Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ei taida nää kaksi lasillista viiniä riittää tänään... Nyt masentaa. Tekis vaan mieli kuolla ku oon näin paska etten ees vauvaa saa :'(

Voi Nenna! Juo muutama rentouttava lasillinen <3 Iso hali ja ajatukset uuteen kiertoon, jos ei nyt vuoto ollutkaan hämyä, niin kun vielä sun kohdalla salaisesti toivon.

Nenna, voimia sinne!!! Itse oon tässä vuosien saatossa saanut kohdata monta kertaa sen vääryyden, kun sellaiset jotka eivät vanhemmiksi edes sovi tulevat vahingossa raskaaksi. Sattuuhan se ihan hitosti, mut ei sille vaan voi mitään... :( se vaan on niin hiton väärin!!!

Saatan pissiä tikkuun jo huomen aamulla, jos muistan :)

Keho antaa piutpaut sopivuudelle, eikä mieti kuka on kypsä tai sopiva vanhemmaksi. Eikä lapsi tee yhdestä parempaa tai lapsettomuus toisesta huonompaa. Niin se menee, hyvässä ja pahassa. Jos saisin itse päättää, määräisin pakollisen parisuhde-, vanhemmuus- ja lapsikurssin kaikille lasta suunnitteleville. Itsekin vähän epäsopivien vanhempien lapsena ajattelen kuitenkin, että lapsille omat vanhemmat, ne epäkelvotkin, on ne ikiomat ja rakkaat (ääriesimerkkejä ja -tapauksia lukuunottamatta).

Anteeksi, kun tulen näin ketjun ulkopuolisena huutelemaan, mutta olen juttujanne seurannut ja pystyn samaistumaan osittain teidän fiiliksiin, kun meillä pysyvään tärppiin meni vuosi yritystä ja yksi keskenmeno.

Mutta siis tuhruista mulla oli kommentoitavaa. Mulla tuhrutteli puoli vuotta aina pari päivää oviksesta menkkojen alkamiseen asti. Mutta siis molemmissa kierroissa, kun plussasin, turhua tuli ihan normaalisti ja se oikeastaan loppui vasta päivää ennen kun menkkojen piti alkaa. Eli ei se tuhru välttämättä tarkoita, etteikö tärppi olisi käynyt, täällä odotellaan nyt tuhrukierrosta viikolla 25 :) toki varmasti riippuu tuhrun syystä, mulla ei perustesteissä (kilppari,prolaktiini, keltarauhashormonit) löydetty mitään vikaa tai syytä siihen. Mutta halusin tällä tarinalla tsempata teitä, en kehua raskaudellani. Voimia kaikille yrityksen kanssa painiville ❤️

Huomenta,

Puhdas nega testattu.
ImageUploadedByVau Foorumi1446878218.147017.jpg

Tilaan kyllä jatkossakin noita sofin testejä, aika hyviä on. :)

Vedän kuitenkin lugekuurin loppuun asti, niin saan seuraavan oviksen loman aikaan. :)

Ens viikolla pääsee sitten kuukuppia käyttämään :)

Muurahainen kp 39, dpo 15, yk 21

Muokattu viimeksi:
Negasta huolimatta kuulostat kivasti positiiviselta Muurahainen. Meidän kierroilla on niin paljon pituuseroa, että ehdin varmaan ottamaan sut kiinni ja ollaan siinä sun seuraavassa kierrossa kiertokavereita. Ja toivotaan tietysti että saadaan tukitoimilla olosuhteet ihanteellisiksi ja raskaustestiin viivoja tai iso :happy:

Nenna sekin vielä! :( tiedän tuon tunteen! Tiedän että on keholle niin hemmetin vihainen, ettei se pysty edes maailman luonnollisinta asiaa hoitamaan. Miks ihmeessä joillekkin tulee lapsia kymmeniä ja joillekkin ei edes sitä yhtä ja hartaasti toivottua! Ei sitä vaan ymmärrä ja pää sekoo jos alkaa liikaa miettimäänkään... Niin epäreilua. Nyt pää pystyyn nainen ja taas se paha olo pian helpottaa <3

Murkku pahoittelut negasta! Asenne on ainakin hyvä! Toivottavasti pidät kupista! :)

Kp 8/40

Juu ei tässä paljoa voinu pettyä, kun tiesi jo tuloksen. Sen verran toiveista on jo luovuttu, että vaikka mitä yritetään, jotenkin vaan tiedän, että plussaa ei tänne tule... Ni ei sitä auta enää murehtia. :)

Nennna voimia <3 pystyn niin samaistumaan sun fiiliksiin :( vituttaa niin tää epäreilu maailma.. Mutta täältä me vielä noustaan ja jälkeenpäin mietitään että selvittiin tästäkin!

Murkku pahoittelut negasta :( <3 onneksi pystyt olosuhteisiin nähden oleen ihailtavalla asenteella!

On me lähdetään nyt tytärpuolen kanssa ostamaan miehelle isänpäivälahjaa. Olisko mitään hyviä lahjaideoita? Tyttö 4v haluaisi ostaa lautapelin :D toisaalta ihan hauska idea niin voitais sitten kaikki yhdessä pelailla..
Ja tosiaan virtsatulehdushan se oli ja nyt sitten antibiootteja.. Ei ainakaan vielä oo helpottanut oloa

Mua harmittaa nenna ja murkku ihan kauheasti teijän puolesta :-( olisitte niin plussat ansainnu ❤

Mun testi jää maanantai aamuun jos edes on tarvetta, tuli kylä reissu ja en viitti testailla siellä

PikkuMinski kp27/28-30 yk26

Nennaa: eikä! Suuret voima halaukset!

Muurahainen: tykkäys sun loma suunnitelmalle mutta pahoittelut negasta. Mutta niin kauan toivoa ku ei menkkoja.

Täällä ihan vähän rintoja juilii mutta kyllä ei paljoo...

Pahoittelut Murkku negasta. Mut kohta kupin kanssa harjoittelua ja muista maltti! Mä joskus kun oli oikein hankalaa saada kuppi paikoilleen niin mietin et MIKS mä ees yritän ku tää on tämmöstä säätöö ja tamponi ois niin helppo vaan sujauttaa. Mut sit ku tuli kupin kanssa sinuiks ni ai että ku on hyvä kaveri. Ensi kiertoon voimakkaammat plussatuulet! :)

Nennalle edelleen voimia! <3 <3 <3 Harmittaa yhä ja paljon sun puolesta. Ens kiertoon suunta. Plussataan yhdessä sitten :)

Lumihiutale, illan tullen lääkkeet jo varmaan paremmin vaikuttaa. Muista juoda karpalomehua ja syö vaikka puolukoita jogurtin tai puuron seassa. Happamat auttaa tulehdukseen. Lautapeli on tosi hyvä isänpäivälahja! Kiva idea tytöltä.

Maggie kp 24. Jos Primot toimii niin kuin oon laskeskellu, kierto jää 25 päivän mittaiseksi. Ei oo ikinä ollut niin lyhyttä kiertoa. Ennemminkin nuo numerot toisinpäin on mulle tyypillisempää. Mietin vaan et jos maanantaina yritän saada puhelun läpi ni se on varmaan kaikista ruuhkaisin päivä kun silloin soittaa kaikki, joilla on viikonlopun aikana alkanu vuoto, tiistaina vois olla jo linjoilla rauhallisempaa. No riippuu tietty monelta vuoto alkaa et voinko aamulla ees soittaa jos ei täti punaista näy, kun soittoaika umpeutuu... Mitä laskelmointia jälleen!

Hyvää viikonloppua ihanaiset naiset! <3 Ja plussaisaa isänpäivää ja muutenkin mukavaa viikonloppua kaikille, masiksista huolimatta. Yrittäkää etsiä pieniä positiivisia asioita ja nauttikaa niistä. :)

Takaisin