Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Sabetilla kyllä selvät 2 viivaa. Jännittää jo valmiiksi sun huominen testi :)

Katjusha, uskon hyvin että teidän pitkällä historialla kaikki "hyvät neuvot" on kuultu varmasti moneen kertaan, eikä huvita olla turhan avoin tilanteesta. Itse kyllä pystyn vieraammille ihmisille sanomaan suoraan, mutta varmaan jos esim. oma äiti utelisi niin en haluaisi kertoa yrityksestä myöskään, niinkuin Larissakin tuossa sanoi. Se olisi jotenkin raskaampaa joka kuukausi vastailla siihen samaan kysymykseen, joko? Äidilleni kerroin ensimmäisestä raskaudesta ihan alussa vähän pakkotilanteessa, ja silloin tuli puheeksi ettei ihan helpolla tärpännyt. Sitten kun se meni kesken niin äiti tietysti tiesi myös että jatkettiin yritystä ja myös clomeista jne. Ehkäpä ei nyt uskalla kysellä mitään kun tietää ettei meidän kohdalla ole välttämättä meistä kiinni tuleeko toista vai ei.

Maggielle tsemppiä uuteen kiertoon ja tuokoon se plussan!

Sabetti, Apteq-testejä olen usein käyttänyt eikä kertaakaan ole tullut haamua ... Ne on tosi herkkiä - eli muutaman päivän päästä sitten tavistestillä kaksi kaunista viivaa :). Onnea matkaan ...!

Esikoista yritettäessä me alettiin jossain vaiheessa sanoa ääneen niihin 'eikö teidänkin olisi jo aika....' kommentteihin että 'jos meistä olisi kiinni niin niitä olisi jo monta. Lapsia kun vain ei vain tehdä vaan ne saadaan' . Yksi läheinen kauhistui siitä miten hän oli tajuamattaan käyttäytynyt ja pyysi anteeksi eikä enää kertaakaan itse kysynyt tilannetta ellen itse ottanut asiaa puheeksi. Ei me mikään "olemme lapsettomuushoidoissa" lappu kaulassa kuljettu, mutta asia ei ollut salainen eikä kukaan oikeastaan sen jälkeen heitellyt satuttavia kommentteja. Juuri sen takia halusin että asia on muidenkin kuin meidän tiedossa koska kaikki ne ajattelemattomat kommentit satutti niin paljon.

Yllättävänkin monet ja yllättävät parit ystäväpiirissä tulivat kertomaan ettei heilläkään kaikki tapahtunut sormia napsauttamalla. Oikeastaan melkein jokainen jonka kanssa asiasta tuli asiasta mitään puhetta niin tiesi jonkun joille lapsen saaminen on vaatinut apukeinoja!

Mutta kaikilla meillä on omat tapamme ja jokainen on oikea! Paljon voimakkaita plussa-tuulia meille kaikille!!

Kiitos tsempeistä uuteen kiertoon. Tästä todellakin sai onnitella ku edellinen kierto oli ovuloimaton. Nyt pikapikaa eteenpäin :) Oon jo tän päivän henkisesti valmistautunut soittamaan klinikalle huomenna. Eikä itse siinä soitossa mitään, jos ois vapaapäivä mut töistä tosi vaikee irrota salamana sitä takaisinsoittoa nappaamaan. Ja ees se eka soitto et pääseekö helpolla läpi ja miten kauan joutuu jonottamaan ja luikkimaan työpaikan käytävillä ette kukaan kuule puhelun sisältöä... :/ Voi kun saisin hyvän ajan ultralle, tai ylipäätään että on ees joku aika että saan alottaa lääkityksen! Mut tietty ois kiva ettei joudu ihan uusiks järkkäämään seuraavan viikon ohjelmaa.

Mä muuten jo kurkistin clomipurkkiin ja ne pillerit on vaaleanpunaisia! :) Haha, kylläpä yllätyin. :)

Plussatuulia naiset. Ja voimia vaikeiden asioiden kohtaamiseen!

Maggie kp1

Maggie: kysehän oli siitä että ukko ei tuota puuhastelua katsonut eilen tarpeelliseksi vaan halusi kaiken huomion vaan itselleen vaikka lupasi myös jatkaa jos ekaks sen vuoro... no eipä sitten jatkanut... ja ovis oli vissiin sitten tänään... :/ oon sille tänään toivittanut hyvät isänpäivät kertomalla miten tää 2 vuotta yritystä on mennyt...Annoin tulla kaikki patoutumat ulos... no miks en minä kun sekin Alko pesee ilmastointi kanavia äitienpäivänä just ku olin siivonnut... Mä aioin päätäni...ihan asiasta...

Pahoittelut murkku ja sabetti ja Larissa negasta.

Minni2: sanoin ukolle että oliskos tänään kiva jos sulla olis sellanen vähän vajaa vuoden ikänen ja 4 v tässä ilostuttamassa päivää... mutta kun ei ole ei...

Nenna: pyysi se aamulla anteeksi mutta mitä siitä hyötyä on kun ei se ens kerralla ole yhtään viisaampi...
Juu ei sun yrittämistä kannata lopettaa.

Mrsc: pahoittelut sairas tapahtumasta. Toivottavasti tilanne kääntyy parempaan päin.

Lumihiutale: juu tosta onnellisuudesta oli myös puhe... että 35v mennessä jos ei tuu toista iha näin luonnollisesti niin sit alan toteuttaa unelmani... matkustan, otan tatskan, käyn operoimassa rinnat mieleiseksi...otan sit viimeistään sen valkoisen paimen koiran. (Varmaan kyllä jo aikaisemmin, kun enhän mä voi kaikkea jättää sinne asti.... rinnat oli sen takia ei vielä koska haluaisin imettää... ukko vaan kauhisteli että eikö tää oo meidän elämä... elät vaan omia haaveitas...no totta helvetissä aion elää omianikin... hitto nyt jo 2 vuotta odottanut jokatoisen viikon ukkoa kotiin jotta voitas yksi meidän haave toteuttaa ni se ei sit jaksakaan tai haluu nautinnon vaan itselleen... :0

Sabetti: no hemmetti! Siinähän on väriäki !?

On. Täällä siis kp 17 ja 18 vaihde (siis yö)ja ovis ehkä tänään koska tuntemukset sellaiset ja rinnatki vähän aristavat on. Valkkari tulva loppui.... mut jos kp 13/14 ja en muista oliko se sittenki 14/15 yönä... puuhastelu ei riitä ni sit ei oo mitään mahiksia....oon taas niin tyytyväinen!!! :,(

Oon nyt perjantaista asti syönyt antibiootteja pissatulehdukseen eikä oireet oo vieläkään lähtenyt :( tänään aivan kamalat mahakivut ja eilen olin todella pahoinvoiva koko päivän.. Täytyy siis varmaan taas soittaa terveyskeskukseen :(

Sabetti, ihanaa! Haamulainen siinä näkyy! Voi kunpa!!!! <3

Pahoittelut muille neganneille ja uuteen kiertoon joutuneille! <3 <3

Lumihiutale, tarkistiko ne pissanäytteestä että sulla on varmasti virtsis eikä jotain muuta? Kyllä antibioottien pitäisi alkaa 3 päivän sisällä vaikuttamaan. Soita päivystykseen!

Lucky, että tulee paha mieli sun miehen käytöksestä :( ei kyllä ajattele muuta kuin itseään! Järkyttävää! Oma nautinto vaan mielessä ja siinä jää parisuhde ja vauvahaave kakkoseksi :mad:

Täällä Sabetin testailua oottelen :)

Katjushalle tsempit tärkeään päivään!

Nopeat kommentit kännykällä:

Lucky: Voi hyvä luoja tuota sun miestä! Valitettavasti meillä sairastapaus ei voi kääntyä parempaan, kyseessä on etenevä muistisairaus, mutta etenemisnopeudesta ei tietysti voi tietää.

Katjushkalle onnea roppakaupalla tähän päivään!

Mrsc kp10/28

Larissa joo bakteeriviljely ei ollu vieläkään tullut ja soitin sinne että ei mun oireet oo helpottanut niin meen tänään uudestaan sinne... Tällä hetkellä on vaan kauhea alavatsakipu ja oksettaa ja ajoittain kipu säteilee alaselkään..

Kopsasin suoraan toisesta ketjusta;
Mies toikin aamulla kaupasta testin, niin pääsin tekee aamupissasta. Kyllä se ihan nega on. Ja kyllä mä uskon että dpo 14 mulla näkyis jo. Eli tänään lopettelen luget ja varmaan huomenna soittelen sinne klinikalle. eipä oikeesti edes mikään normaalia paskempi fiilis tullu tosta testistä. :)

Lumihiutale, mulla oli tuollaiset olot bv:n kanssa sillon kun menin päivystykseen :/ ja oli myös vti-tyyppistä kipua pissatessa, mutta vti:tä ei ollut! toivottavasti syy selviää ja saat oikean lääkkeen!

Sabetille pahoittelut negasta :( meinasin innostua :/ Mutta hyvä jos oot ihan ok fiiliksellä! Ja kyllä täällä saa napailla! :)

Mietin, että olisinko itsekin hakenut sellaisen Apteq-testin mutta enpä taida. Pitää vaan jaksaa odotella ja takoa päähän, että tissikipu ja tuhruttomuus (+valkovuodon määrä) johtuu vaan lugeista ;)

Larissa kp 27, dpo 11-12

Sabetti pahoittelut! :( on kyllä niin selkeä viiva että jännä juttu kyllä.

Larissa niin varmaan ;) ehkäpä ei johdukkaan :P toivotaan ainakin parasta!

Katjushalle piti sanoa että pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä, jotta teillä tälläkertaa onnistuisi ja alkiotkin selviäisivät sulatuksesta ja tarraisivat vielä lujaa kiinni <3

Pahoittelut negoista! :mad:

Sabetilla selkeä viiva ja väriäkin :oops: ehdin jo innostua :-(

Lucky en jaksa ymmärtää sun miestä :eek: mä varmaan olisin jo potkinu pihalle tollasen :S oot kärsivällinen ja vahva nainen, mut ei sun tarvitse kaikkea sietää ❤

Katjusha ❤ onnea matkaan ❤
Olisipa tuplaonni myötä ❤

Mä vetäydyn takasin sänkyyn potemaan krapulaa! Lauantaina muutama lasi punaviiniä ja pari bisseä; AVOT! kahen päivän madafakin darra :p

Minni, äläs nyt ;)

Minski, nauti löhöilystä! :)

Ärsyttäviä noi roskishaamut kun antaa turhia toiveita! :mad: Oisin kyllä Sabetilla sen plussan niiiiiin mielelläni nähnyt! <3

Voi että, kun Katjusha saisi pikkuisen kiinnittymään <3 mahtavaa kun on luomu mahiksetkin!

Ääää miten tässä jaksaa vielä keskiviikkoon tai perjantaihin oottaa testaamista? :D En halua vielä tänään/huomenna testata kun tuskin mitään näkyisi. Hiton luget kun ei voi vaan oottaa että menkat alkaa/jää tulematta :D ja järkeilin että tuskin ennen perjantaita näkyy testissä mitään, kun kierron alussa otettiin hcg labrassa ja se oli alle 1 eli lähtöarvo, josta lähtisi tuplaantumaan olisi varmaan se 1..?

Sorry oman navan kaivelut :D

Larissa mitäs kaikkia muita oireita sulla olikaan bv:ssä ja millä se saatiin selville, en nyt muista kun olen vähän pikalukenut :D? Ja yritä keksiä jotain kivaa tekemistä niin aika kuluu nopeammin ja pääset vaikka keskiviikkona Testailemaam ;) tai sitten teet jotain vähemmän kivaa esim suursiivouksen niin aika kuluu yhtäkkiä :D

Takaisin