Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen on mullakin ohjeistus että 14 päivää pitää käyttää. Ihan sama ohjeistus.mutta oon testannut dpo 14 kun ei jaksa odottaa pidempään ja jos negatiivinen niin en halua pidentää kiertoa. :)

Mä kans testaan Isänpäivänä! ❤ Voi meitä onkin monta ❤ tehdäämpäs daamit roppakaupalla isejä lisää :D

Mä hankin tänään miehelle isänpäivälahjaksi tatuoinnin :) tai siis ajan tatuoitavaksi... Sit onkin molemmilla meillä koko yläselän tatuoinnit ❤ ja niskaa koristaa M, pojan syntymäaika ja hääpäivä

En oo kans koskaan kuullu et apteekin testi ois ollu susi :O
Mihinkään ei voi enää luottaa :mad: Toivottavasti Viipsukka nyt on kunnon lukemat verikokeissa ❤

Mami kiva kuulla sinusta ❤

MRSC toivotaan, että kroppa ja täti pelästyy lääkäriaikaa niin pahoin, että plussaat tästä kierrosta ❤

Haikara mä jaksan uskoa ❤ it's not over until the fat(bloody)lady sings ;)

❤ Nyt niin plussia +++++++ PUUUUUUUUUUUUHHHHHHH ❤

-PikkuMinski kp22/30 yk26-

Plussaonnea viipsukka huomiselle!❤

Pikkuminski, mahtava idea! Miekin annoin viime vuonna miehelle tatuointilahjakortin synttärilahjaksi ja hän kävi ottamassa sillä sellasen lähes kahden kämmenen kokosen kuvan selkään :) miun mies ainakin ilahtui todella kovasti siitä lahjakortista :) myö siis molemmat tykätään kovasti tatuoinneista ja itse uskalsin vasta tänäsyksynä (extemporee varasin ajan torstaina seuraavan viikon maanantaille) ottaa haaveistani suurimman tatuoinnin; lähes koko kyljen kokoisen ja yhdellä kertaa tehtiin, oli aikamoinen homma :D luulen ett jos ois toisen kerran joutunu menee jatkaa, ni oisin saattanu jättää välistä :P nyt kyllä jo himottais kamalasti jatkaa sitä... :)

On; valkkaria tulee jonkun verran taas enemmin ku aiemmin, luulen joka kerta ett menkat alkoi, mut ei :(

Onpas meitä tosiaan monta isänpäivänä testaavaa :) jännää! <3

Murkku et taida ehtiä kuukuppia käyttämään ;)

Nennaa, jos vaan valkkaria tulee niin se on raskausoire ;)

Viipsukalle plussaonnea huomiselle! Laita kuvaa jos ehdit!

heippa, pikaisesti selailin reilut 20 sivua edellisestä käynnistä ja kerkesin jo innostumaan tyttötiikerin plussasta mutta pahoittelut minunkin puolesta:sorry: tsemppiä kaikille kiertojen eri vaiheisiin ja pidän sormet ja varpaat ja kaikki mahdolliset ristissä että viimestään isänpäivänä sit tulis paaaljon plussia!!:blob6:blob5:blob7:blob3:smiley-angelic001

Enhän mä muistanut unenpöpperössä ollenkaan. Puolen tunnin päästä on verikoe ja aattelin iltapäivällä soittaa, vaikka ei oo soittoaikaa neuvolassa.

Viipsukka, tekeekö ne sulle sen pikatestin verestä vai sen joka kertoo tarkan hcg:n? Pikatestin tuloksen saa yleensä saman päivän aikana, ton jälkimmäisen tuloksia joutuu oottelemaan lähes viikon.

huomenta ihanat... täällä testattu eilen illalla nega jota odotinkin eli ei harmita. sain tyynyn ostettua ja peiton ja tyttö rakastaa molempia todella paljon, nukkui hyvin peiton kanssa ku on kevyt ja lämmin. tänää sit mennää ostaan lankoi inshaAllah säärystimiä ja tokaa tilausta varten että saa tehtyä valmiiks ekan tilauksen ja alotettua tokan.

Viipsukka, ei enää kauaa odoteltavaa varmaan tulokseen :)

Gatusa, pahoittelut negasta :(
Hyvä ett tyttö tykkää peitosta :)

Ei tätiä eikä oireita, odottelu jatkuu..

Nenna kp31/28(-34) dpo15-17(ehkä?!) yk17-18

Takaisin