Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti, se on kyllä jännä miten järki sanoo, että "Haloo!!! Et oo tälläkään kertaa raskaana! Kohta ne menkat alkaa!!!" ja sitten on kuitenkin se pieni kuiskutus taustalla "entä jos sittenkin...?" :D tänään just mietin, että kuinkahan monta kertaa pitää negat ja menkat kohdata, että toi pieni ääni pitää turpansa kiinni? :'D

Mutta toivotaan että joko sulla joko menkat alkaisi ja loppuisi ajallaan jotta pääset leikkaukseen TAI että se plussa viimein tulisi <3

Haikaranyytti, kauheeta! :O onneksi oot saanu hoitoa!

Muoks. Nyt on tilattu 1 rfsu:n herkkä puikko ja 2kpl paketti First Responsea (6,5 mIU/ml), jota Amerikan naiset tuntuu pitävän parhaana testinä vaikka se onkin tosi herkkä :O eli uusi kierto saa tulla!

Muokattu viimeksi:
PikkuMinski, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Ja vielä piinas neljä ylimääräistä päivää! Höh, uus kiekka käyntiin, uudella plussapuhurilla!!

Mymmelisti, ajattelitko testata pian, jos ei tätiä näy? Ja mahtavaa että leikkaukseen on niin vähän aikaa. :) Jospa nyt et vain joutuis pukemaan ja riisumaan kaapua vaan oikeen instrumentit kehiin ja sulle uusi ja vastaanottavaisempi kohtu!! Sitten +++++++++++++

Mimmu, ei oo tullu vielä mitään oireita, tosin vasta 2/5 clomia oon kuurista syöny. Ultra kp 11, nyt kp 4. Viikko venttailua ni näkee, tepsiikö!! Ai että jos ois kertalaakista oikee annostus. :)

Maggie kp 4

Katsoitteko eilen yökylässä maria veitola ohjelmaa? Siin oli Antti Kaikkonen ja Satu Taiveaho. Mä katon nyt vasta tätä uusintaa, ja tää on kyllä tosi koskettava. :')

Kiitos kaikille paranemis tsempeistä <3 Kai tästä selvitään :p täällä kp 8 ja menkat ei o vielläkää loppunu :o tais tämä letro kierto mennä harakoille jo ihan tän sairastamisen takia saati en tiiä miks vuoto ei o vielkää loppunu :o

Viipsukka, saitteko ajan kunnallisella? Vaikka teillä on jo kolme lasta?! Aika hienoa jos näin on! Täällä pk seudulla ei pääse enää kunnalliselle hoitoon jos on kaksi lasta!

PiPaNat, juu. Tai siis mulla on kolme, nykyinen mies on kuopuksen isä. Mä haluan ainakin sen yhden kerran käydä.
Ja pyysin lähetteen mielenterveyshoitajalle, kun nää keskenmenot vaivaa.

Pahoittelut kaikille menkoista, viimeisimpänä muistan pikkuminskin ja mymmelistin❤ tsemppiä uuteen kiertoon molemmille!

Mymmelisti, tsemppiä ihana, nyt ainki pääset onneksi leikkaukseen!❤

Viipsukka, hyvä että saitte jo ajan polille :)

Haikaranyytti, tsemppiä ja paranemisia!❤ onpas tosi pitkät menkat siellä :o toivottavasti paranet pian niin ei mene ensimmäinen letrokierto harakoille :)

Maggie, toivottavasti annos on oikea heti ensiyrittämällä ja plussa paistaa kierron lopussa :)

Hileisellä oli myös hyviä uutisia! :)

Katjushan tilanne jännittää aivan älyttömästi, toivottavasti testaat kuitenkin ennen verikoetta, jotta päästään tihrustelemaan ja onnittelemaan!❤

Anteeksi kun en nyt millään muista keille kaikille piti kommentoida :( ollut pää aivan jumissa menkkojen alusta asti.. Joten kaikille nyt vaan tsemppiä ja plussatuulia tasaisesti!❤

Nämä menkat nyt sitten jäivät vain 4päiväsiksi ja viimesimpänä päivänäkin oli vain sellasta tuhrua enää, mutta laskin sen silti kun oli selkeää vuotoa vielä yöllä tullut vähäsen :o
Mietin testien tilaamista netistä, mutten nyt tiedä mistä tilaisin ja mitä. Tuntui aika haastavalta valinnalta, joten päätin etten tilaa ja jatkan samalla linjalla enkä vastaisuudessakaan testaa turhaan :D

Nenna kp6

Larissa & nennaa , sanokaapa muuta mut ei mua haittaa tärkeintä on vaan että paranen nyt tästä pikkuhiljaa ja saan voimani takaisin :) yritetää sit taas pientä ku on taas terve. Oma terveys menköö nyt kaiken edelle. Mieskin tänää sano mulle hyvin että " kohta sä oot taas terve ja samanlainen tuittu pää ja nipo ku aina ennen" :D:D:D ei o paljoo naurattanu viimeisten vuorokausien aikana mut toi vähä huvitti :D onneks mulla oli mies kokoajan sairaalassa vieressä ja raukka nukku nojatuolissa <3

Hileinen: juu ja siis aina on hyvä että vaivaan löytyy syy. :)

Mymmelisti: vatsa flunssakin mahdollinen mut meinasitko millon testata? :) muoks. No voi perskule! Pahoittelut vuodosta. Mutta onko niin että leikkaus aika lähenee.

Haikaranyytti: eikö sulla ollut edes mitään ennakko flunssa tms. ? Hui jos Tollasen kuumeen ihan puskista tekee! Ihana mies sulla. Mukana kun sairaalassakin :D

Murkku: no olihan noista puhetta jo aiemmin. : D onhan noita itsekkin nyt yrittänyt vähentää minkä voi mut kyllä se makaroni menee kun rahat on loppu. :(

Täällä loppu valkkari ja Alko ekat repäisy kivut.. alamaha hourii. ..oikean puolen munasarja kipua ollut siitä kp 14 asti päivittäin ja nyt kipu siirtyi vasemmalle... :0 huomenna veri kokeisiin. .. liekkö ovuloinut ollenkaan.

Lucky: No ei mitään ennakkoa ku eilen aamulla ääni vähän painees ja sit yhtäkkiä box löi 38 kuumeen päälle illasta ja alko yskittämään ihan kunnolla semmosta rahinayskää, yö meni sit 39 kuumeessa ja olin ni huonos hapes et piti lähtee sairaalaan ja tänää pääsin kotia. Tulehusarvot oli 19 ( alle 5 normaali ) eli vähän kohollaan. Saatii tänää kuumetta alas vähä mut nyt taas alkaa hipoo 39 :o miu suurin kuume elämäni aikana on ollu 38 tasan ehkä mut ei lähelekkään 39 tai 39,5 mikä ollu ny korkein. En ees pystyny enää kävelemään itse... Joku influenssa tää toivottavasti on, jos kuume jatkuu maanantaina uuestaa tulehusarvot.

Haikaranyytti: no Ompas outoa että crp: kin noin matala ollut. :D kroppa yrittää sit ihan kunnolla taistella pientä virusta tai bakteeria vastaan. Olitko ottanut sen influenssa rokotteen.

Takaisin