Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heippa !

Täytyi tulla Larissalle kommentoimaan, että olen pahoillani mahdollisesta km:sta ja muista vastoinkäymisistä <3 tsemppiä kovasti sinne ja haleja ! Toivottavasti saatte pian pysyvän plussan <3

Junibea <3

Täällä usealla jännät paikat ! Nyt plyssatuulia jokaiselle, josko se mun plussausuni alkaisi jo nyt hiukan aiemmin ;)

Halit kaikille ja tsemppiä kovasti erivaiheisiin. Käyn edelleen lukemassa teidän kuulumiset ja olen taustalla hengessä mukana ! Olette olleet niin korvaamaton apu meidän kivisellä tiellä <3
Ootte vahvoja ja upeita naisia.

Täällä odotellaan ;) rantapallo kulkee joka päivä matkassa ja kaikki tuntuu ainakin vielä olevan hyvin ! Toivottavasti näin jatkuukin <3

Mariska rv 17+5

Uudet tulijat, laitatteko mulle vielä tietonne, niin lisään teidät etusivun listaan. :)

Larissa, voi ei... Toivottavasti osaavat tk:ssa auttaa. Larissa kerroitko kuppi löydöksestä siellä tk:ssa? Oisko ne mitannut hcg:n?

Viima, täällä kans yks toispuoleinen pcos todettu juuri, kaksi vuotta vauvaa tuloksetta on yritetty, lääkkeitäkin kokeiltu muutamia.

Kaakao, toivottavasti kotikonstein tärppää ja pääsette näyttämään, et onnistuu se ilman heidän apua :)

Muurahainen kp jotain alle kymmenen/35-43, yk 22

Voi Larissa, kyllä toi kuullostaa varhaielta km:lta :sad001 Mutta positiivista on tietty se että jotain yritti tapahtua. Tsemppiä! Äläkä oo hirveen kauaa pois täältä :happy:

Oli kyllä antosia lääkärikäynti. Sain kunnon migreenilääkkeet ja raskautta varten 1g x 100tbl panadolreseptin. Se teki sisätutkimuksen ja kaikki. Sain Flagyl antibiootin emätintulehdukseen, eli vissiin joku isompi häikkä kun ei perus maitohappokuuria määränny. Ens kiertoon on toiveet korkeella, toivottavasti silloin tulis plussa, jos ei jo tästä kierrosta :happy: alkoo ei saa ota ton Flagylin kans, siitä tulee antabus reaktio :puke_l:puke_r Onko kellään kokemusta tosta Flagylista tai Sumatripan migreenilääkkeestä? :anyone

Tsemppiä naiset ja plussa-aalto käyntiin!!! ++++++++++++ :joyful::joyful:

Vitsi että ärsytti uutisissa juttu vauvojen teon vähentyneen. Tokasin miehelleni uutisen kuunneltuani, että kyllä täällä tehtäisiin vauva jos vaan saatais sellainen!!! Mua ei kiinnosta mikä tilanne on valtiolla tai omassa elämässä kyllä sitä vähemmälläkin pärjää, kuhan nyt sais sen vauvan vaan alulle...

Hyvää taukoa Larissa (jos maltat jäädä pois :wink) ja mukavaa joulun odotusta! Komppaan muita, elä liian pitkäksi aikaa meitä jätä! Tulet vaikka plussan kanssa sitten pian takaisin :)

Minnille hyviä peitonheilutteluja ja onnistuneita solutason kohtaamisia oviksen tullen :wink

Maggie, en tiedä miten vaikuttaa pitkään kiertoon nuo clomit ja letrot, mutta mulla tuli juuri letroilla ovisplussa kp 9. Ja samoin kp 7 olen viimeisen letron ottanut. Normaali kiertokin mulla kyllä lyhyt 23-28, mutta letroilla nyt ollut tasaisempi 25-27. Saa nähdä tuleeko nyt 24 päivän kierto niinkuin oviksesta voisi päätellä. Sinuna testaisin kyllä vähintäänkin lyhyimmän kiertosi mukaan.

Haikranyytille tsempit ultraan! Jännän äärellä :nailbiting: Tule sitten heti kertomaan mitä siellä näkyy!

Mrsc toivossa eletään :) Käsittääkseni on ihan normaalia, että ovistesti näyttää plussaa useamman päivän. Se ovis tapahtuu tavallisesti 24-36 tuntia LH-huipun alusta, eli siitä kun ovistesti muuttuu positiiviseksi. Niillä myöhemmillä plussilla ei ole enää merkitystä.

Voi kun Hileinen nyt plussaisi ja aloittaisi samalla tänne semmoisen oikein kunnon plussatulvan!

Ihana kuulla Mariska että siellä kaikki hyvin ja maha kasvaa :) Oletpa jo pitkällä sinäkin!

Mami hienoa että apua löytyi! Nyt sitten plussaamaan!!

Voi kiitos kaakao <3 Tulen kertomaan, jänskättää kyllä ihteänikin kovasti :p Ei ole koskaan polille meno jännänny näin paljoo ku toiveet niin korkeella ja usko lääkkeisiin :p toivottavasti huomenna ei tipahdeta korkealta alas :o klo 9 huomen aika.

Maggie, mulla tuli ovis clomien lopettamisesta parin päivän päästä eli hyvinkin voi lyhentää kiertoa. Nehän kasvattaa ja kypsyttää follia, joten voi olla jo aikaisemmin kypsä irtoamaan.

Larissa: Ompas aika kökkö tilanne. Mutta ens kierrossa kunnon plussa sitten! Ja hyvää foorumi taukoa!

Maggie: clomit yleensä siirtää ovista myöhemmäksi. Voit alkaa tikuttaa siinä kp 10 tienoilla. Mulle ovis tuli kp 21 kun söin clomeja kp 5-9. Sulle voi tulla vähän aiemmin.

Mami91: mulle tuli allerginen reagtio tosta flagylista. Ihottumaa ei onneksi muuta.

On. Täällä juostaan pissalla vähän väliä... joko on hieronnan syy tai sitten jostain muusta johtuvaa.

Mami, miulla on sumatriptani ollu käytössä migreeniin.. Eka täsmälääke mikä ei tehny outoo oloo ja toimi kunnolla :) raskaana selvisin panadolilla ja panacodilla..

Mami91 : muistaakseni tuli ympäri kehoa sellanen kutiava nokkos Ihottuma. En muista söinkö kuurin loppuun

Haikaranyytti tsempit :)
Täällä loppu jännittäminen, aamulämpö vain 36,5 eli ei merkkiä kiinnittymisestä tällä haavaa. Käytän lääkkeitä vielä toki, mutta aika ihmeitä saa tapahtua että tämä tästä vielä kääntyy.
Katjusha 11dpo

Larissa kylläpäs nyt vastustaa :(! Halauksia <3

Haikaranyytti tsemppiä lääkäriin, pidän peukkuja :)!!

On taas foorumitauko kun ollut niin kiirettä :( taas tulen tänne kyselemään kun en tiedä mistä pyydän apua tai mitä teen kun olo niin tuskainen.. Söin tosiaan ensin trimopan kuurin pissatulehdukseen --> ei auttanut ----> sain nitrofur c ab kuurin joka loppui la, auttoi oireisiin ---> nyt yöllä klo3 heräsin kauheaan kirvelyyn ja poltteeseen ja otin särkylääkettä mutta kivut vain voimistui ja makasin sängyllä ja itkin ja mies vei päivystykseen. Otettiin pikatesti niin taas pissatulehdus ja sain taas saman nitrofur kuurin. Lääkäri vaan lykkäsi reseptin käteen ja lähti meneen. Eli kysyisin että voiko tuo sama ab kuuri auttaa vaikka sen juuri söin ja miten voi taas olla pissatulehdus jos 2pv olin ilman ab:eita :( ottaa niin päähän kun mikään ei helpota oloa. Nytkin istun vessanpöntöllä ja juon karpalomehua kun tämä asento vähän helpottaa :/
Tulipas taas pitkä omanapa, pahoittelut mutta te olette paras tietopankki <3

mannikka, kiva kuulla että lääke on auttanu, netistä kun luin niin oli tosi paljon negatiivisia kokemuksia, mutta jokainen ihminen tietysti on erilainen ja toivon että toi lääke sopis ettei tertte kauaa ettiä ja vaihdella lääkkeitä, sekin on aika rankkaa olla koekaniinina. Kiitos kun vastasit :)

lucky, Ok. Koko kropan ihottuma on kyllä kauhee! Toivottavasti et joudu enää kokeen sellasta. Mulla tuli penisilliinin johdannaisesta koko kropan rakkulainen ihottuma ja oli kesähelteet eikä mulle annettu adrenaliinipiikkiä, vaan jotain perus antihistamiinia :mad: kyllä kesti kauan ennen kun kutina lähti. Kiitos sullekin kun jaksoit vastata :)

Larissa rentouttavaa taukoilua! :)

Mami mulla on kans sumatriptanit ja olen ollut tyytyväinen. Mulla tulee auroja ennakko-oireena, niin otan silloin aina täsmälääkkeen ennen kuin pahin kipu on päällä. Ainakin silloin toimii hyvin.

Haikatanyytti tsemppiä ultraan! :-)

Katjusha mulla ei ole kokemusta noista aamulämmöistä ollenkaan, niin jaksan olla yoiveikas sun puolesta! :-)

Onpa ärsyttävä tulehdus lumihiutaleella. :( pikaista paranemista! Ab asiaan en osaa neuvoja antaa. :(

Sabetti kp 7/28-30

sabetti, Mulla on myös aurallinen migreeni. Sanottiin että ei saa ottaa auran aikana mutta jossain sanotaan että saa ottaa ja syytkin vaihtelee, jossain sanotaan että joskus on ollu se käsitys että jos ottaaa auran aikana lääkkeen niin aivoinfarktin riski kasvaa ja jossain että se ei auta sillon otettuna, ota noista nyt sit selvää :wacky: :grin

Lumihiutale: tässäkin asiassa se greippi olisi hyvä. Esim. Verigreippi- c vitamiini neutraalisoi ja vähentää kirvelyä. Joko sulla kuuri on ollut liian lyhyt ja ei oo ollu riittävä. Niin on varmasti lääkäri ajatellut. Ootko muistanut juoda kuurin aikana tarpeeks vettä että virtsa laimenee ja tulehduksen aiheuttaja huuhtoutuu pois.

Ja paranemisia! Vti on todella inhottava vaiva. Nuoruudessani koin irtosuhteiden myötä jatkuvasti uusiutuvan Vti ja lopulta löytyi klamydia taustalta. Sain siihen hoidon niin ei ole sen jälkeen ollut vti, eikä kyllä irtosuhteitakaan :D olipahan helpottava tunne ku pääsen siitä kirvelystä eroon.

Kiitos Lucky vastauksesta :)! Eli ihan tuoretta verigreippiä? Voi olla myös etten ole sitten tarpeeksi juonut vaikka pyrin aina juomaan aika paljon.. Mulla on joskus 3v sitten ollut paljon vti mutta nyt on jo hetken aikaa pysynyt poissa

Takaisin