Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Viipsukka, pahoittelut raa'asta tuomiosta :(

Haikaranyytti, todella pitkä kierto siulla nyt tuli :( näinköhän saat enskierrossa jatkaa teroja?

Murkku, en miekä sitä kuivana kokeilisi, voi olla hiukan haastavaa poisottaminen. Mutta ehkäpä jollain liukkarilla?? Saisi ainakin käsityksen siitä miten ottaa ote ja miten sen saattaa saada pois ekalla kerralla sotkematta :P ja tietysti myös huomaa jos antenni on liian pitkä :)

On; ei tätiä vieläkään täällä, njaah :(

Haikaranyytti, pahoittelut negasta mut hyvä että alotit nyt terolutit. Pääsetpähän uuteen kiertoon. Tuttu tunne tuo kierron venyminen, liiankin tuttu... :/ Ens kierrot olkoon meidän!! Kummallakin uus ovislääkitys. :) :) :)

Viipsukka, ikävät tulokset, pahoittelut. Vie maton jalkojen alta kun antaa toivoa ja sit viedään pois. Ei kiva! Yritä jaksaa, kyllä se vielä tärppää! <3 Uskon ja luotan siihen.

Larissa, hyvä ettei tuhru saapunutkaan. :) Hyvältä kuulostaa.

Nenna, mä en kestä kun pidät meitä jännityksessä! Voisitko jo pliis testata sen plussan. Selvä pelihän toi on ;) +++++++++++++

Hitsi ku jännittää teidän muidenkin puolesta ku isänpäivänä testaatte, hirveen iso porukka :) Paljon plussa, jooko!? :)

Harmi ku itellä alkaa kans uus kierto siinä mut ei mitään jännitettävää ku EN OVULOI! Miks en ovuloi??? Miks oon syntyny näin tälläseks et kroppa ei tajuu mitä munasarjoilla tehdään??? Kuinka elimistö voi olla niin pihalla luonnollisista toimista? Mikä on menny vikaan? En oikein elintavoissakaan hirveästi osaa muuttaa, paino ok, ruokatottumukset kunnossa, liikun, en polta, kroppa vaan ei tajuu... Hajottaa.

Maggie kp 21 tai jotain, mitä väliä. No ens kiertoon uuden dropit. Sit +++++++++ (edes se o-plussa)

Sori tää angsti, tuli vaan ahdistus kaikista hukatuista kuukausista...

Murkulle piti sanoa siitä kupista että ainoostaan liukkaana kannattaa kokeilla kuppia aluks. Voi tulla muuten paniikki ja tuska. Mut sit ku sen oppii niin on bueno!

Taas vaan pikaisesti ehdin kommentoimaan :sad001

Pahoittelut Haikaranyytti, Gatusa ja Viipsukka. Epäreilua on elämä :grumpy:

Murkku kyllä on nyt niin innoissaan kupista, että sopisi oikein hyvin kuvaan ettet pääsisikään käyttämään :) Pidetään sille peukkuja! En ehkä Lunetten 2 koon kuppia kokeilisi ensimmäistä kertaa "kuiviltaan". Se pois ottaminen ainakin itsellä vaati muutamat harjoittelut, ennen kuin alkoi sujua kunnolla edes menkkojen aikaan.

Voi Maggie... Tämmöistä angstista ja ahdistuksesta toiseen menoa tämä on välillä. Tsemppiä! Seuraavasta kierrosta sitten superovis ja superplussa :wink

Nenna on kyllä melkoinen sissi! Minä en pystyisi olemaan testaamatta enää :) Tosin itselle jotenkin se epätietoisuus on kuitenkin pahempi kuin se nega (parempi tietää heti), joten ymmärrän että jos se nega on se isompi paha niin ei haluta testata. Toivotaan että sieltä sitten tulee oikein komiat leffaviivat kun lopulta testaat :)

On. Täälläkin yksi potentiaalinen isänpäivän testaaja. Lauantaina pitäisi menkkojen alkaa, joten jos eivät ole alkaneet (eikä tuhru myöskään) niin sitten testaan sunnuntaina. Mieli tekisi testailla jo aiemmin, katsotaan maltanko odottaa. Se vähän auttaa malttamaan, ettei ole yhtään testiä jemmassa. :grin Mitään ihmeempiä tuntemuksia ei ole. Jotain vatsan nippailuja ja mitä lie aina välillä, mutta niitä nyt on mitä moninaisimpia ollu joka kierrossa näihin aikoihin.

kaakao kp 23/26, dpo 11

Mä en osaa päättää testaanko dpo 14 vai sittenkin dpo 13 ku sillon ois se isänpäivä! :D

Minni mähän oon työn puolesta kokoajan tekemisissä noitten lakkojen jne kanssa. Ihmekkään kun alkaa mahota. :D

Larissa minä haluan toivoa sun puolesta että se ois kiinnittymistä 8 )

Kyllä nyt jonkun tosta isänpäivä testaaja lössistä pitää plussata!

Larissan tuhruttomuutta piti itselläkin muuten kommentoida, huippua että tulehdus hoitui! Olisipa ollut koko ajan siinä se ongelman ydin ja nyt pärähtäisi se plussa! Ja toivottavasti se nyt näyttäytynyt olisi juurikin sitä kiinnittymisvuotoa... Ainakaan se tuhru ei nyt sinne saa eksyä!

Mahtavaa kuinka paljon teitä isänpäivätestaajia onkaan!
Pakko tulla pluss(i)a!! :)

Kaakao, tarpeeksi monta kertaa ne menkat jo alkanu, ett aika pessimistiks oon ryhtyny enkä siks testaa niitä iänikuisia negoja :D
Kuullostaa ihan hyviltä tuntemukset siulla isänpäivän testausta varten! :)

Sabetti mukaan isänpäivänä testaajiin! :)

Larissalla selkeesti kiinnittymisvuotoa siellä! :)

Murkku, voihan sitä kokeilla liukkarin kanssa asetella, mut siinäkin tais olla et tietynlaisen liukkarin kans ettei syövytä muovii.
Toivotaan kumminki ettet sitä tule tarviimaan!
Mulla kans se koko 2, mut se on musta aika jäykkä ja näppivoimat menee sen taittelussa ja koen sen hankalaks

Voisin käydä sen 1koon ostaa, kun rahatilanne on parempi :)

Nennaa, miks sä kidutat meitä!? <3 onks mitää oireita????

Kiva kuulla susta larissa ja onneks ja vihdoin ja viimein selkesi syy siihen tuhruun! Olitko siis ab kuurilla? Mitä muita hoito/ehkäsy keinoja sen vb suhteen sait?

Mä joskus puhuin siitä kun on tunnottomat nännit ja siis siksi joskus uskalsinkin käydä nännikorut ottaa. No nyt ne on ollu pois kaksviikkoo. Oviksen jälkeen on nännit myös ollu kipeet.. Tää on kai joillekki normaalia, mut mulla ei oo ikinä ollu minkäänlaista tuntoo nännissä ja nyt mietin
A) onko ne voinu jotenki tulehtuu kun niissä ei ookkaan enää rautaa? Joo ei varmaankaan kun ne on ollu niin kauan ja parntunut, mut mietin kumminki.

B) tää on normaalia. Kierron lopulla joku ihme hormooni tekee mulle kiusaa ekaa kertaa 24vuoteen.

C) tärppi on käynyt. Toisin tähän en niinkään usko koska kiinnittyminen tapahtuu dpo 7? Ja mulla lähti kipu jo oletetusta oviksesta.

Eli diagnosoin itselleni vaihtoehto B:een.
Sairaslomaa ei tarvita ja lääkkeeksi pari dumle tikkaria.
Eiköhän oireet lopu viimestään kun täti paholainen saapuu!? Kai tää on vaan hetkellistä?

Mies sai flunssan ja muutamaa päivää myöhemmin minä myös :(

-Mymmelisti kp21/30 dpo 5-7. Yk39

Mymmelisti, ei oireita, ainakaan tärppiin viittaavia niin minkäänlaisia. Siks en siihen uskokaan tippaakaan :D viimeviikolla tuli verta taas nenästä parina päivänä, mut en usko sitä raskausoireeksi :P
Parantukaahan flunssasta! Jos siellä nännit reagoi ovikseen? Plussatuulia!❤

Maggie kyllä se sun kroppas tajuaa sitten clomien avustuksella tehä mitä pitääkin. Toivon teille heti ekasta kierrosta plussaa! :happy:

Nenna sulla on kyllä rautaiset hermot! Plussatuulia sinne. :woot:

Larissa eiköhän se kiinnittymisvuotoa tosiaan ollu, sä niin plussaat! :p

kaakao hyvältä kuulostaa sun oireet.. :wink

Sabetti testaa vaan sunnuntaina ehottomasti. :smug:

Mymmelisti jos ne nännit vaan nyt reagoi eritavalla ovikseen, kun korut on ollu poissa. :)

Täällä on kyllä moni testaamassa sunnuntaina. :nailbiting: Eli se tarkoittaa sitä, että on odotettavissa plussauutisia toivon mukaan mahdollisimman monelta. :joyful:

Plussatuulia kovasti teille puhaltelen! :smiley-bounce016

enu kp4

Takaisin