Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos ihanat <3 alkaa mennä hermo. Eihän tällainen ole normaalia elämää, että on ylimääräisiä vuotoja ennen menkkoja ja menkkojen jälkeen hirveitä kipuja! Vähän mietityttää, että osaako ne tk:ssa mulle mitään apuja tai vastauksia antaa :( no klo 12.30 sain ajan

Mulla kierto on suunnilleen 54 päivää ja tunnistan ovulaation hyvin, en välttämättä joka kierrossa ovuloi, muttasilloin ku novuloin kivut on sen mukaiset.. ja oviskivut kestääkin viikon verran.. ja kun menkat alkaa vuodan ku seula =( järkyttävän runsaat menkat aina.. Noh.. kierron käynnistymistä odotellessa..

Tsemppejä Larissalle. Toivottavasti joku selkeys tulis asiaan.

Toivottavasti Larissa löytyy kipuun syy ja hoito mahdollisimman pian!

Täällä meni inssi ohi tässä kierrossa. Ei kuulemma voi tänään tehdä inssiä kun ei ole aiemmin tässä kierrossa ultrattu. IVF-hoitaja käski seuraavassa kierrossa varata folliultran aikaisemmaksi (kp 8), kun näin ajoissa tulee ovis. Sanoin että yritin kyllä jo tässä kierrossa, mutta aikaisempaa aikaa ei suostuttu antamaan, olisi kuulemma ollut aivan liian aikaista ultrata kp 7 eli perjantaina. No jos kp 10 on sitten aivan liian myöhään ja kp 8 olisi se optimaalinen, niin en ymmärrä vieläkään miksi kp 7 oli ihan järjetön vaihtoehto. Näillä nyt kuitenkin mennään, eli kotikonstein peitot heilumaan vielä tänään.

kaakao kp 10/24, dpo 0

Larissa, toivottavasti löytävät jonku syyn tuolle.

Junibea, kiva kuulla sinusta, mutta kumpa vain ois ollu parempia kuulumisia. Täällä on aamu itketty sinun blogia selaillessa.

Katjushalle toivotaan parasta, että vielä plussaksi muuttuis.

Ja toki kaikki muutki plussapuhuri päälle

Ai kauheeta Larissa! Ettei ois jotain kohdun ulkopuolista häppeningiä? Toivotaan ettei oo! Tuu heti kertomaan missä mennään <3

Kaakao, oon niin samaa mieltä tosta asiasta et ovat tosi jääräpäitä siellä klinikoilla, kun itse tietää paremmin tilanteen ja yrittää selittää niin heille ei käy... Sit ihmetellään ku ei oo helppo sopia noita aikoja ja tulee huteja... Höh, mut onnea kotitekoiseen vauvaan teille kuitenkin!

Katjusha, eipä vielä lannistuta negoista. Ei vaan vielä näy testissä, vaikka se siellä onkin tarraamassa yhä kovemmin kiinni. :)

On. Täällä tais sitten pukata hiivan! Voi samperi sentään ku just kohta pitäis olla täysissä tositoimissa pedissä, ni sit tämmönen riesa. Ei oo vielä paha mut haluisin varmistella ja ottaa lääkkeen jos se tästä yltyykin just H-hetkelle... Kierron puoliväli lähestyy. Eikös Mimmu just tästä varoitellu clomien kanssa? Äh... Voi tietty olla ettei liity clomeihin mitenkään eikä välttis oo ees hiiva. Mut ei ihan normimeiningiltä vaikuta. Onneks ei oo mitenkään pahat oireet. Apteekin kautta...

Maggie kp 8

Kaakao, voi kökkö :( miksi eivät uskoneet sua, että ultrata voisi ajoissa kun ovuloit aikaisin.. Noh ensi kierrossa sitten ja nyt vaan perinteisellä tyylillä!

Kiitos Junibea <3 toivotaan että siellä pian kierto käynnistyisi :)

Maggie uskon, että ei oo. Testin tein varuilta vielä ja se oli nega. Mietin, että oisko endoa, munasarjakysta...? Hitsin hiiva! Ota diflucan niin ei tartte alakertaan tunkea voiteita/puikkoja häiritsemään oviksen tienoilla ;)

Larissa, jopa se nyt hitokseen vastoinkäymisiä tiellesi laittaa. Taidat just olla siellä vastaanotolla. Huh, toivottavasti asiaan saat selvyyttä.
Onnea kaikkiin yrityksiin, hyvää oviksen hyödyntämistä :) miten kummassa sitä vois olla hitsin rento, kun pitäis kroppansa kalenteriinkin istuttaa ;)
Täällä koitan olla kärsivällinen. No, testaaminen helpotti testaamisen tarvetta, että jospa sitä jaksais pari päivää mennä :)
Tsemppiä tytöt!!

Katjusha, juu ei mua helpolla päästetä näemmä. Vaikka pientähän tämä on monien muiden vastoinkäymisiin verrattuna.

Joo ei sieltä kummoista apuja herunut. Särkylääkettä vaan naaman ja sama ab-kuuri alakertaan uusiksi mitä viime kierrossakin. Paitsi että apteekissa ei toimineet sähköiset reseptit niin en lääkkeitä saanut :mad: Papan ottivat ja siitä saa vastaukset vasta 2 viikon päästä.

Hyvää maanantaita naiset! Mulla ainakin vaikuttaa hyvin paljon tyypilliseltä maanantailta :'D

Kärsivällisyyttä Katjusha! Toivon sydämen pohjasta, että keskiviikon testiin ilmaantuu kaksi komeaa viivaa :Heartred

Mikä on tilanne Larissa? Selvisikö kipujen syy? Muoks. Olitkin ehtinyt kommentoida väliin. Toivottavasti kuuri auttaa ja saat sen pian!

Maggie nappaahan heti tuo Diflucan, niin ei häiritse hiivatit oviksen hyödyntämistä!

Toivotaan, ettei meidän tarvi sinne inssiin enää lähteäkään vaan nyt tärppäisi kotikonstein. On kyllä niin säätämistä tuon oviksen ajoituksen ja soittoaikojen ym. ym. kanssa. Nyt olen kotona hommissa, niin olisin hyvin päässyt inssiin ja ties mihin, mutta normaalin työarjen keskellä en joka kierrossa välttämättä ehdi edes varailemaan aikoja, saati sitten käymään jossain ultrassa ja inssissä. En haluaisi töissä kuitenkaan näistä meidän hoidoista kertoa, mutta pakko kai se sitten on jos alkaa tulla paljon yllättäviä poissaoloja lyhyellä varoitusajalla.

Kaakao, lääkärikäyntien sumpliminen työvuoroihin on muutenkin vaikeaa, mutta sitten jos on vielä seurantaultrat ja kaikki... Toivottavasti teillä tärppää ilman inssiä nyt ihan kotikonstein!!! :)

Tää nainen taitaa nyt jäädä jonkinlaiselle foorumitauolle tai taustalle möllöttämään :D jotenkin nyt niin paljon vastustaa koko lapsentekohomma ja oma kroppa että ehkä parempi keskittyä esim kotiin ja töihin.

See you ihanat ja mahtavaa joulun odotusta <3

Larissa rentouttavaa foorumitaukoa ja hyvää joulunodotusta <3
Ehkäpä palaat plussan kera! Elä ole taaskaan kauan pois ;)

Kaakao voi hitsit että meni inssi ohi! Jospa luomuna tärppäisi!

Junibea ihana kuulla että joku toinenkin hävyttömän pitkästä kierrosta kärsivä! Ja tuot toivoa kun olet raskautunut siitä huolimatta! Niin ja mulle terkka sanoi, että jos on pitkä kierto niin menkatkin yleensä runsaammat niinkuin mullakin :( limis ehtii paksuuntua niin paljon ja vuotaa sitten runsaana...

On. Kp 17 ja ei vielä ovista kiinni. Luulen, että tulee normi aikaan siinä kp 22-24 eli odotteluaodottelua ja peitot on onneksi heilunut :)

Ihme juttuja Larissa lähetetty sua kiusaamaan! Sais jo loppua tommonen pelleily. Ja plussaa kehiin eikä mitään kipuja vaan. Ja hyvää taukoilua! Tuokoon se mukanaan hyviä uutisia. :) +++++++++++

Minnille onnea oviksen metsästykseen. :)

On. Apteekin kautta käyty. Nyt kun vaan lääke rupeis heti vaikuttamaan. :) Tuli muuten mieleen, et kannattaisko mun alottaa jo oviksen tikutus näinä päivinä vai ehtiskö loppuviikostakin? Siis letrojen ja clomien syöjät, onko ovis tullut ennen kp 10 tai 11? Oon nyt syöny clomeja kp 3-7 eli vaikutuksen pitäis olla käynnissä parhaillaan.

Maggie kp 8

Eiii!!! voi kun et larissa lähtisi <3 En tiedä, ehkä jossain vaiheessa tilaan kirjan kunhan saan muut tilaamani ensin luettua! :) Ihanaa joulun odotusta sinulle myös täältä <3 älä ole pitkää poissa, olet niin iso tuki <3

On: kp 12 , eilen hyödynnetty, tänään ei viitti ku huomenna se folli ultra, en malta odottaaa!!!!!! <3

Larissa, ihanaa taukoa, mutta ethän ole liian kauan poissa! Olet mun positiivisuus idoli! Toivottavasti asiat selviää ja saat avun, siinä olet oikeassa, että eihän tuo nyt mitään elämää ole kipujen ja vuotojen kanssa.

Kaakao, voi rähmä! Tiedät nyt ensi kerralla vaatia ultran aikaisemmaksi, mutta ihan syvältä ei tässä vaiheessa uuden kierron venailu kiinnosta. Toivotaan, että petipuuhat tuottavat tulosta :)

On. Mun ovistesti on melkein plussa nyt neljättä päivää, eka oli silti vahvin, koska testiviiva oli kontrollia jopa aavistuksen vahvemoi, mutta ei tämänpäiväinenkään haalea ollut. Mä en nyt ymmärrä yhtään näitä... Onko teidän muiden ovistestit kuinka pitkän plussalla? Olis vaan pitänyt lopettaa testaaminen siihen ekaan plussaan...o_O Tää on hämmentävää, torstain testi oli hailakkaampaakin hailakkaampi ja nyt neljä vahvaa peräjälkeen. Oliko mun ovis jo vai ei, eggwhitea ei oo perjantain jälkeen näkynyt vaikka kosteeta oli vielä lauantainakin?

Mrsc kp17/28 dpo2 ?? :confused:

Mrsc, ohjeissa miusta toistuvasti ollu et ovis tulee sen ekan plussan jälkeen n. 12-48h myöhemmin. Eli siksi voi olla positiivinen vielä päiviä, kun lh ollut koholla. Toisilla lh-huippu menee tooosi nopeesti, toisilla kestää. Toivottavasti vastasin kysymykseesi :)

On. Ei tätiä vielä. Tuhrua on ja ei ole. Äsken meinasin oksentaa kun tein lasagnea. Painais täti vaan nastan lautaan ja löytäisi tänne - ehtis inssihommat mukavasti arkena ilman säätöjä. Hileinen kp 31/29-31 yk 14

Maltan vielä mieleni.. jos ei viikonloppuun mennessä ole täti löytänyt tänne, testaan. En siis kykene uskomaan luomuplussaan ollenkaan :D Ja olihan mulla elokuulla se ihmeellinen 41 päivän kiertokin.

Takaisin