Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna: Kiitos tsempeistä<3 toivottavasti imodiumista on apua ! Näyttää olevan vaikka mitä liikkeellä nyt :o kuha nyt ei kaikki puskis samaan aikaan päälle! Mies viellä terve, toivon nii et se ei saa tätä tautia!

Haikara, toivotaan ettei tartu sun haikarainfluessa miehelle ja että paranet nopsaa!

Mannikka, Raskauskeijulta niitä sai tilattua. Aika kalliita kylläkin, 2kpl pakkaus noin 16€, mikä lie mielenhäiriö tuli kun piti tilata :D

Larissa, niin tekin saitte miun toiveet nousemaan sen jälkeen kun menkat oli myöhässä. Ite oisin keksiny loputtoman liudan syitä miksi ne on myöhässä, mut te keksitte vaan yhden :D parempi olla realistinen, ei satu niin paljoa kun pyllähtää takas maantasoon :/
Mut silti toivottelen hurjasti plussatuulia ja tsemppiä sinne!❤

Haikara, hahah miekin yöllä mietin ett tällästäkö se synnyttäminen on kun huusin miehelle ett kuolen tähän kipuun kun mitään ei tapahdu :D miulla kyllä vihlo vielä samalla tavalla ku menkkojen aikaan häpyluuta ja tuolta kaikkea mahdollista..
Voin vaan kuvitella tuskasi!❤

Haikara, hurja määrä testejä :D itseltä on o-testit loppu mut r-testejä on vaikka millä mitalla..

Larissa, on kyllä hintasia.. Ehkä selviän noilla kiinatesteillä ja rfsu herkillä näin alkuun :D mitä isommat dpot, sitä kalliimmat testit :'D

Muoks. Tuli tilattua "parit" o-testit ens kiertoo oottelemaan..

Muokattu viimeksi:
Huh, onpas täällä ollut vilkasta aamukeskustelua!! 400 sivuakin paukku rikki tsuit tsait! Ihanaa tietty että saa vertaistukea ja apua pulmiin. Mut toisaalta harmittaa, kun sivumäärän lisääntyminen tietysti tarkoittaa sitä että yhä ollaan täällä!! Missä ne plussat viipyy??

Larissa, näytäpä meille plussa. Kuulostaa kyllä todella kutkuttavalta sun tilanne ++++++++++ Varmasti ihana tunne kun tuhru pysyy poissa. Mut vielä ihanampaa olis ne kaks viivaa tikussa. Testaa! ;)

Haikaranyytti, yritähän parantua sun haikaraflunssasta! Kylläpä hyvän nimen keksit, mua ihan nauratti. :) Vaikka tosi ikävältä kuulostaa toi tauti.

Gatusa, ihana tyttö. Ja sä teet varmasti herkullista riisipuuroa, ei kai tyttö turhaan kehuis! Mutta miehelle satikutia! X(

Viipsukalla hyvä suunnitelma. Kun tarvitsee tukea, sitä on saatava. Monesti puhuminen keventää taakkaa paljon! Voimia mieltä vaivaavien asioiden kanssa kamppailuun. <3

Mimmu, mietin kun kysyit noista clomien vaikutuksista ni mitä ite koit? Tai muut clomien käyttäjät, onko tullu pahoja sivuoireita? Niistä tais olla täällä jo aiemminkin puhetta, mut mulla meni ohi kun en silloin ite käyttäny kyseistä tuotetta... Mulla on vähän päänsärkyä ja nenän tukkoisuutta mut ne ei välttämä liity mitenkään clomeihin, sattu vaan samaan aikaan.

Voi kun ois jo viikon päästä ni näkis clomien vaikutuksen!

Maggie kp5

Maggie <3 Keskiviikon dpo 13-14 nega on liian hyvässä muistissa, joten kiitos ei, en testaa (vielä) :D en halua tuhlata mun ainoaa pc:tä. Yleensä menkat alkaa 2-3 pv viimeisestä lugesta eli jos huomenna ei ala niin su/ma vois olla aihetta testiin :)

En malta oottaa sun ultraa että nähdään Clomien teho! :)

Maggie, mä tunsin clomien kanssa follin kasvamisen ja oviksen tosi tarkasti. Nyt pregnylin kanssa en. Sen lisäksi mulla tuli 3 käyttökierron jälkeen aina hiiva just oviksen jälkeen.

Folliultrassa käyty, 14 mm folli. Pari päivää vielä pistoksia ja ma aamuna pregnyl.

Larissa, tuhruttomuus kuulostaa kyl niin hyvältä :) ei se dpo14 nega mitään kerro ;)

Hileinen myös, tuhruttomuus kuulostaa hyvälle :) millon meinasit testata?

Mimmu, hyvä et yks folli kasvanu :)

Larissa: hehe :) näin teen :p toivottavasti nämä testit ei kerkiä loppumaan vaan saan ennen sitä plussan :)

Nennaa: inhottavaa et siullakin on masua väänelly siellä :( <3 täällä näyttäis siltä et 1 imodium auttoi, ei o tarttennu wc:ssä juosta enää :) toivon niin et toi oli va tuossa! Itse näen niin itseni joskus synnyttämässä ja vannomassa kipujen kanssa että en enää vauvoja tee ja kohta taas yrittämässä ;)

Mannikka: kerrankos sitä tilaa ihan kunnolla ;)

Maggie: puhut kyllä asiaa, plussia sais alkaa jo tulla!!! Katos kuumeessa keksii kaikke hauskaa :D :D :D tä tauti on kyllä ihan omaa laatuaan! Kateellisena täällä katson ku mies nukkuu vielläkin yöunia ja itse hourin ja niistelen täällä vaan nenää :o

Hileinen: nonnii nonii ;) oi kumpa pysyis tuhru sieltäkin poissa :p

On: mulla tosiaan kp 9 ja "menkat jatkuu" en tiiä sielt tulee semmosta venyyvää vaaleaa verta kokoajan ei hyytymiä mut ei ihan vuoda verta va jotain todella outoa limasta verta jo pari päivää :o loppuis nyt kokonaan! Murrr ja ällövarotus tuosta äskeisestä :D

ImageUploadedByVau Foorumi1447408543.315600.jpg

Kuinkahan monta kertaa olen tätä pientä kieltänyt ettei syö meidän takkien nauruja ja nyt menee ihan kaappiin asti piiloon niitä syömään :D PAHIS pentuKISSA!

Hileinen, oisko kerrankin niin että on tuhruTTOMUUTTA liikenteessä! :) hyvältä kuulostaa ja jännätään yhdessä ;)

Haikara, ootko ottanut mitään kuumetta alentavaa? Houreet ei kuulosta kivalta :( Muoks. Ihana kisu!!!! Sanoitko lääkärissä noista oudon pitkistä menkoista? Ettei vaan liittyisi jotenkin tulehdusarvoihin..?

Mimmulla kuulostaa myös tilanne hyvältä! Nyt vaan poksautat sen follin ja plussaat ennen kuin ehditte mihinkään uusiin hoitoihin lähteä ;)

Mimmulla kuullostaa hyvältä tuo folli, eikun tärppionnea vaan! :)

Haikara, juu miullakin meni sitten ohi se. Joo mie melkein jo päätin eilen etten sittenkään halua vauvaa, jos synnytys ois verrattavissa tohon :D ja kyllä, helposti näen myös itseni siellä synnärillä toteamassa "ettei enää ikinä" ja hetken päästä ollaan taas täällä foorumilla kuumeiluketjussa :P
Ihana kisu siellä! :) täällä mein kisupappa on miun sylissä ja alko tökkii nenällään tätä näyttöä ku näki siun kisun :D toivottavasti kuume alkaa laskemaan ja olo paranemaan! :)

Hileisellä kuullostaa todella lupaavalta tuhruttomuus! :)

Mannikka, ootan ainaki kp 32 ennenkuin testaan. Tai ehkä ylikin. En ole ollenkaan himotestaaja enää ku ikinä plussanplussaa saanu.... Katsotaan miten käy :D

Melko eeppistä jos ois tärpänny ku letrot oottaa kaapissa.

Larissa: Panadolia oon ottanu laskee aina vähäks aikaa kuumetta :) No en kyllä tajunnu sanoa mitään niistä :o toivottavasti alakerrassa ei mikään ole vikana! :o onneks tiistaina on se folliultra jos paranis siihen mennessä et pääsee sinne :)

Hahah ihana nenna <3 meillä on kyllä jatkuvasti samanlaiset olot ja ajatukset :*
Laskee vähän ain mut tää räkätauti mikä eilen alko on jäätävä :D eiköhän tää tästä viellä iloks muutu ja tarttee toivottavasti pitkään aikaan enää sairastaa yhtään mitään!

On toi mei kisu ni omalaatunen vaik vähän väliä pahan teossa :D toinen vaan kokoajan seurailee, istuu ja tuijottaa mua kummissaan <3 Ihan ku se haluis kokoajan tarkkailla mun vointia mut antaa samalla tilaa :) normaalisti tä toinen o omissa oloissa.

Mimmu: ihanaa siellä on folli nyt tärppi onnea!! <3 toivottavasti se siitä viel vähän kasvaa :)

Mitä teille on sanottu noista folleista mulle sanottii kerra ku oli 10mm että 20mm folli on raja raskausmahdollisuudelle että alle 20mm follista ei voi raskautua? :o

Haikara, alle 20 mm follit on vielä "raakoja" eivätkä siis riittävän isoja voidakseen hedelmöittyä. Muniksella pitää olla hyvät matkaeväät omasta takaa, kun irtoaa matkalleen kohti kohtua.

Takaisin