaa lukea niin monesta r-plussasta ja Haikaran o-plussasta!! Onnea!! ♥

Katjushalle suuret pahoittelut ♥ Olin aivan varma, että nyt teillä tärppää ja saatte pienen syliin asti.. Teillä on kyllä ollut todella rankkaa, mutta silti molemmilla on positiiviset odotukset tulevaisuudelta! Niin ihailtavaa! :)

Omaa napaa.. Täällä on sen verran edistytty, että lähete lapsettomuustutkimuksiin on saatu ja soittivatkin pari viikkoa sitten, että jono on n. 2 kk. Sitä ennen tulee olla tehtynä simppa-analyysi, joka vietiinkin tänään yksityiseen labraan. Nyt vain odotellaan tuloksia ja aikaa polille.

Kerroinkin jo aiemmin, että uskon stressaavani työpaikasta sen verran, että haittaa vauvatouhujakin. Viime viikolla esimies sitten kävi kertomassa, että tammikuusta lähtien olen sitten vakituinen! :D Että sekin hidastaja pitäisi olla nyt hoidossa! ;) Painoa pitäisi saada tiputettua n. 7 kg. Sitten olisin samassa kuin esikoisen tärpätessä. Nämä siis suunnitelmina kohti ensi vuotta :)

Hampaaton kp 8/25, yk 25?

Hampaaton: kiitos :)
Tulevaisuuden suunnitelmasi kuulostaa todella hyvältä :p eikä ole onneksi edes pitkä jono :) kuinka vanha esikoisesi on?

Haikara, Neuvolalääkäri kertoi kysyttäessä jonon olevan pitkä. Mies kysyi sitten uudelleen, että puhutaanko kuukausista vai reilusti yli puolesta vuodesta, johon lääkäri vastasi tuon jälkimmäisen. Yllätys oli siis suuri, kun soittelivat polilta ja kertoivat tuosta 2 kuukaudesta!

Meidän esikoinen on nyt 3-vuotias. Häntä yritettiin aikoinaan 13 tai 14 kiertoa. Jotenkin kuvittelin, että toinen tulee helposti, kun kroppa jo tietää, miten homma toimii. Mutta..

Haikaranyytti : no just aattelin että otat ohjat omiin käsiin :) ja tilaat kunnon ovis testit :) sit todistat että ovuloit :) niin ja tietty plussaat eka ettei tartte sen enempää todistella kun saat sen plussan syliin asti!

Hampaaton : onnea vakkari paikasta! Ja nyt vaan sit odottelemaan tutkimuksia :) teillekin jo sisarus olisi tervetullut! Olitteko aiemmin tutkimuksissa käyneet? Sori en muista yhtään sun taustoja vaikka yritystä on saman verran. Nimimerkki on kuitenki tuttu :D

Gatusa: Miten jakselet? Onko ukosta kuulunut mitään uutta? Siellä päin oli joku pommi iskukin tapahtunut :(

Katjusha, kiitos! Yritän parantua kyllä :) muakin vielä turvottaa jonkin verran, mut ei ollenkaan niin kuin vielä muutama päivä sitten :D sillon oli kyllä hankala nousta ylös sohvalta ku olo oli kuin ilmapallo :D
Mä tyydyn ihan aamuin illoin vedellä pesemään navan. Desifiointi aine vaan kuivattais liikaa ja varmaan kirvelis. :S
Saas nähä millaset vaatteet töihin saan laitettua ja kuinka siellä pystyy olee jos vielä kipuilee napa.

En muista oonko sulta aikasemmin kysyny (oon saattanu, mut en ainakaa muista mitä oot vastannu) käytkö jossain juttelemassa lapsettomuudesta tai ootko jossain tukiryhmässä tai vastaavassa? Ja siis siksi kysyn kun vaikutat niin vahvalta naiselta!!! :) <3

Lucky: Näin se on varmaa tehtävä :p Minä en jää pelleilemään 4 kiertoa mut katsellaa nyt se eka luomukierto ku verikokeet ja folliultra luomun eessä että mitä sanovat... Jos homma jatkuu tämmösenä pelleilynä ni otan ohjat omiin käsiin...tiedänpähän sit jos plussaa ei tule että myös tämä vika tabletti lääke on testattu eli siltä osin "kivi on myös käännetty" En mä enää tilaa mitään ovis testejä, justhan mä sain niitä vanhoja hyvin One stepin o- testei jolla sain hyvän plussan :D Vai mitä testei tarkoti? Nyt tosiaa noita on reilu 50 kpl ja sama määrä r-testei ( r-testit tosin vauvalalta et en tiiä kui hyviä o mut sama kai se on mistä nega viivoi katselee ;)
O +, oon tosi onnellinen :p ehkä reilu 6kk ki menee nopiaa ku syö noita letroi sit vaikka oma toimisesti ja toivottavast o+ saanti jatkuu ni saa piinailla jatkossakin ;) Mymmelistin kanssa taisin keskustellakkin siitä että se on varma et seuraavassa folliultrassa otan tämän asian puheeksi ja se kyssin lääkäri, ylilääkäri enivei kuka tän luomujutun keksikin saa perustella tämän kaiken ja kertoa mitä on suunnitelmissa! Keho on minun ja lapsettomuus matka koskee sekä minua että miestäni, ni ei me lähetä tämmöseen pelleilyyn! Jos jtn päättää on siitä kerrottava myös potilaalle niin että myös potilas tietää missä mennään ja mahd. Kuunella myös häntä! Nyt loppu tä pomppupallona olo :p eivät edes kantaan ole viitsineet laittaa lausuntoa vaikk joka kerta on tullu ku polilla oon käyny...nyt menny jo viikko :o

Te ootte musta tehny tääl vahvan ja päättäväisen naisen joka pitää puolia ;) Kiitos! <3 Huikee matka ollu tein kaa ja vertaistuki <3
Plussatuulia ja Minni & Nenna vetäsee täs kierros oikeesti sen plussan r testiin <3

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti, ei olla käyty terapiassa eikä tukiryhmissä. On ollut ystäviä, joiden kanssa on voinut jakaa.. Mutta suurimmaksi osaksi ollaan yhdessä selvitty. Ei tällaista polkua ole kellään, niin se menee että vain saman kokenut voi ymmärtää (ja olla sanomatta mitään typerää/alentavaa)...
Katjusha kp 3? / 28-30

Takaisin