Maggie: Mulla on tullut letrojen kanssa ovis KP 13, KP 16 ja KP 11. Tuo KP 16 ovulaatio tapahtui hieman isomman letroannoksen kierrossa (yhteensä 5 tablettia). Tässä meneillään olevassa ovis tuli siis varsin aikaisin, mutta follikkelikin oli melkein kaksisenttinen jo KP 9. Meillä lyhytkertolaisilla letrojen kanssa ovis kai hieman siirtyy eteenpäin ja niillä, joiden kierto on pitkä, se aikaistuu.
Kysymys Lutinuksesta: Mulle määrättiin tähän kiertoon limakalvon tueksi Lutinus-puikot (keltarauhashormonia) (edellisessä kierrossa söin Teroluteja, joiden avulla luteaalivaihe tuntuikin pidentyneen). Mutta mites nämä "alakautta otettavat" keltarauhashormonit vaikuttavat kehon lämpöön, eli nostavatko sitä? Mietin vaan aamulämpöjen mittaamista ja sitä, onko se Lutinuksen kanssa turhaa siinä mielessä, että lääke joka tapauksessa nostaa lämmön.
Katjusha: Optimistisin mielin kuitenkin yhä! Toivotaan, että lämmöt van näyttää mitä sattuu.
Kysymys Lutinuksesta: Mulle määrättiin tähän kiertoon limakalvon tueksi Lutinus-puikot (keltarauhashormonia) (edellisessä kierrossa söin Teroluteja, joiden avulla luteaalivaihe tuntuikin pidentyneen). Mutta mites nämä "alakautta otettavat" keltarauhashormonit vaikuttavat kehon lämpöön, eli nostavatko sitä? Mietin vaan aamulämpöjen mittaamista ja sitä, onko se Lutinuksen kanssa turhaa siinä mielessä, että lääke joka tapauksessa nostaa lämmön.Katjusha: Optimistisin mielin kuitenkin yhä! Toivotaan, että lämmöt van näyttää mitä sattuu.
Missä ne plussat oikein viipyy? 

Ja yllättävän ajoissa vieläpä.