Muurahainen: Niin on!

itse en jaksa tohon ihme plussaan uskoa
Mymmelisti: sait puettua mun sanat hyvin suuhus eli niinpä just tätä et lääkkeet mitkä ei toimi ni kyllä niitä sydään ja sit ku joku toimii takerrutaan yhteen asiaan ( limikseen) vaikka 2 asiaa korjaantu ( folli kasvo ja o+ tuli) on tää kyllä ihme touhua! Välillä tulee mieleen vaan että ne tekee kaikkensa et ei edes vahingossa vaan hoidot etenis ja sais plussaa! Sit on todella kiva kun kukaan ei perustele tätä päätöstä mulle mitenkään!! Vaan ylilääkäri ja joku kyssin tyyppi vaan päättää ja tieto mulle välittyy sh- kautta joka ei osaa perustella mitenkään ( tosin hän kai on vain tiedon välittäjä tai sit ei ....) !
No en ole minäkään ennen mitään pitkulamaista follia kuulutkaan, toivon että se lääkäri oli vaan niin väärässä!!!
Lepäilehän sie siel rauhassa ni paranet <3 Napa osaa olla kipee yllättävän pitkää miulta joskus umppari leikattiin mahan tähystyksellä ja se parani hitaasti ja oli vuoden viel hellänä. Mut hienoa et vuotoa ei o ollu paljoo :) ja osaan samaistua tohon napa shokkiin <3 mun napa pilattiin myös ja monta vuotta sitä jaksoin märehtiä... Nyt oppinu vaan elää sen kanssa :D
Larissa: Okei, no se on hyvä ja jos tuntuu kannattaahan sinne mennä :) ettei romaha ite ihan pohjalle
Maggie: Niin pitää tehdä vetää vaikka sillä annoksella mikä auttaa ja syyä nyt vehnistä reippaana ni pysyy paksuna limiskin jos se auttais :) seuraavaan kiertoon en saa kyllä salaa syötyä ku otetaan kp 3-5 välis verikokeita lisää luomukierrosta sekä folli ultra ( luomukierrosta ) mut jos sen jälkeen on vaan et "luomua ja luomua vaik ei tääl mitää tapahukkaan" ni syön letroi mielummi! Mutta kuha sinne polille pääsek folliultraan mä selvitän tän jutun perinpohjaisesti ja myös perustelut tälle päätökselle!!! Mä en lähde insseihin ( kokemaan ja kärsimään sitä kipua ku aukkari oli jo ni paha ) jos ei follit kasva/ ole ylipäänsä mahdollisuuksia raskautua! Ja ivf en todellakaan täällä sitä kahotaan sit Kuopiossa. Menispä reilu puolvuotta nyt vaa nopeesti! Tai et hyö tajuis kokeilla ton 1 luomukierron jälkeen taas letroi eikä luovuteta noin helpolla! Kaikki on nyt vähä sekavaa ku viimeeks puhuttii 4 kierrosta luomun mut ekassa noit tutkimuksia et saa nähä mihin tä homma nyt rullaa! :D vedin äsken 3h päiväunet nollatakseni päätä!
Ainahan voi olla sellanen mahis et tietää tasantarkkaa mitä on tekemässä ja syyn miksi luomua nyt mut se ois iha kiva jos jatkosta infostais ihan asianomaista sekä perusteltaisiin

tai sit hyö ei tiiä yhtää mittään koska tä on ollu tämmöstä sooloilua 1,5v....
Ikävää vaan et oma sana ei nois paljo merkkaa

ja toivottavasti kyseinen kyssi lääkäri ei ole siellä vastassa kun sinne siirryn!
Dpo 1