Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja negan testanneille. 
Voi nenna
mä olen niin pahoillani, kun vielä kunnon kivutkin olet nyt riesaksesi saanut.
Ja mimmu
miten se onkin niin, että raskausuutiset kerrotaan yrittäville aina kun on kp1 ja pahin aallonpohja menossa.
Nyt tulee pitkä oma napa.
Meikä on täällä vähän vahingossa pitänyt viikon foorumitauon. Perhepiirissä tuli sairastapaus ja nyt sen lisäksi, että painitaan toki kahdestaan tän lapsiasian kanssa, on pelko persiissä, että jos se lapsi meille suodaan löytyykö yhtä ukkia enää
Välillä tuntuu kyllä siltä, että lautasella on nyt liikaa asioita. Töissä on karmea häslinki, vauvaa ei kuulu ja nyt vielä lähipiirin sairastuminen. Mä en vaan kohta jaksa enää ja vaikka sillä stressillä oliskin joku suuri vaikutus raskautumiseen, niin milläs poistat itsestäsi riippumattomat tekijät? No et millään, just suck it up, niin sanotusti on vaan mentävä. Jotta tätä kaikkea voisi vielä vähän hieroa kärsivän naamaan, piti miehen isovanhempien eilen isänpäivän ennakkokahveilla muistutella lastensaannin tärkeydestä.
Mrsc kp9/28 yk8 ja tupladigin hymynaama vilkkuu, dat bastard, en enää luota siihen viimekierron sekoilun jälkeen...

Voi nenna
Ja mimmu
miten se onkin niin, että raskausuutiset kerrotaan yrittäville aina kun on kp1 ja pahin aallonpohja menossa.Nyt tulee pitkä oma napa.
Meikä on täällä vähän vahingossa pitänyt viikon foorumitauon. Perhepiirissä tuli sairastapaus ja nyt sen lisäksi, että painitaan toki kahdestaan tän lapsiasian kanssa, on pelko persiissä, että jos se lapsi meille suodaan löytyykö yhtä ukkia enää
Mrsc kp9/28 yk8 ja tupladigin hymynaama vilkkuu, dat bastard, en enää luota siihen viimekierron sekoilun jälkeen...