Ei tää voi olla näin vaikeeta!

heis ihanat.

pahoittelut negoist

täällä toivutaa josta taudist joka iski ku salama kirkkaalt taivaalt toissapäivän. pahoinvointi kuume, kivut, nyt ei mitää enää onneks.

Larissa, on se piinallista. Mä aina sata kertaa kelaan tuota "When my babyn" hcg-laskuria ja eipä se paljon lohduta kun aina veikataan että testissä näkyy 16 dpo tai jotain. Siinä kohtaa ei liene mikään enää arvailun varassa. Mulla menee nyt "vain" 1+1 lugesteron, eli takuulla pidä vuotoa kovin hyvin poissa sitten jos oma tuotanto hyytyy kahden viikon päästä. No, toivotaan ettei niin käy ...
Toimenpidelääkärinä meillä on "tiedenainen", jolle asiat tapahtuu tai ei tapahdu - ilman psykologista puolta. Huoh, ihan hyvä, kun pää on kuin Haminan kaupunki - toiveikas mutta samaan aikaan kauhuissaan!
Katjusha 3dpo ...

Lumihiutale, mulla oli pitkään epämääräisiä oireita, mutta yksikään lääkäri ei noteerannut niitä sen kummemmin. Epämääräisiä kipuja muniksissa ja kohdussa läpi kierron, menkat muuttui joka kerta kipeämmiksi, loppukierron vuoto joka saattoi alkaa heti ovulaatiosta ja jatkua menkkoihin yms. Mikään näistä ei ole tyypillisiä bv:n oireita. No, viime menkkojen jälkeen oli pakko lähteä päivystykseen kun kivuista ei tullut loppua ja en voinut nukkua/olla töissä ilman särkylääkettä. Vasemman munasarjan tienoille sattui eniten ja kipua oli myös pissatessa. Bv sieltä sitte paljastui! Ja ne tyypilliset oireet eli harmaa/vihreä vuoto ja paha kalamainen haju eivät olleet mulla oireina. Toivottavasti sinä saat pian avun!

Katjusha, ei meidän auta muuta kuin yrittää pysyä positiivisena, mutta realistisella tavalla. Tuo whenmybaby -laskuri pudottaa kyllä maan pinnalle testaamisen kanssa, kun ei se plussa välttämättä tule ennen dpo 16 vaikka raskaana olisikin!

Niin onko sulla nyt käytössä 200mg lugea 2x päivässä? Mulla toi määrä ei pitänyt vuotoa poissa, nyt ihmettelenkin kovasti että puolet siitä näyttää pitävän. Tai no hyvin on menkoille vielä aikaa alkaa lugen läpikin...

Muokattu viimeksi:
Höh Sabetin negalle... :(

Katjusha, plussaa peliin, ny kuulostaa jotenkin tosi hyvältä, semmonen fiilis!

Ja Larissa, huippua jos ei tuhrun tuhrua. :)

Lumihiutale, se voi olla edelleen virtsis, mutta eri lajike kuin veikkasivat lääkettä antaessaan. Voit joutua vetämään uuden kuurin toisella lääkkeellä. Toivotaan että pian auttaa.

Mrsc, halaus sulle perheen vastoinkäymisiin.

Mitähän piti vielä sanomani... No palaan myöhemmin asiaan kun muistan.

Mutta täällä iloisia uutisia! :) Sain ultra-ajan ja saan keskiviikkona aloittaa clomit. :) Aamulla oikein sydän tykytti ku jännitti toi soitto ja säätö. Mut sujuvasti meni. :)

Maggie kp 1 tai 2. En nyt tiiä laskenko eilisen ykköseks ku illemmalla vasta alko. No ne tais klinikalla laskea tän maanantain kp1:seks mun selitysten perusteella. No, sama se. Lääkitys käyntiin keskiviikkona ja ultra ens viikolla!

Larissa, joo 100mg aamuin ja 100 mg illoin. Jos tehdään kokonaan lääkkeellinen siirto, niin sitten laitan 300mg aamulla ja 300 mg illalla. Siinä joutuu aina menemään siihen verikokeeseen, kun pisaraakaan ei tule läpi.
Täällä mä nyt istun klinikalla. Mies on ties missä (aha, ja just tulikin). Kesäkuun siirrossa olin yksin, kun mies oli Kiinassa. Siinä olis ollut lapsen lapsille kertomista, mutta ei sitten ollutkaan ...

Maggie, jes hyviä uutisia! Olkoon tämä teille nyt THE kierto!!!! :)

Katjusha, kovasti tsemppiä nyt! Siinä olisikin ollut hieno tarina; "kun sait alkusi niin iskä oli Kiinassa" :D :D

Pikkuminski: kyl mä osaan pitää hauskaa yksinänikin jos tarve niin vaatii. :D sehän vasta ukkoa vituttaa jos alan omaa elämää yksinäni toteuttaa. .. joskus on tullut sitä harrastettua... että pojan kans menny kaverille ja tullu illalla kotiin... :D ei tykännyt ku yksin joutu kotona olemaan. Pitäis varmaan taas alkaa muistuttamaan että kuka mun kuuluu olla.

Maggie ja Larissa en tiedä mikä on kun crp oli matala ja bakteeriviljely ei oo vieläkään tullut mutta lääkäri kirjotti uuden ab kuurin kun oireet on niin voimakkaat. Toivottavasti nyt auttais, kiitos teille neuvoista :)!

Lumihiutale, mulla oli crp pitkään normaalin rajoissa ja bv ei aina edes nosta sitä. Mutta toivottavasti saat selville mitä se on ja alkaa lääkkeet auttamaan!

Gatusa onneksi tauti hävisi yhtä nopeastikkin kuin tulikin! :) onko teillä muuten asia esikon tapauksesta selvinnyt yhtään? Oletko päässyt puhumaan pojan kanssa?

Onpa täällä ikävät bv:t ja virtsikset rantautunut kiusaamaan. Tsemppiä ainakin lumihiutaleelle ja toivon että menee pian ohi jo! :)

Mrsc noi muistisairaudet on kyllä perheelle aina niin kovin rankkoja. :( toivottavasti saatte edistymistä hidastettua lääkkeillä. ♥

Maggie Jes! Hyvä että nyt on tropit kohdallaan! :) plussatuulia!

Mä soitin jo tänään sinne klinikalle ja sain lääkärille soittoajan ens keksiviikolle. Voidaan sit jutella jatkosta. :)

Gatusan kuulumiset oli mullakin tänään mielessä!

Ja Katjushalla oli toisen ketjun mukaan kaikki mennyt nappiin tänään <3 nyt vaan pikaliimaa, no-more-nailsia, tarrasukkia sun muuta mukaan, jotta tarttuu hyvin kyytiin ja pysyy messissä!!!

Sabetti, hyvä että sielläkin lähtee asiat etenemään johonkin suuntaan <3

Katjusha, toivottavasti tämä toivo tulee syliin asti!❤

Lumihiutale, kunpa löytyisi pian syy tuolle ikävälle oireilulle :( tsemppiä!

Gatusa, onneksi tauti vain käväisi siellä, vaikka ikävältä kuulosti kyllä :/
Niin mitenkäs poikasi tilanne etenee?

Sabetti, pahoittelut negasta, se roskishaamu oli niin selkeä! :( onneksi sait soittoajan :)

Maggie, jeee!❤ toivottavasti vaste on kehuttava ultrassa :)
Btw miulle polin lääkäri sanoi ett kp1 on se päivä kun koko päivän vuotaa, eli ei esim iltapäivällä alkanut vuoto, vaan silloin seuraava päivä on kp1. Näinköhän siis poleilla pätee eri sääntö ku normaalisti klo18 sääntö?

On; tänään kävin verikokeissa ja ensiviikon tiistaina aukkari, jes :)
Ja vuoto oli jo eilen aivan olematonta?! Tuhrutin siis perjantaina, yöllä vuodin ja lauantaina, ja eilen ehkä just ja just teelusikallinen koko päivänä. Ei pysty käsittämään...

Nenna kp3

Katjushan puolesta peukut ja pottuvarpaat pystyssä! :)

Nenna tsemppiä aukkariin. :) Mä luulen että mullakin se voi olla seuraavana edessä...

Katjusha, peukut täältäkin! Jännittävät viikot edessä :)

Sabetti, kurja nega :( :(

Muutenkin yleisesti pahoittelut kaikille kp ykkösille ja negoille. Eihän tää nyt vaan voi olla näin vaikeeta! Sais tännekin niitä plussia pärähdellä pikkuhiljaa... höh.

On. Meillä olisi se eka polin aika torstaina. Mietin että oiskohan meidän tilanteessa kokeiltu inseminaatiota, kun ivf-jono on tietty pitkä. Että ns. odotellessa.... en kyllä tiedä, jos simpoista vaan ne 2% liikkuu, mahtaako mitään auttaa ees kokeilla? Olis jotain jännitettävää ivf:ää ootellessa. Luomuplussaan en enää usko.

Hileinen kp 24/29-31 dpo jotain yk 14

Kiitti mimmit! Ihanaa kun on ketjun tuki kaikille kaikissa vaiheissa :)!
Onneksi on koko viikolle monenlaista projektia tiedossa töissä - ja viimeinen kotitehtäväsarja kauppiksen iltakurssille. Mähän olin silloin helmikuussa kans iltakurssilla ja tulin eka kertaa ikinä raskaaksi. Voitte uskoa, että muista siitä kurssista mitään :)
Tsemppiä tytöt... Nyt kun oma (paniikkia aiheuttanut) asia saatu eteenpäin niin voi seurailla ja tsemppaa muita :)!!

Tein vähän listausta kuluista mitä tää yrittäminen on aiheuttanut. Vaikka ei olla vielä mitään hoitoja aloitettu, ei edes isompia tutkimuksia, niin kylläpä tuohon on jo muutama euro uponnut.

Omia "humputuksia" kuten vitamiineja, luontaistuotteita, raskustestejä ja ovistestejä ei ole listattu.

Liitteet

• 1447097756460.jpg
    1447097756460.jpg
    51 KB · Katsottu: 185
Sabetti, kyllähän niitä kustannuksia tuntuu kertyvän... Niin ootteko yksityisellä käyneet, kun esim. gynekäynnit on maksaneet ton verran?

Takaisin