Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku: mulla nyt käytössä luge 100mg 1 aamulla ja 2 illalla. Sit ku nuo loppuu ni jatkan 200mg 1 aamulla ja 1 illalla. Kylä luulen että tuokin määrä riittää. Tuleeko sun laittaa se emättimee? Oliko sulla letroja enää?

Katjusha: kuulostaa hyvälle :D

Nenna, elä vielä luovuta! Jospa se O-plussa sieltä kuitenkin yllärinä vielä pärähtäisi :)

Minni, siellä on tallettelut osuneet kohdilleen! Ehkä vielä kerran oviksen päälle? ;)

Katjusha, hyvältä kuulostaa! Ollaan siinä suhteessa samanlaisia että epäonnistumiseen reagoidaan toiminnalla :)

Mannikka, laita kuvaa sun testirivistä!

Lucky, ihan uskomattoman hienosti vahvistuu viivat! Muistaakseni edellisellä kerralla ei tullut niin upeita viivoja noin aikaisin?

Minski, kyllä se plussa vielä teillekin suodaan!!! <3

Murkku, oliko sulla kierron lopussa tiputtelua vai mihin tarkoitukseen sulla on luget? Itse en ehkä nostaisi annostusta jos lääkärin määräämä annostus toimi muuten vaikka raskaus ei alkanutkaan.

Pahoittelut jos unohdin jonkun :)

Nenna, mullahan siis on nyt uudet lääkkeet viime kierron lopussa ja tässä kierrossa, jotka siis voi aikaistaa mun ovista normaalista. :)

Pikkuminski, no vähän sellainen fiilis mullakin. Ihmettelin tosiaan, miksi lääkkeen normi ohjeistuskin on isompi mitä lääkärin... Mut toi mun lääkäri nyt jo tiedetään...

Lucky, 1x100mg illalla emättimeen, on mun ohjeistus.

Larissa, kuukautiskiertoja tasaamaan mulla määrättiin luget ja jos tärppi käy, niin jatketaan olikohan se rv 9 asti. ( mulla siis pari km:a historiassa) Koskaan ei oo ollu tiputtelua mulla.

Letrojahan tuo lääkäri ei mulle määrännyt, kun ei ollut kuullutkaan niistä...

Pepe, Hurjan paljon onnea tuoreille vanhemmille ihanasta pojasta!! :love7 Olipas teillä vauhdikas synnytys. Menikö kaikki kuitenkin hyvin, nopeasta vauhdista huolimatta? :happy:

Larissa, tässäpä.. Nää kyl on haalistunu tosi paljon. Kaks alinta "tieteen nimissä" maidosta tehty :D
1448358307761.jpg

Kävin muuten hakemassa 2kpl apteekin omaa.. Jos tässä nyt ainakin n 2 asti sais pidäteltyy ni vois tehä sen toisen :p

Mannikka, jes! Verikoe ainakin antaa varman tuloksen!

Murkku, jännä että määrätään lugeja tasaamaan kiertoa, sillä kierron pituushan riippuu oviksesta (jos loppukierrosta ei tiputtele/ole lyhyt lutis). Mulla ei ainakaan ole luget kiertoa tasanneet, sillä ovis voi olla mitä tahansa välillä kp 12-19, joten kierron pituuskin vaihtelee, oli luget tai ei. :D

Haikaranyytin uutisia ootellessa!

Lumihiutale, vau onpa hienot viivat! :) <3

Ai niin mullahan eivät nyt terveyskeskuksessa luge-reseptiä uusi. :( Noooo sama se periaatteessa, sillä on mulla tähän kiertoon vielä satsi ja sitten katsoo mitä taas siellä naistenpolilla keksivät kun on nää kivut.

Larissa: juu ei tullut. Ja testasin dpo 14 sillon aikasemmin ja oli mun dpo 9 vastaavan värinen. Vähän ehkä tummempi. :D

Muurahainen: sano ens kerralla että vois hieman tutustua lääkkeeseen.

Mannika: noissa kyllä alimmissa näkyy ihan selvä. Kuka sen vahvistaisi että toi on plussa?

Larissa: Näinpä :) kyttään puhelinta haukan katsein :D On odottavan aika pitkä, jos ne ees soittaa tänää...Ku sano va et soittaa sit ku kysyy ylilääkäriltä :D

Anii onko teille koskaan sanottu muuten että johtofolli on pitkulamainen? Mulla ultrassa ihmetteli follin muotoa ja sano että on niin oudon näkönen pitkula et ei tosta mitään tuu... Ihan unohdin tämän :( tuli va yhtäkkiä mieleen ku kirjottelin viime poli käynnistä eli ehkä toivoa limiksen ja oudon follin takia ei ole mutta sentääs o + ja toivottavasti pian soittavat polilta että jatkettais letroi :)
Uskon että pian alotetaan puolenvuoden tauko mahd, muutetaan kuopioon ja alotetaan kaari sairaalassa kunnon hoidot missä saa kuulemma iha keskusteluaikoi ammattilaisilta, parempaa hoitoa ja onhan siel myös vertaistuki kokouksia :) olen niin kyllästynyt tähän käpykylään ja naurettavaan liukuhihna lapsettomuushoitoihin ilman mitään vertaistukea! Onneksi sentääs löysin teidät <3

Lucky, noh jos verikoe sanoo että raskaana ni kai se sit ois uskottava :'D pelottaa vaan mitä sieltä tulee vastaukseks. Huomiseen joutuu oottaa :eek:

Haikara, iloitse vaan siitä o-plussasta, voihan olla et se lekuri ei oo tienny mitä se höpötteli.. Toivottavasti sit saat kuopiossa parempaa hoitoa :)

Mannikka: Iloitsen kyllä :) ja siitä olen aivan varma et parempaa ja kehittyneempää hoitoa on aivan varmasri siellä! <3 Pitäisikö jo nyt alkaa sanomaan polille että laittaa lähetteen Kyssiin vai myöhemmin... Ku ei tiiä yhtää kaua sinne pitää jonotella ja ku kuitekin ehkä heinäkuussa aikasintaan muutetaan? :p

Näin pitää tehdä :) mieli on jotenki ni valoisa ku nyt tosissaan otettiin puheeksi miehen kanssa muutto Kuopioon, tuttu kaupunki asunu siel 3v ja mies koko elämänsä :p Ja pelkästään tuntuu että sieltä me saatais mahdollisesti sitä oikeudenmukaista ja parempaa hoitoa :) nyt peukut pystyssä vaa et ens kesä/syksy menis nopeesti et oltais jo kuopios :D valmistun toukokuussa, niin kesän yritän saada viellä töitä täällä ja sit muutettaisiin. Just sanoin miehelle että mieti ensvuonna tähän aikaa ollaan varmaa jo kuopios ja raskaana ;) 1,5v ollu tuskaa täällä hoidoissa ehkä tulevaisuus näyttää valoisammalta ja 2017 syntyis esikoinen hyvällä säkällä, eli ensvuonna raskaaks ;)

Dpo 1 yk 30

Larissa: Tämmöstä kuulin muiltakin :) innolla ootan tulevaisuutta :P ei ainakaa muilta teiltä ja muilta o kuullu mitään paikkaa missä pomputeltais ja leikittäis näin niku täällä :) miten saan reilu 6 kk kulumaan nopeasti? :D mutta se on varma et IVF hoitoihi en tääl mee enkä kyl varmaa inssiikään, siihe tarvii kunnon polin et kestän sekä henkisesti että fyysisesti :)

Takaisin