Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Testi tehty ja huomenna verikokeisiin. Oli nimittäin neljäs haamujen haamu. Apteekin oma raskaustesti, joilla kohta heitän vesilintua. Menkkasärkyä oli aamulla, kun olin auton kanssa korjaamolla. Paha olo on ja rinnat on herkät, nänninpihatkin on levinneet ja tummuneet. Saas nähä. Keskiviikkona soitan neuvolaan tuloksista.

Sabetti, kiva kuulla että sulla luget toimii! :) onko sulla millainen resepti niitä eli riittääkö pitkälle ja uusitaanko reseptiä tarvittaessa? Toki olis tietty paras että sun ei tarvitsisi niitä pitkään käyttää vaan plussa tulisi jo tästä kierrosta ;) Milloin meinasit testata?

Viipsukka no johan on kumma! Pystytkö laittamaan kuvaa testistä? Jospa hormonit nousee hitaasti tai oli jotain viallista erää ne testit? Onneksi pääset verikokeeseen! Se kyllä näyttää jos oot raskaana.

Larissa kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Edellisessä kierrossa täti tosiaan oli aika ilkeä ja ilmestyi paikalle oltuaan kolme päivää myöhässä. Ehdin siinä toiveita kovasti herätellä ja putosin kyllä aika korkealta ja kovaa. :woot: Haluan kyllä uskoa edelleenki, että jotain siellä koitti tapahtua, sillä nää menkat on ollu normaalia kivuliaammat ja runsaat. Mutta toivotaan parasta, että tässä kierrossa tärppäis ja tarrais kunnolla. :happy: Nyt siis kp3. Suunnitelmissa olis nyt patistaa mies simppatesteihin jos ottais taas askeleen eteenpäin "hoidoissa". Hiljaa hyvä tulee! :wink Järkeilin myös niin, että tää on vasta viides oikea kierto omien menkkojen käynnistymisen jälkeen, vaikka paljon pitempään kakkosta ollaan toivottukin. Sori ylipitkä sepustus.. :p

Voi enu, tyhmä täti kun tolleen toiveita nostatti :( Jos sulla on yleensä tasainen kierto, niin aivan hyvin on mahdollista että jotain siellä yritti tapahtua. Kyllä te sen plussan vielä saatte! 5 kiertoa on vielä vähän ja teillä on kaikki mahikset! Itse yritän tässä ajatella että vaikka meillä on yli vuosi mennyt niin tämä on nyt eka kierto jossa on kunnon mahikset. Oikein jännittää ja jaksaa taas innostua kuumeilusta sekä piinapäivistä :)

Larissa, toivottavasti nyt plussaat kun on tulehdus saatu hoidettua :)

Nenna, siulla on kyllä hyvät hermot testaamisten suhteen :p

Viipsukka, toivotaan parasta :)

On. Näinköhän missasin oviksen :o lämmöt 36.96 :o parin päivän päästähän se selviää..
Kp13/29(?)

Mulla ohjeena käyttää 3-4 kiertoa ja soitella jos raskautta ei kuulu. Mä tämän kierron jälkeen soitan niin tiiän sit mitä seuraavaksi, pyydän kyllä että nää luget pysyisi. :)
Testaan dpo 14 eli 9.11. Ahdistava ajankohta, kun 10.11 on keskenmenon vuosipäivä.

Ihana kuulla että oot Larissa noin innoissaan! :)

Larissa just noin itekin ajattelen vaikka meilläkin ehkäsy jäi pois 2/14, mut niiden ylipitkien kiertojen takia en jaksanut plussaan uskoa, mutta nyt kun oma kierto palautui, niin usko tulevaan plussaan on suurempi. :happy:

Viipsukka hyvä, että pääset verikokeisiin, niin saat varmuuden asiaan. :)

Mannikka ovistuulia sinnepäin! :wink

Mannikka onko tuo aamulämpö vai päivällä mitattu? Päivällähän lämpö voi olla korkeakin eikä ole verrattavissa aamulämpöihin. Ehkä ovis oli ajoissa :) Ehdittekö kuitenkin talletella?

Enu näin juuri :)

Sabetti, jospa plussa pelastaisi sun testipäivän ja muistaisin sen jatkossa hyvissä merkeissä :) mie teen ekan testin aikaisintaan ensi sunnuntaina. Silloin ois dpo 10-11 ja olisihan se huippua saada plussa isänpäivänä :) <3 Ainahan sitä voi haaveilla :D

Larissa, mittaan yleensä aina samaan aikaan vähän heräämisen jälkeen. On ihan hyvät käyrät tullu.. Jostain luin et parempi niin kuin heti herätessä jos heräilee miten sattuu + valvoo yöllä miten sattuu ..
Tein äsken o-testin, ehkä on voinu ollakki ovis. Yöllä/illalla oli kovempi repäsy, mut aattelin et eihän se nyt näin aikasi ..
Kp13/29(?)

Muoks. Joo ehdittiin :p jos eilen ovis ni dpo0, -1 ja -3 talleteltu :D

Liitteet

• 1446461115626.jpg
    1446461115626.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 157
Mannikka, kyllä sulla varmaan on sitten ovis ollut :) 2 viikon päästä sen näkee ;) Ja hyvin ootte ehtinyt talletella! Mullakin oli viime kierrossa ajoissa ovis eli kp 13, tässä kierrossakin "jo" kp 15 tai 16, joskus on ollut vasta kp 19-20. Mukavahan se vaan on kun pääsee aiemmin jännäämään :D

Ihmettelin vaan, kun nyt ollut pari kertaa vasta kp 21 ovis, viime kierrossa en oo varma mut ehkä kp18.. Mut hyvä vaan jos on aikastunu :) näkeehän sen jo lämmöistä ylihuomenna ;)
Siis kp13/29(?) dpo1(??)

Moikka pitkästä aikaa... Oon teidän juttuja lueskellu ja tykkäilly niistä, mutta ite en oo ehtiny kirjotteleen. Koulu rullaa hyvin. Just oli harjottelujakso ja tietty poika oli kipeenä syysloman, tuli vauvarokko ja sitten tuli flunssa heti perään, ei ollu helppo harjottelu kun yöt valvottiin ja aamulla seiskaan töihin, huh! Täällä taustalla seurailen teitä ja elän mukana :)

Tikrulle, pahoittelut :sad001 voimia tulevaan ja olkoon seuraava plussa pysyvä! :happy:

PLUSSATUULIA LEIDIT!!!!!!!! ++++++++++++++++++++ :talk017

Mami91 kp 1/26-28 ja yk 19 starttas nyt

Tyttötiikeri: suuren suuret pahoittelut :( :( toivon niin että seuraava plussa on pysyvä <3

Viipsukka: täällä jännäillään, toivottavasti verikokeet kertoo et oot raskaana ja hormoonit nousee hyvin :)

On: ummetusta jo 2 päivää kyllö tekee kipiää :( viimeeks oli ku sain haamun :D ei menkka jomoi ollu tänää, rinnat ym edelleen kipeet... Tulispa torstai pian :p me jo tääl mietitty kui kaikki osuis nappiin jos oon raskaana ;) heinäkuun alus La, toukokuun lopus valmistun ja alkais suoraa mammaloma :p ei yhtää huonommin vois mennä :D

Tyttötiikerille kovasti voimia! :Heartbigred

Oma napa pikaisesti: Varattiin tänään ensikäynti klinikalle. Parin viikon päähän saatiin ilta-aika vasta, mutta jotain nyt sentään tapahtuu. Ensi kiertoon saa sit tutkimukset kunnolla käyntiin vaikka tavoite tietenkin on, että kroppa nyt säikähtää ja olisinkin tästä kierrosta sitten raskaana :rolleyes:

Mrsc kp3/28 yk8

Viipsukka, hyvä kun pääsit verikokeisiin, toivottavasti kertoo hcg:n nousseen! :)

Mannikka, pääasiahan on ett tallettelut on kunnossa jos ovis kerkeskin menemään jo :)

Mami, hyvä jos koulu rullaa hyvin :) ikävää kun pieni on ollut kipeenä :(

Mrsc, hyvä kun saitte ilta-ajan klinikalle, siitä se lähtee! :)

Pakkohan se on olla hyvät hermot, mie tulisin aivan hulluksi jos testailisin ja tihrustaisin joka välissä :P kyllähän tässä toki alkaa hiukan toiveet nousee, ei vieläkään tätiä näköpiirissä :P ei vaan auta hoppuilla ettei niitä typerä negoja tartte kattella :)

Nenna kp30/28(-34) dpo 14-16 yk17-18

Tyttötiikeri, olen pahoillani :( <3

Nennaa, hyvälle kuulostaa, jos se täti vaiks ei tulis. Ilmavaivoja täälläkin edelleen. Oliko sulla nyt lääkitys tässä kierrossa?

Viipsukka, eikös noi apteekin omat oo ollu aikaa luotettavia, en ainakaan koskaan ole kuullut et ne olis viallisia ollu.

Sabetti, jännä miten erilaisia ohjeistuksia tulee lugeistakin. Mulla siis 1x100mg per päivä ja 14 päivää pitää käyttää... Eli mulla on sit dpo 17, kun pitää testata ja lopettaa jos nega ja jatkaa jos positiivinen...

Mutta minäkin siis meinasin isänpäivänä jo testata. :)

Muurahainen kp 34, dpo 10, yk 21

Murkku, ei ole mitään lääkitystä, en tiiä kerkeenkö ees tänävuonna enää mitään saamaan, oon kyllä tyytyväinen jo siihen aukkariin ja verikokeisiin jos niihin joskus pääsisin, tää kierto piinaa nyt miuta :P
Plussatuulia!!! :) mie niin toivon ett se muutaman kilon painonpudotus ois tepsiny lugejen kanssa ja kiitos seisoisi isänpäivän testissä! :)

Takaisin