PikkuMinski, pahoittelut pirskuleen negasta!!! Äh... Ehkä kun aikaa kuluu niin saatatte jossain vaiheessa haluta kokeilla apukeinoja, jos ne sitten tois tarvittavan taikahippusen teidän pakettiin. Mutta onhan se luomukin mahdollinen, todistetusti! :) Tsemppiä ja halaus!
Nenna, vaikuttais, että oot vähän jo kivunnut murheen alhosta ylöspäin, eikö :) Kiva, että elämä hiukan jo hymyilee jälleen. Uuteen kiertoon uutta potkua! Ja jos nyt jo yritti tapahtua jotain, niin ehkä ensi kierrossa todella tapahtuu!
Larissa, milloin testaatkaan? En malta odottaa.
Murkku, letroista en tiiä mut clomit on mulle 1 tbl kp3-7, ultra kp 11.
Mut ai että alko taas ketuttaa kun vetailin noita hintoja!!
Se mun lääkäri oli että eiköhän ne oo samaa luokkaa, clomit ja letrot. No öö on niissä yli 50€ eroa, melko sama!! Ei tod. Aion kyllä sanoo siitä ens käynnillä...
Mh- ihanat kuulumiset ja söpö kuva. Pian tänne ketjuun kaikille tuollaiset!! +++++++++++++++
Ja Sabetti kyseli hinnoista ultrassa ym. ni meillä meni ihan klinikkamaksun hinnalla, n30€ käynti, julkisella puolella. Näyttäis kyllä olevan isot erot verrattuna yksityiseen...!
On. Täällä oon jotenkin tosi herkkänä ärtymään, onkohan nää nyt niitä kun kaikissa leffoissa ja sarjoissa aina muijat sekoo ku niillä on menkat ni mulla on just nyt semmonen seko-huuto-raivo-itku-olo. Ja sekoilen vaan, töissäkin ihan hukassa koko ajan. Kaipa tää menee kohta ohi.
Onneks huomenna eka clomi naaman. Tulispa just oikea vaste niistä!!
Maggie kp 2