Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, onneksi täti punainen ei vielä ole sinne löytänyt, joten on vielä mahis plussaan :) tai jos menkat alkaa, niin pääsetpähän testaamaan upouuden kuppisi!

Anteeksi kun vaan taas tuun valittamaan, mut tää on aivan kamalaa. Sattuu niin äärettömästi, oon itkeny vuorokauden ympäri. Nukuin pari tuntia viimeyönä ja heräsin itkemään. Sitten nukahdin itkuun ja parin tunnin päästä heräsin taas pillittämään ja tyhjentämään kuppia. Oon nukkunu kolmet päiväunet, aina itkuun nukahtaen. Ja heti herätessänk tajunnu ett vieläkin oon tässä samassa painajaisessa -omassa elämässäni- ja taas itken.
Miun silmäluomet on ku ranskanleivät, silmät ei ees aukea enää kunnolla, kun luomet on niin painavat. Kasvot ovat kipeät kyynelistä ja niiden pyyhkimisestä. Tunnen itteni aivan nollaksi. Olo on todella arvoton, epätodellinen, typerä, turha, kamala, kivulias ja epäonnistunut. Tuntuu ettei näin huono ihminen edes ansaitse vauvaa ja sen takia en sitä saa. Jokapaikkaan särkee ja tahtoisin johonkin tiedottomaan tilaan jotta tää olo hellittäis.
Nyt pelkään lisäksi että masennun, kun sitä on takana muutenkin. Pelkään että menetän otteeni elämästä tän takapakin takia. Pelkään tulevaa. Pelkään ett jään lapsettomaks ja katkeroidun. Pelkään etten voi enää nähdä ystäviäni enää, koska he ovat lähes kaikki jo äitejä tai isiä. Pelkään että romahdan ruokakaupassa jos näen heitä, koska huomaamattani pyrin välttelemään lapsia ja sen takia myös ystäviäni..
Ei oo koskaan ennen vielä näin koville ottanut menkat. En käsitä miksi kaiken paskan pitää samaa aikaa sataa niskaan? Voi kun oltaiskin nähty vaikka torstaina tätä ystävää ja olisi silloin kertonut tulleensa isäksi; olisin taatusti pystynyt olemaan vilpittömästi onnellinen! Tunnen itteni petturiksi; kateelliseksi petturiksi.

Nenna, ihan kun olisit mun puolesta kirjoittanut! Niin sama fiilis. :(
Virtuaalinen halaus<3 tai oikeestaan kymmenen halausta!! Älä suostu jäämään lapsettomaksi, vaikka mitä hoitoja ja muita on keksitty ja viimeistään niiden avulla saatte oman pienen<3<3 käperry miehen kainaloon se helpottaa pahaa oloa ihan varmasti! <3

Ihana mymmelisti❤ kiitos haleista ja sympatiasta, sain itkun taltutettua ainakin hetkeksi :)

Nyt tosin vaivaa tää vuoto! Ällövaro! Sillee ku miulla on 10vuotta menkat pyöriny, niin en ikinä ole tälläiseen omalla kohdallani törmännyt; kuppi täynnä (normaalia), mutta pohjalla verta ja päällä n. 1cm kerros aivan kirkasta, ovismaista limaa. Siis mitä tää on?! Voiko kyse olla jostain esim keskenmenosta, vai kertooko jostain tulehduksesta tai sairaudesta??
Nää menkat siis on niin älyttömän kivuliaat, ettei oo e-pillereiden poisjättämisen jälkeen tällästä ollut, vuoto myös on melko runsasta.

Argh, nyt oon niin pyörällä päästäni etten enää tiiä mitä pitäis ajatella.
Maggie oli oikeassa, olis pitänyt testata kuitenkin, nyt jäi häiritsee...

Nennalle supertsempit ja sympatiat sinne! Uskottiin jo kaikki että olet raskaana, olisiko kuitenkin jotain yrittänyt tapahtua jos menkatkin on oudot? Voithan testata vieläkin jos mietityttää... ei se hcg niin pian laske.

Taaskaan ei ole aikaa kunnolla vastailla kaikille. Pahoittelut jokaisesta negasta (ainakin murkku ja beisla oli testaillu) ja uusista kierroista. Olkoon huomenna se tämän ketjun plussa-aallon ensimmäinen päivä!

Napaa. Menkat onneksi älysivät alkaa vasta tänään, joten päästään todennäköisesti inssiin tässä kierrossa. Oli muuten kummallinen tuhru, kun alkoi vähän tavallista aiemmin mutta piti välipäivän ennen kuin tänään sitten kunnolla hanat aukesi. Enää ei edes kp 1 harmita, kun ehdin jo tämän kierron epäonnistumisen tuossa tuhrun alkaessa murehtia. Käytiin tänään katsomassa uusi Bond ja pikkuneiti oli mummun luona hoidossa. Huomenna sitten meidän toinen isänpäivä menee uintireissun ja isänpäivälounaan merkeissä. Harmi kun en saa antaa lahjaksi positiivista raskaustestiä. Toivotaan että niitä tulee huomenna tänne ketjuun oikeen roppakaupalla!

Murkku pahoittelut negasta. Höh. :confused:

Nenna voi kurjuus sun kuinka inhottava vuorokausi sulla on ollut. :sad001 Hyvin paljon mahdollista, että siellä tosiaan on jotain yrittänyt tapahtua. Halaukset täältäkin. Pura vaan tuntojas tänne. Kyllä myö kuunnellaan. :shy:

kaakao sinnekin täti saapunut. :mad: Olis kyllä kieltämättä hienoa, jos olisi saanut antaa miehelle isänpäivälahjaksi plussatikun, mut uskotaan niin, että ensi vuonna meillä molemmilla on toiset lapsukaiset mukana juhlistamassa isänpäivää. :wink

Huomista plussa-aaltoa täällä myös minä oottelen. Laittakaa se aalto vyöryämään oikein kunnolla naiset! :wav:wav:wav

enu kp8

Taas tullu ni paljo viestei et menee hetki pysyy mukana :D mutta plussa tuulia puhaltelen täältäpäin, toivottavasti huomenna on paaaljon plussia tiedossa <3 tuun kurkkailee ;)
Suuren suuret pahoittelut negan kohdanneille ja negoille! :( niin väärin!!!
On: kp 3 ja alotettu letrot :p lippukorkeella et ultrassa joka on kp 13 et ois follei :p Eile kävin vähä hemmottelemassa itseäni ja shoppailemassa :) nyt taas hyvämieli vaik menkat romutti taas kiitettävästi. Huomen jos sisustelis vähän kotia ja siivois. Tilaukseen viellä laitoin hetki sit 50 kpl raskaustesti liuskoi ja 60 kpl ovistesti liuskoi :p alan siis ekaa kertaa noita ovisviivojakin tarkkailemaan :D saatte sit sanoo onko ovis vai ei ;) liimaan kyl niit johoki paperille niku moni on tehny ni voi verrata muihin kp:n

Yk 30 kp 3

Muokattu viimeksi:
Nennaa: niin on myös minun ajatukseni kaltaisia noi sun ajatukset. Suuren suuri virtuaali halaus!

Plussia teille tänne odotellen!

On. Ukosta ei taas tiedän onko se lintu vai kala. 2 päivää vietetty laatuaikaa mutta illalla sitten saa mut murtumaan täysin omalla itsekkyydellään. Huomenna isänpäivä... jotta hauskaa isänpäivää sillekki. Varmaan on niin kamalan hauskaa siitä valvottaa mua surullisena ku itse saa nukuttua vaikka pommin räjäyttäs korvan juuressa. En jaksa alkaa sen itsekkäitä tekoja ja sanoja tänne luettelemaan mutta pistää vaan taas miettii et onko sittenkään tää elämä sitä jota haluan pettymyksineni elää. :0

minäkin täällä taustalla seurailen ja nyt niitä plussia! :wink nuo negat/menkat on kyllä niin hajottavia:sorry:
sen verran omanapaa että täällä mennään rv10+5 ja vielä joutuu pari viikkoa nt ultraa odottelemaan mikä olis siis eka ultra. dopplerilla tosin saanut onneksi itse sydänäänet jo kuuluviin niin hieman levollisemmin mielin pystyy sitäkin odottelemaan.:)

ja larissalta jäi mieleen että itsehän plussakierrossa sain myös tuollaisen epätoivon aallon muutama päivä ennen ku testin tein:wink kaikille niin paljon sitä plussaa toivon!:dummy::smiley-angelic001

Huomenta vaan, pc:llä halusin vielä negan varmistaa tänä aamuna. En tie elättelinkö vielä toiveita negan muuttumisesta. No tänään lopetan lugen käytön ja alan odottelemaan tädin saapumista...

ImageUploadedByVau Foorumi1446965297.395719.jpg

Toivottavasti olin/olen ainut negan testaaja tänä aamuna!!! <3

Muurahainen kp 40, dpo 16, yk 21

Hei ihanat! Joko niitä isänpäivän plussia alkaa näkymään?! ;)

Täällä testattu vitivalkoinen nega, mikä ei ollut ylläri kun on vasta dpo 10-11 menossa. Laskeskelin tuossa netistä löytämälläni laskurilla, että jos huono säkä kävisi ja hitaasti nousisi hcg niin se näkyisi testissä vasta dpo 16. Mutta en kyllä jaksa enää mitään toivoa. Kierto tulee venymään, sillä aloitin luget kun tuhru vitutti niin paljon.

Tässä linkki siihen laskuriin, jos kiinnostaa:

http://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php

Haikaranyytille pahoittelut menkoista :(

Beisla <3

Mannikka, onnea O-plussasta :)

Tyttötiikerille paljon onnea uuteen yritykseen <3

Minnillä hyvä asenne ja fiilis siellä :)

Nenna, eiiiii! Miksi sen tädin piti sinne tulla :( ja ihan paskaa että tolleen saat vielä tutuilta vauva-uutisia JUST NYT!!!! Tosi huono on kyllä universumin huumorintaju!!! Ja iso halaus noihin fiiliksiin <3 mulla oli samat olot ke-to ja Itkeskelin vaan. Voisihan soittaa esim neuvolan puolelle jos ois mahiksia päästä juttelemaan asiasta esim psykologille..? Voisi helpottaa oloa <3

PikkuMinski, ollaanpas siellä oltu taas reippaana! Toivottavasti palkintona ois +++!

Gatusa, hienot sukat tulee!

Lumihiutale, voi pöh virtsikselle :( toivottavasti sait kunnon lääkkeet!

Ratamo, sinulle ISO kiitos tsempistä tuhrun suhteen!!!! Mulla juuri tuhrulle ei ole selvinnyt mitään syytä. Joka kierrossa tuhruttaa jonkin verran (tässä kierrossa vähiten mitä ikinä). Mutta kiitos kun annat hitusen toivoa <3 ps. Mulla oli vuoto ja kivut tota luokkaa bv:n kanssa!

Murkku, pahoittelut negasta :(

Kaakaolle tsempit uuteen kiertoon <3 oliko hyvä se uusi Bond?

Lucky, kylläpä sun mies taas töppäilee :( ihme tuuliviiri!

Kyfi, kiitos <3 mulla oli aika itkuiset pari päivää tuossa. Epätoivo oli kovasti päällä ja kun siitä selvisin niin itketti sekin että kaikki on muuten elämässä niin hyvin :'D mutta plussaan en jaksa uskoa. Kiitos kuitenkin :)

Larissa kp 26, dpo 10-11

Fiilikset on sellaiset että paluu tauolle on paikallaan. Mutta plussia haluan nähdä teiltä ennen sitä!!!

Muokattu viimeksi:
Dpo 13 huomenna lopetan luget, niin pääsee taas nopeammin uuteen kiertoon. Maanantaina soitan klinikalle jatkosta. :)

Nenna, voi voi voi sinua ja tuota surun määrää!! <3 Voi kun vois jotenkin auttaa ja lohduttaa... Mut eikö teillä oo hoidot etenemässä, saitte ne simpatkin tutkittua. Saatte varmasti jotain tehokeinoja ja niiden avulla saattaa tärpätä piankin! <3 Voimia. Tee jotain hyvää ruokaa tai urheile rankasti tai kato joku hyvä leffa. Ajatuksia muualle edes hetkeksi. Ja testaa huvikses, jos testejä löytyy kaapista, niin ku jo aikasemmin ehdotin. :) Kyllä vielä jossain vaiheessa olosi paranee, usko pois.

Lucky, hitsi jos ikävää käytöstä taas mieheltäs... Kurjaa viettää isänpäivää jos saa hampaita kiristellen yrittää olla suuttumatta itse tai suututtamatta toista. Sulla on ollut ilmeisesti mukaviakin hetkiä tässä sun miehen kanssa mutta onko se vaan väliaikaista ja pian tulee paluu samaan vanhaan arkeen, josta oot jo kärsinyt pitkään. Mieti, onko se elämän arvoista elämää. Voisitko saada jotain parempaa? Olisko vaikka joku uus harrastus tai aikuisopiston kurssi, jonka kautta vois saada mielekästä tekemistä ja tapais uusia ihmisiä? Harkitse, mitä elämälläsi teet. <3 Iso halaus.

Murkku, pahoittelut vielä uudesta negasta. Nyt vaan mukavan kupin kimppuun! Tuu sit kertomaan, miten harjottelut sujuu :)

Larissa, pahoittelut sinnekin negasta, mutta saattaahan se tosissaan vielä plussaksi muuttua, kun nythän on vasta niin aikainen testipäivä. :) Plussatuulia!

Sabetti, ikävää, ettei sielläkää, leffaviivat pärähtäneet... :( Seuraava kierto olkoon teidän! +++++++

Kaikikille kaikesta huolimatta hyvää sunnuntaita!!

Maggie kp 25, huomiseksi odotan tätiä kylään. Ois paree tulla jo aamusta ni ehtis soittaa vielä ennen soittoajan umpeutumista. Tai sit tiistaina soittelen. :)

Muokattu viimeksi:
En tiedä miksi nyt joku isänpäivä saa tunteet näin pintaan. Jos meillä olisi alussa tärpännyt niin meilläkin vietettäisiin isänpäivää (ihan oikeeta eikä vain koiran isänä olemista). Mieskin sanoi aamulla, että kumpa ensi isänpäivänä olisin oikea isä edes masuasukille <3 toivotaan, että jokainen meistä saisi sen isän ja äitienpäivän kokea <3

Eih, pahoittelut negoista sabetti, larissa ja murkku❤ oisitte kyllä ehdottomasti saanu plussata kaikki❤

Pikkuminski ollut taas ahkerana, hyviä lenkkejä! :)

Lucky, ihme tuo miehesi käytös, toivottavasti tajuaa käytöksellään satuttavansa sua..
Tsemppiä❤

Tänään on ilmeisesti jo vähän parempi päivä, vihdoin. Päässä tuntuu sentään joku asia selvältä.
Eilen pohdin näiden älyttömien kipujen saattelemana, ett onko tässä kaikessa enää mitään järkeä? Mies tahtoo jatkaa yrittämistä, luulee ett saadaan joskus vielä vauva. Mie epäilen ettei saada ja ihan yhtä hyvin voitais lopettaa yrittäminen ja ottaa joku ehkäsy käyttöön millä pystyy vähentämään menkat 3-4 kertaan vuodessa. Tuntuu ett teen aivan tuhraan kuolemaa viikon joka kuukausi kun ei se mitään anna kuitenkaan..
Noh onhan tässä tää pari kk nyt vielä mietittävänä mitä tekee ensi vuonna...

Isät on tärkeitä, joten hyvää isänpäivää sinne kaikille miehille ketä on siunattu!❤ :)

Nenna, älä lopeta yrittämistä. Tsekkaa ensin lääkärin tarjoamat avut. :) <3

Kaakao, pahoittelut sinnekin kun kp1 saapui.

Haikaranyytti, perässä tullaan, kohta pääsen clomipurkin kimppuun ja ajattelin kanssa tikuttaa. Jännää! :)

Maggie kp 25

Pahoittelut Murkku, Larissa ja Sabetti!

Nenna, hyvä että on edes vähän parempi mieli vaikka koville ottaakin. <3

On tää nyt yhtä, kun ei saada tänne millään niitä plussia. :(

Täällä eilen kp 1 ja illan päätteeksi tuli raskausuutinen. Taisi olla 25. uutinen tässä sinä aikana, kun me ollaan yritetty. Meinaa miehelläkin jo toivo loppua, kun hoitovastaisena meinasi, että tehdään klinikalle ensikäynti jo tämän vuoden puolella. Hiljaiseksi vetää.

Takaisin