Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Teillä on siis toinenkin pieni ❤
Ihanaa!
Paljon tulee ikäeroa lapsille?
Olitteko minkä ikäisiä?
Onko teillä tyttö vai poika?

Ei ole pakko vastata jos et halua :D

Kyselyikä kokoikä ;)
Ikäeroo tulis 1v5kk ja siis 9kk pikkuneiti täältä löytyy :)

Yritin selata ketjua taaksepäin ja ettiä sun esittelyviestiä :oops: Anteeksi kun utelin :shy:

Ei muuta kuin tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle ❤

Taitaa olla vähän liikaa sivuja et yksittäinen viesti löytys :p

Onko Mannikalla allekirjoituksessa taustatiedot? Itsekin puhelimella pääsääntöisesti plaraan, niin en näe miltä pohjalta mennään.
Katjusha 14 dpo, beigeä tuhrua 8h...

Maggie: mun pitää kuitenki varmaan koira käyttää pissalla joskus 19 jälkeen ni korkit aukee vasta sitte. :D

Mannika: onnea kovasti!

Mulla on läppäri rikki nii selaa vaan kännykällä ja jää usein viestejä huomaamatta ku täällä taustalla seurailen :S yritän jatkossa pysyä messissä ja ajantasalla :D

On. vielä että nyt käyty kalevalaisessa jäsenkorjauksessa ja ihanan rento olo tuli siellä. Aamulla (dpo 8) testasin. Negahan tietty on mut ihan kuin olisi haamuviiva tao joku sen esiaste. :) viime kierrossa en saanut ees esiisää

Liitteet

• 1448022367730.jpg
    1448022367730.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 204
Katjusha, itsekin käytännössä aina puhelimella oon, ni en oo allekirjotusta käyttäny ..

Lucky, kyllä minä suurine viivalaseineni tossa haamun nään! Toivottavasti vahvistuu! :)
Nyt sitä plussa-aaltoa vaan kehiin :)

Mannikka, onnea haamulaisesta! San sit ku saan siirtää sut plussanneisiin! :)

Ihanaa, että täällä joku plussaa, johan tässä olikin kaksi hiljaista kuukautta välissä. :(

Lucky, puhelimella ei näkynyt mitään, tosin kuvakin oli vähän kaukaa otettu, parin päivän päästä sitten vähän vahvempaa viivaa vaan :) :)

Hyvää iltaa arvon naiset.. Te ette ehkä kaivanneet minua mutta mä olen kaivannut teitä :D

Kai se on pakko palata foorumitauolta. Osa mut varmaan muistaa mutta uusille ja kertaukseksi niin 34v ja ensimmäisen yritystä alkaen 7/14 ilman mitään tulosta. Tutkimuksia tehty matkan varrella ja clomeja kokeiltu pari kiertoa. Vikaa ei pitänyt olla paitsi PCO tyyppiset munikset mutta aina oon oviksen bongannut ja ultralla ja kokeillakin se on kiinni saatu.

Nyt on käyty julkisella ekalla käynnillä. Sen mukaan olen ainakin tässä kierrossa hedelmällinen kuin muovikassi.. Ei johtofollia, limis 4mm, ei keltarauhasta, ei mitään mitä pitäis puolessa välissä kiertoa olla. Suunnitelma on verikoe kierron alkuun (amh ja joku muu en muista mikä) ja jos päivät osuu hyvin niin voin alottaa letrot jo tohon alkavaan kiertoon. Näin jatketaan 6kk ja sitten IVF..

Sellasta mulle sitten kevään kun oon viimeksi kirjotellut. Oon käyny lukemassa ja tykkäilemässä välillä ja oon jotenkin teidän jutuissa perillä mutta koitan nyt taas aktivoitua kun on edes jotain tapahtumia edessä. En osaa nyt kellekään suoraan sanoa mitään kommentteja mutta tosta jäsenkorjauksesta olitte puhuneet.. Mun Jäsenkorjaaja sanoi että tietyt nikamat hermottaa kohtua ja virheasennot ja jumit siellä aiheuttaa lapsettomuutta ja keskenmenoja. Varmasti kaikki vaikuttaa kaikkeen kun ihmiskeho on niin ihmeellinen, mutta valitettavasti ei tämäkään konsti ole mulle tuonut plussaa vaikka virheasentoja ja jumeja korjattiin ja kivut häipyi..

Mä yritän nyt päästä kärryille ja takas juttuihin mukaan :)

Jellis kp17/29 (27-32) yk 17

Jellis: kyllä sua oon miettinyt. Juu mä kävin tänään jäsenkorjauksessa ja nyt tultiin uimahallista. Rentouttava päivä! :D ja tervetuloa tauolta! Toivotaan että letroista sulle olisi apua! Mulla alkoi tän kierron loppuun letrojen lisäksi keltarauhas hormooni kun keltarauhanen oli pois pelistä. 2 km rv 6 clomeilla saatu aikaseks mutta niin kalliita olivat ni vaihdettiin letroihin. Jos ei tämän kierron tulos ole positiivinen niin ens kiertoon folli ultra kp 14.

Mannikka, onnea! :)

Jellis, tervetuloa takaisin foorumitauolta! Hyvä kun on jotain suunnitelmia tulevaa varten :)
Miekin aloitan ensikierrossa letrot, toivottavasti ne tuovat meille viimein sen kauan odotetun plussan! :)

Tilasin eilen vauvalalta testejä, mutten vieläkään ole saanut tilausvahvistusta :o rahat kyllä lähti tililtä... :S

No sehän onkin kiva nyt Nennan kanssa vertailla kokemuksia letroista :) suurta uskoa mulla ei enää niihinkään ole mutta lääkäri sanoi että nyt pitää siirtää stressi niille ja nauttia ihanasta miehestäni ja sitä nyt aion tehdä :) lääkäri sanoi myös ettei tarvi tehdä ovistestejä, hän katsoo ultralla ja kertoo panopäivät :D asia kunnossa, heh!

Jellis, me mennään melkonsamoissa kiertopäivissäkin niin päästään melko samoissa sitten niihin letroihinkin toivottavasti :) tai miulla tulee varmaan melko pitkä kierto taas kun en ovuloi (tai sitten ovuloin vasta ensviikon puolella, jos ovuloin), mutta pääsetpähän sitten kertomaan siun tuntojasi ja mie pääsen vertailemaan omiani niihin :)
Miulla tuli jotenkin hassu tunne ett vihdoinkin voisi olla mahdollisuus plussaan, jos letroilla ovuloisin! Meillä hitusen pidempi yrityshistoria kun teillä, mut meillä ensimmäistä kertaa apuja ja siksi tuli tällänen toiveikas tunne :)
Tosi jännää ja kivaa kun ollaan niin samoissa menossa nyt :)

Yk20 ja eka letrokierto olkoon meidän! :P

Nenna kp14/(28)-34

Jes hileinen, niinpäs olikin! Hyvä kun tiedetään sitten Jelliksen kanssa vähän mitä odottaa :) toivottavasti tuo teille avun ja plussan❤

Mun pitikin siitä kommentoida, kun olitte miettiny noita letroja ja niiden määrää. Mulle lääkäri sano että saan itse valita että alotetaanko yhdellä vai kahdella päivässä ja ultran jälkeen korjataan jompaa kumpaa suuntaan jos tarvii. Valitsin kaksi päivässä kun ei kuulema ole riskiä että kasvaisi kuin yks, max 2 follia. Ja sitä ei mullekaan sanottu että kerralla vai aamuin illoin mutta oon jotenki tottunut että jos on 2 per päivä niin se on aamuin illoin..

Heh, mä oon täällä nyt koko ajan kirjottamassa. Puolen vuoden hiljaisuus kostautuu ja oon yksin himassa niin....

Takaisin