Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mäpä se tänään repäsin ja varasin meille ajan lapsettomuusklinikalle! Tähän ja ens kiertoon vielä gonal f -piikit ja marraskuun lopussa meen akupunktioon tcm:ään erikoistuneelle lääkärille. Tammikuun ekalla viikolla ensikäynti sitten klinikalla.

Hyvä Mimmu!!

Semmonen kysymys mulla tuli mieleen et viittinkö ostaa uutta pakettia geleetä kun mulla enää 4 tabua jäljellä ja JOS tässä kierrossa natsais ni ei kai niitä sitte raskaana enää syödä ni sit jäis melkein koko purkki käyttämättä. Toisaalta taas clomit saattaa sitä limakalvoa ohentaa ni geleet ois vastaliike sille. Hmmm... Ideoita? Vai pistänkö vaan haisemaan sen 20€ ja ihan sama vaikka jäiski käyttämättä. Ja mitä todennäköisimmin mä syön niitäkin vielä kuukausikaupalla, tuskinpa tässä heti mitään tapahtuu kun mulle EHKÄ saadaan ovis aikaiseksi. Lisäks ne monivitskutkin hupenee... Tilalle uutta samanlaista vai jotain mammavitskuja?

Mimmu hyvä ja nyt vaan odotellaan :)

Maggie osta vaan ja kauppaat sitten jollekkin jos ei tarvetta :D mistä muuten ostat geleesi? Mietin että voisin taas alkaa syömään kun en ole nyt syönyt mitään lisäjuttuja..

no jälkiongelmat tällä viel vaivaa, vatsa outo ja ilmaa enemmän ku laki sallii, vois varmaa kaasupullon täyttää. mitä poikaa tulee ni ei ol viikkoihi mitää uutisia enkä ol saanu puhua pojan kans. täs kuus niil on joku palaveri missä asiasta sit puhutaa kuulemma. saapi nähä. itellä on ikävä pohjoseen takas ja ikävä poikaa, tyttö ikävöi veljeää ja ukko syytti mun äidin ees mua kaikest taas. huoh, tarpeeks rankkaa muutenki ja sit viel syytökset ni ei hyvää päivää.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia. ja anteeksi vähäsanaisus ku en oikei tiä mitä kirjottaa, tuntuu et pää on tyhjä.

Geleestä sellainen kysymys, että mihin te perustatte sen tiedon, että gelee vaikuttaa edullisesti limakalvon paksuuteen ym.? Silloin kun kuulin geleestä ensimmäistä kertaa, yritin etsiä netistä tutkittua tietoa (suomeksi ja englanniksi) geleen vaikutuksesta, mutta en löytänyt muita tuloksia kuin "ei tutkittuja tuloksia" ja "ei hyödyllisiä terveysvaikutuksia" (mm. Euroopan elintarviketurvallisuusvirasto on todennut näin). Lisäksi Yhdysvalloissa on nostettu oikeusjuttuja yrityksiä vastaan, jotka ovat luvanneet Royal gelee tuotteille perusteettomia hyötyjä. Geleen on kyllä todettu aiheuttavan allergisia reaktioita varsinkin sellaisille ihmisille, joilla on jokin muu allergia. Näiden tietojen pohjalta en sitten lähtenyt tuotetta ostamaan, mutta aika moni täällä tuntuu geleetä popsivan. Olenko vaan missannut jotain olennaista?

Dolcetti, käsittääkseni omaan empiriaan perustavat nämä jotka täälläkin käyttävät. Ovat siis havainneet limiksen paksuuntuneen esim. Folliultrien yhteydessä. Ja toisilla tullut suotuisia vaikutuksia luteaalivaiheen pituuteen. Näin siis minun mielestäni. Tutkittua tietoa en minäkään ole aiheesta löytänyt. Itse söin geleetä 3kk ja minulla se lisäsi tuhrutaipumusta. Joku oli täältä plussannut geleen aloittamisen jälkeen, sattumaa vai ei? :)

Gatusa, voimia!! <3 <3 <3

Geleestä, itse oon ostanu luontaistuotekaupoista, Life tms. Ja niistä vaikutuksista lähinnä oon lukenu tuotteen omilta sivuilta (googlettamalla) sekä keskustelupalstoilta, joissa jotkut on plussannu alotuksen jälkeen. Toisilla tosiaan ilmeisesti on aiheuttanu/lisänny tuhrua, mutta mulla ei oo taipumusta siihen eikä oo vaikuttanut. Tosin tän tabun syöminen ei mulla oo plussaa tuonu eikä ilmeisesti ovulaatiotakaan, vaikka joillakin sanotaan tuoneen hedelmällisyyden takaisin vaihdevuosien jälkeen. Ketä ja mitä tässä nyt sit uskois??

Mut lääkärissä eivät olleet kuulleetkaan (tai eivät tunnustaneet). Ainoat lääkärin suosittelemat oli D-vitamiini ja foolihappo. Ite syön noiden lisäks monivitamiinia ja geleetä.

Maggie tunnen tuon mun rakkaan aviomiehen sen verta hyvin, et tiedän kyllä mitä tuleman pitää ;) kyllä se varmaan suostuisi mun takia, mutta mä haluan et tää on 100% yhteinen juttu ja siksi en halua painostaa

Mimmu nyt vaan ootellaan ❤ tosin saat luvan plussaa ennen lekuria ;)

Dolcetti myös mulle tuli geleestä ei toivottuja oireita, mut ystävä sai avun limikseen ja lutikseen

Gatusa sun tilanne harmittaa :-( miehes on varsinainen uuvatti! Toivottavasti pääset pian pojan luo tai toisinpäin ❤

Nega veti pohjiin :'( keräilen rauhassa ja oottelen vuodon alkua :-( Tää on perseestä :mad:

En saanut letroja tukemaan ens kiertoa. :( määräs kyllä yhden toisen lääkityksen, joka tukee painonpudotusta... Lääkäri ei ollut kuullutkaan letroista...

Luget lopetin kaks päivää sitten osaisiko kukaan veikata milloin täti kurvaa paikalle?

Muurahainen kp 42, dpo 18, yk 21

Joko pepe on synnyttänyt??? Ei ole hetkeen näkyillyt ;) ilmianna itsesi jos siellä olet ja mitä kuuluu?

Tuli vain noista geleistä mieleen että pepen mies alkoi syömään niitä ja sitten he plussasi seuraavasta kierrosta. Kukaan ei tiedä varmasti onko niistä mitään hyötyä oikeasti, mutta ainakin mieltä parantaa jos kuvittelee, että on uusi mahdollinen apukeino! Tai niin ainakin itselläni oli, mutta nyt en tähän kiertoon enään niitä ostanut.

Dolcetti, mulla Gelee on auttanut estrogeeniin, kun on vaihdevuodet ovella. En oo pitkiin pitkiin aikoihin saanut niin mehevää ovista kun viime viikolla. Limispaksuus 8,4 mm on kyllä aika hyvä, kun tuon alle mulla jää jos estrogeenilääkityksellä rakentaa limiksen. Alotin alkusyksystä keskenmenon jälkeen.
Katjusha 4 dpo...

minä huikkaan tänne väliin noista geleistä että itse söin niitä enempi sillä mentaliteetilla jotta tuskimpa niistä haittaakaan on :grin tiedä sitten oliko niistä apua vai ei mutta oliko nyt toinen vai kolmas kierto vehniksen ohella kun tämä nykyinen tärppäsi ja toivon mukaan pysyy nyt loppuun asti mukana:)

Murkku, mulla primojen jälkeen 2-4 päivää mutta kuullut ja täälläkin lukenut, että joku on joutunut keltsilääkityksen jälkeen viikonkin odottelemaan...

Minni täällä ollaan yhdessä vielä. Tänään meni limatulppa. Joten ehkä pian päästään tositoimiin. Keskiviikosta asti supistellut välillä. :) lauantai illalla sais mun mielestä alkaa synnytys :D

Mä tosiaan liputan geleen puolesta! Ja varmasti otetaan käyttöön heti jos ja kun toinen halutaan. :)

Takaisin