Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nennaa eli kun ajatellaan että alkion yleisin kiinnittymis paikkahan on kohdun takaseinämä niin ei mahdoton yhtälö.

Haikara: mulla ei kyllä pitkä matka kuopioon oo mut en kuitenkaan kuopiolainen ole... :D Juu uskon sen. Mä oon vaan aina vaan sanonu että kun huolettaa esim. Sillä että ei oo folli ultraa ym. Et en mäkään ole nyrkkiä pöytään lyönyt kertaakaan :D niin no sen oon sanonu suoraan että mieluusti palaan takas omaan neuvolaan jos asiat suinkin täällä on mahdollista hoitaa kun toisaalla asiat hoidetaan sekavasti ja homma tuntuu liukuhihna meiningiltä ja lääkäri vaihtuu, eikä esim neuvoa saa kysyä jos joku vaivaa kun aina on kiire. Hyvä kun soittopyyntöäkään saa jättää. Mutta minä uskon siihen että kunhan sun kroppa toipuu noista kaikista lääkkeiden vaihteluista ja saat hieman ajatuksia muualle ja sit homman pyörii uudelleen niin kyllä se roppakin sulle pikkuhiljaa periksi antaa. Ei se jaksa sulle enää pitkään kettuilla! Sit uskallat jo lääkäreilleki sanoa että Otetaanpa tämä nyt ihan uusiksi.. ja ihan silleen niinkuin tää homma kuuluu tehdä.

Maggie kiitos kysymästä oireet alkoi aika hyvin helpottaa heti parin tunnin päästä kun olin syönyt antibiootin :)! Töihin olis pitänyt suoraa päivystyksestä mennä niin jäin kotiin kun kivut olivat vielä silloin kovat :/

Huomenta, kortisonihuuruissa heräsin taas monitoroimaan ruumiintoimintojani. Klo 02:30 raskaustesti negatiivinen ja lämpö aamuyöllä 36,7.
Kattellaanpa nyt sitten että vuotaako vai ei.
Katjusha 12 dpo

Lucky, juu ei se lääkäri ainka sanonu ett se myooma-mikälie estäis raskautta, enkä jotenkin siinä shokissa tajunnu mitään siitä kyselläkä sen enempiä.. Ehkä sit folliultrassa kysyn jos tuolta omakannasta ei mitään infoa löydy :)

Viipsukka, en tiiä voiko sanoa ett kiva ku on joku kohtalotoveri, ku tälläsestä asiasta kyse. Onneksi siullakin on pienestä kyse! :)
Onko siun lääkäri kertonu ett onko siitä jotain haittaa raskautumisen suhteen? Tai voiko se kasvattaa esim keskenmenojen riskiä?

Katjusha, edelleen toiveikkaana odotellaan!❤

Täällä kp 1!

32 päivään venähti ja sotki aikataulut. Meneekin siis tämä ensimmäinen inssikierto jännäksi folliultran vuoksi: ollaan juuri reissussa kun olisi kp 10. Noh, hoitaja lupasi tiedustella lääkäriltä miten toimitaan. Huomenna alkukierron labroja ja sitten kp 3 aloitan letrot. Tästä se lähtee!

Hileinen kp 1/ jotain yk 15

Lumihiutale, mukavaa että helpotti.

Katjusha, pahoitteluni negasta. :(

Hileinen, pahoitteluni uuteen kiertoon joutumisesta. Toivottavasti homma jatkuu vaikka reissua pukkaa. :)

Nennaa ja haikaranyytti oli saanut huonoja uutisia :( pahoittelut ja jaksamisia. Haikara, entä jos kävisit yksityisellä gynellä?

Hileinen pahoittelut tädistä :( mutta toivottavasti ens kierrossa sit tärppää :)

Katjusha, nega myös täällä.. Mut niin kauan ku ei oo tätiä, on toivoa ;) noista lämmöistä, vilkasin fertility friendistä niitä plussanneitten kiertoja niin kyllä useammallakin on lämmöt tippunu normaalisti enne oletettua menkka-ajankohtaa ja sit siitä myöhemmin pompsahtanu ylös :)

Kp29/29(?) dpo12 nega testattu..

Katjusha: toivotaan että menkat ei ala ja plussa tulis testiin.

Mannika: pöh sun nega testille kans!

Pahoittelut Hileinen kp 1! Ja plussa tuulta ensikiertoon!

On. Täällä alkanu heti luget vaikuttaa alavatsaa pistää vähän väliä. Mutta en taas jotenki usko ku rinnat ei oo enää yhtään arat. Tosin eilen vielä kuumotti poskia mutta voi olla että se johtuu vaan noista letroista ku viimekierrossa oli kans poskien kuumotusta

Muokattu viimeksi:
Katjusha pahoittelut negasta, mutta vielä on toivoa. :shy:

Hileinen pahoittelut tädistä, mutta hyvältä kuulostaa teidän suunnitelma jatkoa ajatellen. :happy:

Mannikka sulle myös pahoittelut negasta', mut niin kauan ku täti pysyy pois on toivoa. :joyful:

Lucky hyvä, että luget toimii. Plussatuulia sinne! :)

Lumihiutale hieno homma, että olo on sulka helpottamaan päin. Vti kyllä inhottava vaiva. :confused:

enu kp19/dpo0, tuntemuksia alavatsalla eli keltsi taitaa alotella toimintaansa ja rinnat/nännit on kipeet. :p

Plussatuulia!! :smiley-bounce013

Suunnitelma on valmis!

Huomenna labrat, pe- ti letrot ja kp 13 folliultra. Se tulee reissun ja viikonlopun vuoksi vähän myöhään, mutta tällä mennään. Kierto on luonnostaankin pitkän puoleinen, joten ei pitäisi olla ongelma. Jos/kun follit riittävät, tulee inssi sitten heti pian joulukuun alkuun. Ja hyvillä tuurin saan joululahjaksi plussan testiin.

Nenna, ei ainakaan ole keskenmenojen syy lääkärin mielestä. Toki mulla on riskiraskaus, jos raskaaksi tuun. Myooma kun yleensä kasvaa raskauden aikana ja tämä kun on sektioarven päällä, niin on repeytymisvaara. Eli on ultrassa seurataan.

Hileinen voi kuinka hyvältä kuulostaa teijän suunnitelmat! :happy: Toivotaan, että saatte maailman parhaimman joululahjan sitten plussan muodossa! :joyful:

Täältä taustalta huutelen pahoittelut Haikaralle ja Nennalle huonoista uutisista, Katjushalle sekä Mannikalle negasta (vielä se plussa ehtii tulla!) ja Hileiselle menkoista <3

Nenna, kuten jo yksärilläkin viestittelin niin hyvä että sait letrot! Jospa niiden avulla se plussa pärähtäisi!!! ;) ja tosi yllättävää että et ole ovuloinut vaikka kierrot on olleet suht tasaisia (vaikkakin pitkiä) :O

Lucky, jes hyvä että luget pelaa :) Hyvä että homma toimii paremmin omassa neuvolassa kuin Kys:llä :)

Mami, mulla oli viime kierrossa käytössä Flagyl Comp ja se tehosi mainiosti bakteerivaginoosiin. Nyt on sama kuuri jälkeen menossa, vaikka lääkäri ei ollut varma onko tämä nyt sittenkään bv. Antoi kuitenkin reseptin varuilta, kun papan tuloksia saa oottaa 2 viikkoa.

Enulle tsempit alkaneisiin piinapäiviin!

Hileinen, onneksi teillä on nyt sotasuunnitelma selvillä! Tulkoon plussa joululahjaksi :)

Torstaita ootellessa, kun saa kuulla miten Maggien ja Mrsc:n lääkärikäynnit on sujuneet :) Odotan kunnon raporttia kummaltakin ;)

Pahoittelen että en nyt kaikille kommentoinut :( en vaan muista mitä muuta täällä on juteltu, mutta olette yhtä lailla mun ajatuksissa ihan jokainen <3

Napaa: Haha 1 päivän maltoin pysyä pois ja nyt on taas foorumisovellus puhelimessa :'D Ehkä koitan vaan olla roikkumatta täällä joka hetki ja en mieti omia kiertopäiviä..? Siksi en haluaisi olla kokonaan pois kun haluan tietää mitä teille kuuluu :) täällä oon särkylääke-antibioottikuurilla ja ne tuntuu kyllä vähitellen taas tehoavan tohon alavatsakipuun. Mutta uusia menkkoja en enää ikinä haluaisi jos tämä nyt aina uusii menkkojen tullessa :( siksikin se plussa olisi enemmänkin kuin tervetullut vihdoin ja viimein!!! ;) ja luge-reseptin uusinnan pyysin eikä siitä sanottu mitään että ei uusittaisi, joten vissiin se uusitaan ihan tk:n kautta... Maanantaihin mennessä pitäisi näkyä omakannasta.

Meinasin että perustan paypal-tilin ja alan tilaamaan r-testejä eBaysta :) Sieltä saa myös ihan merkkitestejä edullisemmin kuin Suomesta, joten ei tartte mitään Kiina-halpiksia tilata :) First Responsea meinasin ainakin tilata.

Pahoittelen nyt tätä törkeän omanapailun määrää :D mutta taisin äsken saada älynväläyksen!

Mietin, että mikä tässä viime kuukausien aikana on muuttunut, joka voisi vaikuttaa tohon että menkkojen tullessa bv alkaa jylläämään pahana. No tadaa! Aloitin tämän mun lihotuskuurin noin 3 kk sitten!!! Olen liikaa ehkä keskittynyt siihen, että saan tarpeeksi proteiinia ja että saan sitä joka aterialla 5 kertaa päivässä joten kasvikset, hedelmät ja marjat on jääneet aiempaa vähemmälle!!

Jätän ehkä tämän lihomistavoitteen nyt toissijaiseksi ja keskityn edelleen syömään tarpeeksi usein, mutta niin että joka aterialla menisi enemmän tuoretta tavaraa nassuun. Ei se voi haittaakaan tehdä myöskään raskautumisen kannalta :) Maitohappobakteereita ajattelin vetää sekä tabuna että gefilus-tuotteina.

Larissa vaikuttaa ihan järkeenkäyvältä että bv johtuisi liiasta proteiinista :) toivottavasti ruokavalion muutos auttaisi ja ihanaa ettet ollut kauaa poissa :)

lumihiutale, itse uskon, että mulla on ollut lievä bv jo pidemmän aikaa, mutta liika proteiini ja liian vähäiset kasvikset on saaneet sen "räjähtämään" nyt aina menkkojen jälkeen, kun menkat nostaa alakerran ph-tasoa. Juu en näemmä ollu pitkään poissa :grin Mitä sulle kuuluu? Onko se virtsis edelleen pahana?

Heissan!

Teretulemast back Larissa :)

Mannikan ja Katjushan negoille höh!! Ehtivät vielä muuttua, aikaisin testailette. Toivotaan parasta!! ++++++++++

Hileinen, pahoittelut kp1:sestä. Mut hyvät jatkosuunnitelmat.

Sitten omaa huolta. Testasin ovistestillä (en muista merkkiä) ja ihan haaaaaalea oli. Jätin kuivumaan ni oli tummennu mut en tiedä, voiko luottaa kun meni yliaikaiseksi. Huomenna selviää, kasvaako siellä mitään soluja mut huoli on suuri! :/

Maggie kp 10

WP_20151118_001.jpg

Muokattu viimeksi:
Maggie mulla ainakin silloin kun o-plussa tulee, niin se kyllä tummuu tosi pian testin kastamisen jälkeen. Joten sulla ei varmaan vielä ovis ole, mutta varmasti on tuloillaan. Kuten sanoit, huomenna oot viisaampi. :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin