Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tälläkin viiva senkun vahvistuu. Oon kyllä nyt tyytyväinen että nään oikeesti viivan vahvistuvan enkä pysyvän koko aika samana : D kummia nää testit ku kuivuessaan haalistuu ihan onnettomaksi. Pakko ottaa melkein kuva että muistaa ja pystyy vertaamaan :D siinä siis dpo 9, 10 ja 12 otetut.

Liitteet

• 1448349032021.jpg
    1448349032021.jpg
    26.2 KB · Katsottu: 205
Pepe ihanaa niin paljon onnea ja vauvantuoksuista arkea <3 <3

Lucky komeat viivat jo! :)

On. Sainpas miehen vielä eilen illalla kellistettyä 8) tallettelut siis -6,-4,-2 ja -1 näillä varmaan mennään ja katsotaan mihin riittää :)

Onnea PepeXXL, mieletön juttu :D nyt on äitin ja isin pieni ihme maailmassa!!!
Luckyllä on ihan tosi hienot viivat!
Muillekin onnea upeista tuloksista :) nyt peukut että kenellä ei vielä ole siittiö munasolua löytänyt - tekee sen pikimmiten ja sitten vaan monisoluistumaan!
Täällä huomasin jälleen kerran toiminnalla reagoimaan pettymykseen: Akupunktion jälkeen Lifen kautta kotiin uusi lasti ihmeaineita kainalossa. Mun akupunktiohoitaja lupasi, että me tehdään minusta "luomufarmi". Kuulostaa ihanalta!! Sitä kohti!!!
Katjusha kp 2? /28-30

Katjusha, mitä sä olet tykännyt akupunktiosta? Saatko sä akun lisäksi vitsku, yrtti jne suosituksia? Mä olen menossa ensi maanantaina ekaa kertaa, siksi kysyn.

Pepe paljon onnea pienestä prinssistä ja nauti siitä vauvantuoksusta, se on niin ihanaa! :love7

Lucky hienolta näyttää sun viivarivistö. :joyful:

Katjusha luomufarmia kohti siis, kiva että jaksat jo ajatella positiivisemmin. :happy:

enu dpo6

Onnea pepe :)

Katjusha, ihana et jaksat vielä yrittää uusin keinoin :) luomufarmi kuulostaa lupaavalle :)

Lyhyt ON. Tänään on jo dpo18 testeissä edelleen vain haamuja. Kyllä se tästä selkenee..

Lucky, ihanan räikeä plussa jo!!! :) :) oon niin onnellinen sun puolesta! Joko kerroit miehellesi? :)

Minni on onnistunut hyvin kellistämään miehensä, nyt vain peukkuja!! :)

Lugeista kyselisin, millä ohjeistuksella teille niitä on määrätty? Ite pohdin vaan siksi, että onko annostukseni liian pieni, kun paketin ohjeissakaan ei noin pientä annostusta oo kirjattu. Eli mulla siis 100mg per päivä, mietin et kehtaisinko ilman lääkärin lupaa tuplata annostukseni? Muuta vaikutusta en lugeista viime kierrossa huomannut, kuin kierto piteni niiden käytön takia ja kerran huimasi.

On: aamuinen ovistesti hyvin haalea, joten ei se ovis varmaan ookkaan tulossa vielä... Ehdin jo toivoa, että kierto lyhenisi... :(

Muurahainen kp 13/35-43, yk 22

Murkku, miun mielestä olisikin todella aikaista siulle saada viel ovisplussaa, ku sen verran pitkiä kiertoja. Mutta helposti se silti saattaa tulla aiemmin ku nornaalisti, ainki limat ilmeisesti kertoi semmosta ;)

Pepe ihanaaonneaapuamahtavaa mäenpysyhousuissani!!! :D onnea vikkelästä pikkuprinssistä!❤

Katjusha, luomufarmi kuulostaa lupaavalta! :)

Minnillä ainakin talletuksen kohdillaan! :)

Luckyn viiva sen kun vahvistuu vaan, mahtavaa! :)

Mannikka, toivottavasti siunkin plussasi alkaa vahvistumaan kunnolla! :)

Öhh.. En muista, joten napailen :P
Tuo ei siis ole lähelläkään plussaa, aivan selkeä nega miulle, joka kuvassa itseasiassa näyttääkin todella hyvältä. Oli pakko käydä tarkistamas ett mitä te höpäjätte (tulkaa miun valokuvauskurssille ni saatte näkymättömistä viivoista näkyviä kuvissa!!) :D :P
Tänään testaan vielä ja huomenna, sit loppuu jos ei mitään radikaalia tapahdu :)

Nenna kp18/paljon

Mimmu, meillä on ollut tavoitteena vahvistaa ydintä akupunktiossa eli maksalohkoa. Maksan kautta toimii ihmisen kaikki luomiskyky ja myös hedelmällisyys. Kaikki millä voit puhdistaa maksaa ja edistää maksan toimintaa tulee vaikuttamaan positiivisesti mm. naishormoneihimme. Itsellä on käytössä paljon puhdistavia vihertuotteita (Chlorella, Spirulina - aktivoi myös sisäeritysrauhasia, orakset...) sekä nyt alkoholittomuus. Mullahan on paino tippunut 69:sta 64 kiloon (vaikka olen laiha) nyt kun olen ollut maidoton ja viljaton, eli olen onnistunut herättämään kilpirauhasen. Jos paino vielä tippuu menen verikokeeseen ja ehkä lasken lääkitystä, jos mennään jo ylikierroksilla.

Takaisin