Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Dolcetti, testasitko kp 1 sen FSH:n? Hmm, mitähän se olis kertonut sitte kp 3 - kun olis se varsinainen testipäivä :)

Toivottavasti negoja ei enää tuu tälle viikonlopulle vaan pelkkiä plussia!!

Tein just raskaustestin ja plomps menkat valahti pönttöön... Se siitä heinäkuisista YK 30 korkattu, ei mulla muuta tää kaikki on aivan turhaa :( me jäädään lapsettomiksi .... Piste! Nyt on tyhjä olo! Eiku soittoa polille. Ei tullu ku sit 44 päivän kierto :o

Muokattu viimeksi:
Mulla on täällä nyt joku mojova pms-vitutus/masis päällä. Olen ihan satavarma että tämäkin kierto on susi :'( Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa???!!! Tekisi mieli melkein poistattaa kaikki nais-osat niin ei voisi edes toivoa raskautta ja pettyä aina ja joka ikinen kierto!! :'D Onneksi on iltavuoro tänään niin saan ajatuksia muualle. Tänään näemmä vaan hajottaa liikaa. Olisihan se ollut liikaa pyydetty, että se tuhru jäisi pois mutta kun ei niin ei. Paljon vähäisempäähän tämä on kuin yleensä, mutta vetää silti toiveet pohjamutiin.

Kiitos ja anteeksi avautumisesta.

Larissa kp 23, dpo 7-8

Larissa musta tuntuu ihan samalta vois kans poistattaa ihan kaiken ni ei tartteis toivoa, uskoa, unelmoida tai luulla olevansa raskaana! Onneks mieskää ei o kotona voi rauhassa huutaa päätyynyä vasten! Toivon että tuhru ei sinun kohdalla tarkoita mitään pahaa! <3

Haikaranyytti, iso halaus sinne <3

Tänne uskaltaa avautua näistä tunteista kun tietää satavarmasti että jokainen täällä nämä olotilat tunnistaa. On meidän miehillä kestämistä... Yritin eilen parhaani mukaan piilotella tätä tunteiden vuoristorataa ja masistelua mieheltä, mutta en tietenkään onnistunut, kun se mietti että olenpas kiukkuinen. Onneksi mies osaa halaamalla lohduttaa vaikka sanoja ei ole.

Taidan pistää foorumin pannaan muutamaksi päiväksi ja keskittyä töihin, verhojen ompeluun ja lihotuskuuriin. Sunnuntaina tulen sitten katsomaan kuinka moni on päräyttänyt kirkuvan plussan ;)

Larissa, halaus vitutukseen❤ tiiän niin tuon tunteen.. Niinku varmasti jokainen täällä :(
Ei tullu onneksi oksua, vaikka olin aivan varma.. :O
Te ootte kyl niin pöhköjä, ku yritätte valaa jotain uskoa tähänki ruhoon plussan suhteen. Toi nyt johtu vaan siitä etten syöny iltapalaa, ei raskaudesta :P en jaksa uskoa ett 1v7kk odotus nyt palkittaisiin... Luulen ett totuus on oviksen myöhästyminen ja sen takia menkat myöhässä. Talletteluja ei ole nimeksikään ja sais tosiaan olla aikamoinen hypersupersimppa jos oisinkin raskaana :P

Haikara, suuri lämmin halaus❤ tää kierto olkoon teidän!❤

Dolcetti, onpas todella niukat menkat ja lyhyt kierto siulla :O onneks oot saanu apuja! :)

Heippa taas. Soitin klinikalle ja soittivat sieltä takaisin. Follikkelikontrolliultraa ei tarvitse siirtää eteenpäin, mutta letrot aloitan vasta huomenna (KP 2 tai 3 laskutavasta riippuen). Aina olen laskenut kierron sen ekan oireilupäivän mukaan, mutta mennään nyt sitten tällä. Tänään jo on tullutkin ihan kirkastakin verta, että se siitä epätietoisuudesta. Eipähän mennyt raskaustesti hukkaan tänä aamuna. Ja Katjusha, testasin FSH:n tänään, kun luulin että testi pitää tehdä KP 2 ja että tänään olisi ollut KP 2. Mutta testaan sitten uudelleen lauantaina. Onkohan kahdessa päivässä paljonkin eroa? Iloitsinkinko jo turhan aikaisin? :oops:

Haikaranyytille, Larissalle ja kaikille muille pettymyksen, toivottomuuden, surun, kärsimättömyyden ja/tai vätytyksen tunteiden kanssa painiville voin vaan toivoa valoa. Tähän hetkeen ja tunnelin päähän.

Tätä ketjua taustalla lukeneena täytyy sanoa, että minun täytyy lukea itseni onnelliseksi siinä suhteessa että ovuloin. Muuten kun kaikki onkin sitten pielessä. Matala AMH, ohut limakalvo, lyhyt kierto ja luteaalivaihe. Letrozolella ja Teroluteilla kiertoa ja luteaalivaihetta on saatu pidemmäksi ja tähän meneillään olevaan kiertoon saan ilmeisesti LH-pistoksen kasvattamaan limakalvoa. Mikään ei kuitenkaan takaa että follikkeleissa on munasolu, saatikka että siellä on laadukas munasolu. Mutta näillä on mentävä. Mieheni jaksaa uskoa eikä ehkä ymmärrä miten paljon on pielessä. Iän puolesta tiedän ettei aikaa ole hukattavaksi ja ultrat pelottavat aina. Yhtään kiertoa kun ei ole enää hukattavaksi, eli jokaisessa pitäisi saada olosuhteet mahdollisimman ihanteellisiksi. EKasta lääkärikäynnistä on nyt monta kuukautta ja vasta nyt alkaa hahmottua kaikki se mitä tukitoimia tarvitsen. IVF:ää en halua vielä ajatella, mutta kai sitäkin on pakko alkaa harkitsemaan.

Haikara pahoittelut :'( iiiiiiiiiso virtuaalihalaus ❤

Larissa sama masis täällä ja pinna pirun kireällä :mad: taitaa täti tulla etuajassa :eek: :S

Nenna oon elävä todiste et ei se määrä ;) tuossa tuo seksiä 1 kerta kp18 istuu ;)

Dolcetti toivottavasti saatte kaikki hoidot kohdilleen ja kiertosi normalisoitumaan ja pysyvän plussan!

❤Nyt loppukesänvauvoja tilaukseen❤

-PikkuMinski kp25/28-30 yk26-

Beisla pahoittelut negasta. :sad001

Haikaranyytti pahoittelut tädistä. :sorry: Parempaa onnea uuteen kiertoon! :)

Katjusha onnea o-plussasta! :joyful:

Larissa noi tunteet on niiiiiin tuttuja varmasti kaikille meille. Onneks on kuitenkin tää paikka mihin saa kaiken pahanolon purkaa. :happy:

Nenna mää ja näköjään moni muukin täällä jaksaa kyllä uskoa sun plussaan... :wink

Plussatuulia kaikille!! :smiley-bounce016

enu kp6

Dolcetti, luotan että ei huolta - sen testin voi tehdä kp 3 ja 8 esimerkiksi, niin en tiiä onko siinä nyt isoa eroa. Mutta voithan mielenkiinnosta testata uudelleen 5 pvän päästä :)
Ikiliitollinen luomuoviksesta, klo 13 o-testi vahveni silmissä eli eiköhän se maanantaille sitten osu se siirto ;)
Katjusha kp 15 / 26-30 -1dpo ...

Katjusha, ihania uutisia sulla :) Nyt plussaamaan <3

Beisla, pahoittelut negasta, ihan tyhmää!

Haikaranyytti, eiiiiiiii! Olipa tyhmä, että täti tuli eikä plussa. Mut se hyvä,että kierto lyheni eikä jatkunut koko terolut-kuuria. Jos jotain hyvää haluaa miettiä. Ja pääset uuteen kokeiluun letrojen kanssa.

Pahoittelut Larissallenkin masisfiiliksiin... :( <3 <3 <3 Mut toi mitä sanoit mun hullusta ideasta vastustaa lääkärin mahdollisia ohjeita niin oikeessa oot. Voihan sieltä viiskin poksahtaa. Mut miten todennäköistä ois et ne kaikki hedelmöittyis ja kiinnittyiskin vielä?? Kait se teoriassa on mut äh, en tiiä mitä tekisin. Katsotaan ens viikolla tilanne, se voi olla hyväkin. :)

Tsemppiä vielä koko porukalle kiertojen eri vaiheisiin!!

Mä pelkään että mun primot ei vaikuta ku alavatsassa nippailee ja alaleukaan tullu näppyjä, kierron puoivälin oireet eikä loppupuolen. Huoh, toivotaan että täti kuitenkin tänne löytää ma tai ti ni mun ajoitus loppukierrossa pysyy ultrien suhteen.

Ja Nenna, onko vähän selvä raskaus siellä!??!?!?!

Maggie kp 22

Kiitos pahoitteluista kaikille vaikka nyt mennään aika syvissä mudissa! :(

Maggie: Niin, toivottavasti vaan 2 päivän terolutkuurista ei ollut nyt haittaa :o ultra piti olla kp 10-12 mut se onkin kp 13 kun ei ole aikoja, no toivottavasti sillä ei nyt ole mitään väliä ku ei kai se ykspäivä merkkaa ku siin kuiteki kahotaa onko follit kasvanu... Loppukierrosta varmaa se verikoe mis nähään oonko ovuloinu. Eli 17.11 polille.

Nenna: mulla on vahva tunne ja kutkutus että raskaana sinä olet <3 ;) testiin kunnon leffaviivat :p

Kp 1 yk 30

Katjusha onnea o-plussasta ja tsemppiä siirtoon!

Dolcetti, mä oon laskenut o-testien ohjeen mukaan eli vasta kunnon vuotopäivä on kp1. Mullakin oli itse asiassa hetken pohdinta letrojen aloituksen suhteen tässä kierrossa. Mun menkat alkaa lähes aina aamulla, mutta nyt alkoi 11 aikaan illalla. Laskin että se tunti ei paljon merkkaa, että parempi että menkat on ollut vuorokauden ennen letrojen aloitusta. Varsinkin kun tiedän että joillakin on ohje aloittaa vasta kp3 mutta en ole kuullut että kenenkään olisi käsketty aloittaa jo kp1. Mutta hyvä että sait vahvistuksen lääkäriltä.

nenna en ole kyllä kuullu että pelkästä nälästä tulisi noin paha olo. :wink

Larissa voimia, tunnistan niin sun fiilikset juuri nyt. :sad001

Maggie toivottavasti ne primot kuitenkin auttaa!

On. Todella pohjamudissa mennyt tämä päivä, koko ajan oon vaan itkenyt. :sad001 En tiedä miksi mutta iski paljon pahempi olo vielä kun silloin kun tuhru alkoi.
Voi että mä inhoan testaamista! En olis tehnyt tänä aamunakaan r-testiä jos se ei olis tuntunut järkevältä. Vaikka ei noin vähästä määrästä letroja pitäisi olla haittaa, ei niitä varsinaisesti saisi syödä raskaana. Ja mulla on myös lääkevoide jota käytän jota ei saa käyttää jos on edes mahdollisesti raskaana. (Oon siiskäyttänyt sitä siitä kun tuhru ilmeistyi.) Kun heräsin niin mietin vaan että mä en halua nousta, mä en halua testata, voisko joku tehdä sen mun puolesta... Ja voi hitto että on liikaa pyydetty että kerrankin kävis tuuri, kerrankin olis meidän vuoro. :sad001
Ja jonain päivinä mä todella inhoan toivoa.

Haikaranyytti, pahoittelut :(

Katjusha, samoilla mennään :) o-plussa täälläkin tänään..

Nenna, kuulostaa hyvälle :)

Pöh larissan tuhru. :(

Maggie, hui jos oiskin joku 5 munasolua.. Varmaan aika todennäköstä jo kolmoset :o en ehkä uskaltas ilman ultraa popsia..

Beisla, toivottavasti teidän vuoro on ihan kohta. Vaikka pahaltahan negat ja tädit aina tuntuu ja tulee sitä itsekkin usein itkettyä kierron alussa :(

On. O-plussa! Vielä ollaan 3 päivää jälessä omasta "normaali"kierrosta, mutta edistystä :)
Kp15/29(?) dpo -2 tai -1 tai 0..

Beisla välillä vaan täytyy rypeä siellä pohjamudissa, mutta onneks se ei yleensä kestä kauaa. Se on kyllä niin kurjaa tuijotella sitä tyhjää rtestiä ja toivoa, että siihen se toinenkin viiva ilmestyis. Mutta usko pois, kyllä se teijänkin vuoro vielä tulee ihan varmasti. :hug013

Katjusha kovasti tsemppiä maanantaiseen siirtoon. Toivottavasti kaikki menee paremmin kuin hyvin. :hello2

mannikka sullakin o-plussa, hienoa. Olettehan muistanut hyödyntää sen hyvin.. :wink

Maggie kyllä ne primot sulla toimii ja uusi kierto alkaa ennen ku huomaatkaan. Eikös sulla ollu ne primot joita otetaan yks/päivä? Ne on katsos vahvempia ja sen takia niitä ei tartte ottaa kolmea kertaa päivässä. Hyvin ne toimi mullakin, turhaan murehdit. :happy:

Beisla <3 samoissa pohjamudissa täällä :(

Maggie, mullahan kasvoi silloin ne 4 follia ja kyllä muuten tympi, kun piti jättää kierto väliin. Mä itse olin sitä mieltä, että koska hedelmöittymisen ja kiinnittymisen mahdollisuus on niin älyttömän pieni, että oltais yritetty silti mutta mieheltä tuli ehdoton ei. Kahdesta follista en varmaan edes kertoisi.

Beisla, tuttua tuo pohjalla käyminen, mutta uskon vakaasti että vielä oman nyytin saatte!❤

Kaikille pohjamudissa tarpoville iso halaus ja tsemppiä!❤

Maggie, pääset varmasti uuteen kiertoon pian!❤

Mannikka, hyvä kun kierto alkaa selkenemään :)

Katjusha, onnea ovisplussasta ja onnea siirtoon! Toivottavasti tämä yksilö pysyy matkassa mukana loppuun asti❤

Enulle toivon osuvia talletuksia ja plussatuulia tähän kiertoon! :)

Nytkin on kamala nälkä jo, mut ei niin paha olo ku aamulla, eli ei ollut raskaudesta johtuvaa :P
Mie kyllä luulen ett menkkojen myöhästyminen johtuu nyt siitä "toisesta oviksesta" eikä mistään muusta. Joutuu taas uudelleen arvioimaan sen sunnuntain testaamisen, koska todennäkösesti testaisin aivan turhaan negan.
Uusi arvioitu tädin saapumispäivä on ensviikon puolessa välissä siis :)

Nenna kp33/37-40(ent.28(-34)) dpo10-12(ent.16-18) yk17-18 sentään pysyy samana :P

Heippa täältä taustalta!
Ihanaa kun Larissa on tullut takasin! <3

Mutta pahoittelut teille kaikille joilla tuhruilut tai täti tullu paikalle! :(
Toivottavasti sunnuntaina tulis paljon plussia! :)

On. Km-vuoto taitaa nyt olla loppu. Tänään on tullut ihan vähän enää pyyhkiessä haaleeaa rusehtavaa tuhrua, en enää edes laskiks menkkapäiväks. Viikon siis kesti vuoto. Oon nyt yrittäny miestä saada tsemppaamaan tässä kierrossa, oon yrittäny kysyä et olisko sille helpompaa jos vaan koko kierto heiluteltais peittoa 2-3 päivän välien vai sit "pakolla" joitakin kertoja oviksen aikaan, mut ei se oo osannu sanoa oikein mitään... Mut silti nyt jotenkin luotan siihen et se olis nyt kunnolla mukana, olihan se viime kierrossaki aika hyvin mukana, kun kerran tärppikin kävi, mut toivon et toi km olis siihenkin jotenkin vaikuttanut. Toivottavasti en joudu pettymään. Ja siis nyt vauvakuume on kahta kauheempi kun raskaaksi tuleminen oli jo noin lähellä... Kunpa nyt pian onnistuis uudestaan.

Plussatuulia kaikille! Olispa ihanaa kun kaikki plussattais!
-Tyttötiikeri kp 7/28-35, yk 4-

Takaisin