Katjusha, suuret pahoittelut negasta. Tää on todella väärin!! Miks elämä vastustaa näin paljon? Halauksia. <3
Sitten taas Lumihiutale, johan alko viikonloppu säpinällä! Onnea plussasta :) Oliko tässä kierrossa jotain erityiskeinoja tai muuta poikkeavaa käytössä? Niksit ja kikat? Mahtavaa, että vtin taustalla piilikin ihana ylläri. :)
Maggie ei ollut kyllä nyt mitään kikkoja paitsi ostin ensikiertoon clomit ja preseed liukkaria minkä pitäisi auttaa, kumpaakaan en siis vielä ehtinyt kokeilla :D soitan ti lapsettomuuspolille ultra aikaa niin siihen asti en ainakaan usko vielä mihinkään raskauteen niin ei pety niin paljon jos onkin väärä hälytys
Katjusha, Pahoittelut negasta, toivotaan että muuttuu vielä plussaksi!
Hiutale, JES! Ihanaa, oikein paljon onnea selvästä plussasta! Onks toi apteq testi? Mää en oo saanu siihen koskaan mitään viivaa, joten aika selvä peli toi sun testi :)
Tässä aamun testirivi.. Vertasin tuota pctä eiliseen ni tänää on haaleempi viiva taidan jättää huomenna testaamatta, jos maanataina sit ois paremmat viivat..
Lumihiutale, jos ja kun plussa rupee vahvistumaan ja et tarvi niitä clomeja ni ehkä mä ostan ne sulta, jos mun omat ei riitä ja joutuisin ostamaan uuden purkin. :)
Maggie äh unohdin ihan että itseasiassa lopetettiin miehen kanssa tupakointi vähän reilu kk sitten, ehkä sekin on voinut vaikuttaa vaikka itse en paljoa ole polttanut :)
Joko teillä muilla on valkea maa? Mulla ihan järkky sisustus vimma jälleen. Uutta verhoa tuli tilattua ellokselta ja nyt kun valkoinen maa niin valo tulee verhoista niin nätisti läpi. lamput ikeasta. Kyllä oli lamppujen Kans säätöä kun sovitat ja palautat ja kun sieltä ei saa rahana takasi ellei lampussa ole joku virhe joten uudet lamput oli sieltä valittava. ei mitkään erikoiset eikä silmiin pistävät mutta halvalla sain ja ompahan samanlaiset samassa tilassa :D
Tänne nakkas kerralla 20 senttiä lunta. Nyt lähen kahden vanhemman lapsen kanssa jouluavajaisiin kaupungille. Kuopus jää kotiin miehen kanssa, kun sillä on taas lämpöä.