Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa joo ollaan käyty yksityisellä nää alkututkimukset. Täällä alko sillon kun oltiin menossa, kunnallisessa kesäsulku. Nyt vielä se soittoaika tolle samalle lääkärille ja katellaan sitten tilannetta uudestaan. Se ainakin sanoi että aukkariinki se voi antaa lähetteen julkiselle.

Onko muuten täällä kokemusta miten suuri hintaero on aukkarissa? Meneekö julkisella ihan polimaksulla?

Letroista kysymys:
Minkä nimisiä letroja teille on määrätty? Ja millä ohjeistuksella?
Onko teillä seuranta ultria ollut letrojen kanssa?

Mun testaaminen venyi tähän aamuun saakka, mutta eipä sillä väliä :-( yk27 odotellessa :'(
:mad: VITTU :mad:

-PikkuMinski kp30/28-30 yk26-

Liitteet

• 1447133752605.jpg
    1447133752605.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 214
Sabetti mä en tiedä mutta mulle ei oo tullu julkiselta polilta ainakaan vielä mitään maksuja :o mutta aukkarikin maksaa mun mielestä vaan sen kertamaksun eli jotain 30e?

Pikkuminski pahoittelut negasta ja tsemppihalaukset :( <3

PikkuMinski <3 <3 miksi tämä on meille niin vaikeaa... :( :( :(

Letroista sen takia kyselin, kun mulla on tänään soittoaika lääkärille ja ollu puhetta, että pyydän ne tueksi seuraavaan kiertoon...

Meillä ei kunnalliseen päässy ja en jaksanu oottaa ni kävin tutkimukset yksityisellä, mut muuten ollaan kunnallisella. Tai siis eihän me enää olla ku ei mitään vikaa löytyy ja mies ei halua mitään tukikeinoja

Mie niin koko viikonlopun ootin, että tänne ois tullu plussia :shifty: mutta ilman plussiaki kyllä teillon ollu ihan huikee asenne. Ja toivottavasti moni sen jouluksi sais, ressaatte joulua, ettekö lapsen tekoa niin jos sieltä niin ylläreitä tulis :wink

Mutta tosiaan asiaan. Eilen nt-ultra takana ja kaikki hyvin. Laiskan puoleista sorttia oleva yksilö, ei meinannu millään kääntyä, että ois saanu kunnon mitat vaikka koitti se ultraaja kuin heiluttaa.

mh- 12+5

Liitteet

• DSC_0012 – kopio.JPG
    DSC_0012 – kopio.JPG
    279.9 KB · Katsottu: 213
Muurahainen: Mulla on letrot käytössä kolmatta kiertoa. Merkki Letrozol ratiopharm 2.5 mg (100 kpl). Ohjeena oli aluksi 1 tabletti KP 2, 4 ja 6, sitten 1 tabletti KP 2-6 ja nyt taas 1 tabletti KP 2, 4 ja 6 (isommalla annoksella pyrki kasvamaan useampi isomman kokoinen folli, joten annostusta pienennettiin alkuperäiseen). Ultrattu on kaikissa kierroissa pariinkin eri kertaan.

Pahoittelut negasta Minski :( Miksi sitä plussaa ei voi jo sinne tulla?! :mad:

Sabetti, mulla aukkari meni ihan sillä polimaksulla eli oisko ollut noin 30€

Mh, voi mikä ihana pötköttelijä siellä <3 Oli varmaan hyvät unet kesken ;)

Murkku, en oo varma onko Letrozolille vaihtoehtoa toisella nimellä? Ja jos on niin, voithan kysyä halvempaa vaihtoehtoa sitten apteekissa. Eikös letrot oo juuri se halvempi vaihtoehto Femarille?

Nenna, hyvä jos alkaa vuoto jo helpottamaan :) Ja pian on se aukkarikin!

Larissa kp 28, dpo 12-13

Murkku: Femar on alkuperäisvalmisteen kauppanimi, samaa letrotsolia sisältää siis kuin nuo geneeriset valmisteet, jotka nimetään yleensä Letrozol + valmistajafirman nimi. Tällä hetkellä myynnissä näyttäisi olevan seuraavat letrotsoli-valmisteet: Femar, Letrolan, Letrozol Accord, Letrozol Bluefish, Letrozol Ratiopharm, Letrozol Sandoz ja Letrozol Stada. Geneeriset tuppaa olemaan huomattavasti halvempia, mutta siis täsmälleen sama vaikuttava aine (vrt Panadol ja Para-tabs). Apteekkihan vaihtaa reseptilääkkeen aina halvempaan vastaavaan valmisteeseen jos sellainen on tarjolla, joten siinä mielessä ei ole väliä minkä noista lääkäri reseptille kirjoittaa. Näyttää nyt halvimmat olevan noin 8,50€ 100 kpl.

Mulla oli aluksi ohjeella 1 tabl. kp 3-7 mutta koska kasvoi neljä follia, niin annos nykyään 1 tabl. kp 3, 5 ja 7 ja tämä näyttää mulle sopivalta.

Taustalta huutelen letro-kysymykseen annoksesta, mähän söin niitä kp 3-7 2tbl päivässä ilman riittävää vastetta, että se on ihan yksilöllistä mikä kellekin toimii :)

PikkuMinski, pahoittelut pirskuleen negasta!!! Äh... Ehkä kun aikaa kuluu niin saatatte jossain vaiheessa haluta kokeilla apukeinoja, jos ne sitten tois tarvittavan taikahippusen teidän pakettiin. Mutta onhan se luomukin mahdollinen, todistetusti! :) Tsemppiä ja halaus!

Nenna, vaikuttais, että oot vähän jo kivunnut murheen alhosta ylöspäin, eikö :) Kiva, että elämä hiukan jo hymyilee jälleen. Uuteen kiertoon uutta potkua! Ja jos nyt jo yritti tapahtua jotain, niin ehkä ensi kierrossa todella tapahtuu!

Larissa, milloin testaatkaan? En malta odottaa.

Murkku, letroista en tiiä mut clomit on mulle 1 tbl kp3-7, ultra kp 11.

Mut ai että alko taas ketuttaa kun vetailin noita hintoja!!
Se mun lääkäri oli että eiköhän ne oo samaa luokkaa, clomit ja letrot. No öö on niissä yli 50€ eroa, melko sama!! Ei tod. Aion kyllä sanoo siitä ens käynnillä...

Mh- ihanat kuulumiset ja söpö kuva. Pian tänne ketjuun kaikille tuollaiset!! +++++++++++++++

Ja Sabetti kyseli hinnoista ultrassa ym. ni meillä meni ihan klinikkamaksun hinnalla, n30€ käynti, julkisella puolella. Näyttäis kyllä olevan isot erot verrattuna yksityiseen...!

On. Täällä oon jotenkin tosi herkkänä ärtymään, onkohan nää nyt niitä kun kaikissa leffoissa ja sarjoissa aina muijat sekoo ku niillä on menkat ni mulla on just nyt semmonen seko-huuto-raivo-itku-olo. Ja sekoilen vaan, töissäkin ihan hukassa koko ajan. Kaipa tää menee kohta ohi.

Onneks huomenna eka clomi naaman. Tulispa just oikea vaste niistä!!

Maggie kp 2

Takaisin