Katjusha onnea o-plussasta ja tsemppiä siirtoon!
Dolcetti, mä oon laskenut o-testien ohjeen mukaan eli vasta kunnon vuotopäivä on kp1. Mullakin oli itse asiassa hetken pohdinta letrojen aloituksen suhteen tässä kierrossa. Mun menkat alkaa lähes aina aamulla, mutta nyt alkoi 11 aikaan illalla. Laskin että se tunti ei paljon merkkaa, että parempi että menkat on ollut vuorokauden ennen letrojen aloitusta. Varsinkin kun tiedän että joillakin on ohje aloittaa vasta kp3 mutta en ole kuullut että kenenkään olisi käsketty aloittaa jo kp1. Mutta hyvä että sait vahvistuksen lääkäriltä.
nenna en ole kyllä kuullu että pelkästä nälästä tulisi noin paha olo.
Larissa voimia, tunnistan niin sun fiilikset juuri nyt.
Maggie toivottavasti ne primot kuitenkin auttaa!
On. Todella pohjamudissa mennyt tämä päivä, koko ajan oon vaan itkenyt.

En tiedä miksi mutta iski paljon pahempi olo vielä kun silloin kun tuhru alkoi.
Voi että mä inhoan testaamista! En olis tehnyt tänä aamunakaan r-testiä jos se ei olis tuntunut järkevältä. Vaikka ei noin vähästä määrästä letroja pitäisi olla haittaa, ei niitä varsinaisesti saisi syödä raskaana. Ja mulla on myös lääkevoide jota käytän jota ei saa käyttää jos on edes mahdollisesti raskaana. (Oon siiskäyttänyt sitä siitä kun tuhru ilmeistyi.) Kun heräsin niin mietin vaan että mä en halua nousta, mä en halua testata, voisko joku tehdä sen mun puolesta... Ja voi hitto että on liikaa pyydetty että kerrankin kävis tuuri, kerrankin olis meidän vuoro.

Ja jonain päivinä mä todella inhoan toivoa.