Huh, onpas täällä ollut vilkasta aamukeskustelua!! 400 sivuakin paukku rikki tsuit tsait! Ihanaa tietty että saa vertaistukea ja apua pulmiin. Mut toisaalta harmittaa, kun sivumäärän lisääntyminen tietysti tarkoittaa sitä että yhä ollaan täällä!! Missä ne plussat viipyy??
Larissa, näytäpä meille plussa. Kuulostaa kyllä todella kutkuttavalta sun tilanne ++++++++++ Varmasti ihana tunne kun tuhru pysyy poissa. Mut vielä ihanampaa olis ne kaks viivaa tikussa. Testaa!
Haikaranyytti, yritähän parantua sun haikaraflunssasta! Kylläpä hyvän nimen keksit, mua ihan nauratti. :) Vaikka tosi ikävältä kuulostaa toi tauti.
Gatusa, ihana tyttö. Ja sä teet varmasti herkullista riisipuuroa, ei kai tyttö turhaan kehuis! Mutta miehelle satikutia! X(
Viipsukalla hyvä suunnitelma. Kun tarvitsee tukea, sitä on saatava. Monesti puhuminen keventää taakkaa paljon! Voimia mieltä vaivaavien asioiden kanssa kamppailuun. <3
Mimmu, mietin kun kysyit noista clomien vaikutuksista ni mitä ite koit? Tai muut clomien käyttäjät, onko tullu pahoja sivuoireita? Niistä tais olla täällä jo aiemminkin puhetta, mut mulla meni ohi kun en silloin ite käyttäny kyseistä tuotetta... Mulla on vähän päänsärkyä ja nenän tukkoisuutta mut ne ei välttämä liity mitenkään clomeihin, sattu vaan samaan aikaan.
Voi kun ois jo viikon päästä ni näkis clomien vaikutuksen!
Maggie kp5