Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja negan testanneille. :Heartbigred

Voi nenna :sad001 mä olen niin pahoillani, kun vielä kunnon kivutkin olet nyt riesaksesi saanut.

Ja mimmu :Heartred miten se onkin niin, että raskausuutiset kerrotaan yrittäville aina kun on kp1 ja pahin aallonpohja menossa.

Nyt tulee pitkä oma napa.
Meikä on täällä vähän vahingossa pitänyt viikon foorumitauon. Perhepiirissä tuli sairastapaus ja nyt sen lisäksi, että painitaan toki kahdestaan tän lapsiasian kanssa, on pelko persiissä, että jos se lapsi meille suodaan löytyykö yhtä ukkia enää :sad001 Välillä tuntuu kyllä siltä, että lautasella on nyt liikaa asioita. Töissä on karmea häslinki, vauvaa ei kuulu ja nyt vielä lähipiirin sairastuminen. Mä en vaan kohta jaksa enää ja vaikka sillä stressillä oliskin joku suuri vaikutus raskautumiseen, niin milläs poistat itsestäsi riippumattomat tekijät? No et millään, just suck it up, niin sanotusti on vaan mentävä. Jotta tätä kaikkea voisi vielä vähän hieroa kärsivän naamaan, piti miehen isovanhempien eilen isänpäivän ennakkokahveilla muistutella lastensaannin tärkeydestä.

Mrsc kp9/28 yk8 ja tupladigin hymynaama vilkkuu, dat bastard, en enää luota siihen viimekierron sekoilun jälkeen...

Nenna käyn läpi samoja tunteita, voi kun pääsis nyt halaan sua ja voi kun voisin luvata sulle että kaikki vielä kääntyy paremmaksi <3 älä luovuta vielä, katso vielä kaikki kortit ettei sitten myöhemmin tarvitse jossitella. Halaus <3

Lucky tsempit sinnekin <3 komppaan Maggie:tä ja mieti mikä tekee sut oikeasti onnelliseksi, sillä jokainen on onnensa ansainnut. Jokaisella on vain yksi elämä joten jos parisuhteesi ottaa enemmän kuin antaa niin saattaa olla hetki Pysähtyä ja miettiä mikä oikeasti tekee onnelliseksi

Mrsc jaksamisia sinne Ja toivotaan että tilanne helpottaisi <3 ja tosi ikäviä noi vauvamuistuttelutkin, kun ei ihmiset vaan aina ymmärrä ettei kaikki ole niin helppoa :(

Mimmu ja sabetti pahoittelut negoista ja tsemppihalaukset <3 :(

Toiveikkaana tulin katsomaan kuinka monta plussaa on tullut... Dääääm!!! Ihan hanurista jokaikinen nega ja muutama kp 1:kin oli :sad001 On kyllä varsinainen potku palleaan kuulla raskausuutisia juuri sinä kuukauden pahimpana päivänä :mad: Ja tuommoiset ajattelemattomien ihmisten vauvamuistuttelut on kyllä NIIN syvältä... Olen itse päättänyt, että sanon jokaiselle joka asiasta vihjailee, että yritystä on vaan ei tule tulosta. Viimeksi tällä viikolla töissä sain mahantaputteluja ja uteluita, että jokos sieltä toinen on tulossa. Sanoin suoraan, että kyllä tämä nyt on vaan ihan läskiä ja että saisi se toinen tulla vaan kun ei tärppää. Jospa älyäisi jättää jonkun toisen mahan taputtelematta.

Voihan nenä, että se plussa-aalto meijät nyt ohitti ... Pirullista! Pahoittelut negoista niitä kohdanneille. Jos ei oo toivoa plussasta, niin sitten vauhdilla uuden kierron alkuun.
Joo, olin eilen illallisilla ja tuli sitten puheeksi ruokavalioni, ja kyllähän sekin on jo ihmetyksen aihe - että mikä on syynä ettei syödä "normaalisti". Huoh, se että salaa omat kuulumiset niinku pitkälti ja viel on kummastuksen kohteena kun on ruoka- ja juomarajoitteita. Toivoo vaan että keskustelu menee ja vauhdilla johonki muuhun. Vaikka mä voisin kertoa kaikille, mitä meille kuuluu - en sitä tee - se samojen ohjeiden ja neuvojen kuunteleminen on vaan niin syvältä. Nyt kun on tarpeeksi vuosia niitä kuunnellut. Mä olisin mielellään avoin, mutta syynsä sille että en usein ole..
Jännittää huominen ja tänään joudun taas isäni tiedustelut torjumaan ... Se kysyy ihan joka kerta, että joko odotan...
Katjusha kp 18 / 29? 2 dpo.

Kaakao, sulla on oikea asenne noiden vihjailijoiden suhteen. Meidän yrityksestä ei kovin moni tiedä, mutta olen saattanut töksäyttää ärsyttävimmille kyselijöille, että "ei niitä lapsia kaikille tuosta vaan tule". Se on monet hiljentänyt. Oma äiti on sitten vähän hankalampi, kun en halua häntä millään tavalla rohkaista luulemaan että edes yritetään ettei pety :(

Voi Katjusha <3

Mrsc, sinnekin isot halit <3 liikaa kestämistä :(

Miksi se plussa-aalto hylkäsi meidät täysin?!

Mimmu, sielläkin rankkaa :( mutta se on kai hyvä, että mies olisi valmis jatkohoitoihin?

Napaa: Hitto kun menin aloittamaan ne luget. Nyt on pakko käyttää niitä ainakin sinne dpo 14 eli keskiviikolle asti, kun en halua pilata mahdollisen alkion mahiksia lopettamalla niitä "kesken". Ja nyt tulee turhia toiveen pilkahduksia, kun tuhru on loppunut ja otan lugeakin vaan puolikkaalla annostuksella (1x200mg) määräyksestä ... Onko hullua salaa haaveilla, että se plussa vielä sittenkin tulisi ensi viikolla...? Voi tätä pääkoppaa! Lähden salille nollaamaan aivoja :D

Muokattu viimeksi:
Larissa. Plussa on TODELLAKIN mahdollinen. Tää on kuitenkin eka kunnon mahiskierto kun on alakerta paremmassa kunnossa. :) :) :) ++++++++

Kaakako, Mrsc ja Katjusha, voimia noiden kyselyjen kanssa! <3

Oma napa. Täällä tais kp1 löytää tiensä. Tuli sitten päivän etuajassa. Toivottavasti nuo mun laskelmat pitää tulevan ultran suhteen ees jollain lailla. On sillä näköjään kierron alkamisen suhteen vaikutusta, kuinka ison keltsiannoksen ottaa. Tää minimiannos vähens päivällä vuodon odotusaikaa (2 pv) ja tripla-annos pidensi neljään päivään. Normi oli se kolme. Tai sitten se on vaan jotain luonnollista vaihtelua.

Maggie kp 25 tai kp1

Muokattu viimeksi:
Maggie, kiitos kauniista sanoista <3 ja saako onnitella menkkojen tulosta? Eikös tämä ole nyt se kierto jossa saat apukeinot? :) ja ihan hyvin mun mielestä suurempi primo-annos voi pidentää menkkojen alkamisaikaa.

ImageUploadedByVau Foorumi1446992990.652857.jpg

Halusin jakaa teille upean taulun tesktin jonka vähän aikaa sitten hankin :) itse rakastan enkeli eväspussi sarjaa ( näitä on jonkun verran kertyny vaikka mitä tätä sarjaa :p )mutta tässä on kauniisti kiteytettynä asia jonka haluan jokaisen lukevan ja ajattelevan vaikka näin lapsettomana <3 toivotaan että kaikki aikanaan saa sen nyytin kun jaksaa vaan puuhastella, tehdä töitä sen eteen, kääntää jokaisen kiven matkan varrella ja toivoa...usko siihen unelmaan ;) älkää luovuttako naiset vaikka joskus myös minusta tuntu että niin olisi vaan helpompi!

Onko teillä kokemusta Apteq merkkisistä apteekin testeistä? Kaivoin sitten sen aamusen testin vielä tihrustettavaksi, niin kyllä siihen on roskishaamu tullut! Ei siis tarkoita mitään, mutta tottunut pc:llä testaamaan ja niihin kun ei tule mitään kuivuttuaankaan.

Sabetti, eikö se ole aika herkkä? Aika sekalaisia arvioita olen siitä kuullut. Itsekin olen pc liuskoihin luottanut, mutta viime kierrossa sain sellaiseen aikaan roskishaamun. Tämän aamun testin heitin siis heti ulkoroskikseen :D laita kuvaa siitä testistä?

Kyllä siinä haamu näkyy! Mutta kerta kyseessä on roskishaamu ja vielä noin herkällä testillä niin suhtautuisin varauksella :/ muutaman päivän päästä uus testi? Itse meinasin testata keskiviikkona (dpo 14) ja vielä perjantaina (dpo 16)

Ääää nyt tuli hirveä halu ostaa itsellekin tuollainen herkempi testi :D

Ps. Sinuna en vielä lopettaisi lugeja!

Hui kuinka jännää! :) Mutta älä lannistu jos pc:llä tulee nega, kun ne ei ole niin herkkiä! Ja tosiaan sen mun aiemmin laittaman laskurin mukaan vasta dpo 16 saattaa 25-herkkyyden testiin tulla plussa jos hcg:n lähtöarvo on vain 1 tai alle.

Mikä annostus sulla muuten on lugeissa?

Kyllä mä uskon että se pc viimeistään ylihuomenna jo näyttää jos on näytettävää. Km raskaudessa taisin saada siihen jo dpo 11 haaleen plussan.

Luget ohjeistus mulla 200mg iltaisin kahden viikon ajan. Mutta oon aina lopettanut dpo 14 negatestiin. :)

Sabetti, toivotaan että se plussa sulle ylihuomenna pärähtää! :) rohkaisee kyllä toi haamu ;)

itse olen nyt myös ottanut tolla samalla annostuksella lugea iltaisin ja tuhru is gone :O aiemmissa kierroissa otin aamuin illoin 200mg ja silti tuhrutti.

Mulla kans toiminu toi annostus ihan täydellisesti. Aivan ihanaa kun ei ole sitä tuhrua ollu! Sitte jos vielä sais plussan pelkillä lugeilla... mutta ei mennä asioiden edelle. :)

Sabetti minäkin puusilmä nään 2 viivaa :)! Mutta niin ku muut jo sano niin kannattaa suhtautua varauksella jos kerran on roskishaamu :/

Takaisin